The Green Machine

La doar 24 de ani, Peter Sagan a câștigat pentru a 3-a oară consecutiv tricoul pe puncte în Turul Franței, iar cei de la Cannondale i-au pregătit acestuia o bicicletă cu un design special pentru a celebra această performanță.

green theme

”Pentru a sărbători rezultatul incredibil obținut de Peter am avut ideea de a crea o bicicletă cu un design deosebit și extrovertit. Rezultatul poate fi descris cel mai bine astfel: un bolid verde sclipitor, cu fulgere, flăcări  și strălucire. Este un model pe care nu îl vezi în fiecare zi în pluton, un model old fashion cu stil”, spun cei de la Cannondale.

Sagan logo

Tema aleasă pentru vopsirea bicicletei este una flamboaiantă, la fel ca și ciclistul pentru care a fost creat acest model. Culoarea verde a cadrului se potrivește cu tricoul cucerit de slovac în Turul Franței, pe tob tube și down tube regăsindu-se niște fulgi care strălucesc la lumina soarelui. Nu lipsesc nici flăcările de pe top tube, în timp ce numele rutierului de la Cannondale este inscripționat aproape de head tube.

fulgi

În afara temei speciale în care sunt vopsite cadrul și furca, bicicleta este aceeași cu cea folosită de ceilalți rutieri ai echipei americane. Cadrul este unul personalizat, o combinație între un cadru de 58cm și unul de 54cm, așadar este unul lung și jos.

head set

Pentru ultima etapă din Turul Franței, Sagan a optat pentru un set de roți Vision Metron 81 tubular, cu cauciucuri Kenda. Pipa este același model FSA OS-99, iar ghidonul este un model din aluminiu. Șaua Fizik Aliante și pedalele Speedplay completează bicicleta.

head tube

 

 

5 COMENTARII

  1. Rezultatul este incredibil pentru ca a pierdut cu brio pana si etapele cand pe hartie nu avea adversar. :)) Este cu adevarat o mare performanta sa castigi tricoul verde fara sa castigi macar un sprint. Mai bine ii dadeau un calculator de buzunar verde, sa isi calculeze punctele de pe la intermediare si pe ce loc de la 3 in jos trebuie sa fie la sprintul final sa ramana in tricoul verde.

  2. da pare un eșec, că a câștigat tricoul verde. dar cred că o alți o sută de cicliști din tur ar vrea să fie în locul lui Sagan

  3. Hai sa fim seriosi! Sagan mai bun sprinteur decat Kittel? Oricum, sistemul cu punctatul sprinturilor intermediare este discutabil. Presari niste porti pe traseul de plat al etapei respective si hai sa vedem care le trece primul… Eu, de exemplu, as puncta muuuuult mai bine pe cel care termina primul o etapa la sprint. Kittel ii matura pe toti in astfel de finish-uri, si totusi Sagan a fost tricoul verde… ha ha ha… buna asta…

  4. Nu contesta nimeni ca sunt sute de ciclisti care ar vrea un tricou verde in tur dar teoretic cel putin tricoul verde se acorda celui mai bun sprinter. Toata lumea (cred ca pana si Sagan) este de acord ca cel mai bun a fost Kittel. Organizatorii ar fi trebuit sa isi puna serioase semne de intrebare in legatura cu legitimitatea tricoului verde inca de pe vremea lui Zabel dar acum devine tot mai evident. Totusi Sagan este considerat cel mai bun sprinter in conditiile in care nu prea mai poate fi considerat sprinter pur-sange si a fost batut rau in etapele cu final la sprint pe orice fel de teren. Poate ar trebui pur si simplu sa se ofere mai multe puncte castigatorului astfel incat locurile 1-2-3 sa puncteze cu adevarat restul sa fie prea putine ca sa conteze in lupta pentru tricou. Evident ca se pot reconsidera si sprinturile intermediare cu amendamentul ca ele agita apele in pluton cu ocazia etapelor lungi si plicticoase si chiar aduc aproape evadari care pareau reusite.

  5. Orice spuneti, „regulile jocului”(asa cum spune un bun prieten-Balaure Marian), „sunt la fel pentru toata lumea”!!!Kittel stia asta…. Punct

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.