Majoritatea echipelor ce fac parte din WorldTour și-au prezentat deja noile echipamente pentru 2017, pe care le vor purta în premieră la mijlocul lunii ianuarie, în Turul Down Under.

Echipa care a avut cel mai mare curaj în desenarea designului noului echipament a fost Astana, care după 10 sezoane de existență a hotărât să renunțe parțial la turcoazul ce se regăsește și pe steagul Kazahstanului.

astana-2017-kit

Așadar, compleul produs de compania italiană Giordana pentru Astana va fi jumătate turcoaz, jumătate negru, o schimbare cromatică care aduce un aer proaspăt în pluton.

La polul opus se situează echipe ca Movistar, Dimension Data, FDJ, AG2R sau Sky, care marșează pe consistență și continuitate în promovarea companiilor ce le sponsorizează de ani buni. Movistar va purta din nou echipamente produse de compania scoțiană Endura, Dimension Data continuă colaborarea cu Oakley, în timp ce FDJ, AG2R și Sky au parteneriate noi cu Alé, Giessegi, respectiv Castelli.

Bahrain Merida va debuta în 2017 în ciclismul se șosea direct în WorldTour, iar Vincenzo Nibali și compania vor îmbrăca echipamente produse de Sportful.

bahrain-merida-2017

Cannondale și Drapac și-au unit forțele încă de la jumătatea acestui sezon, iar cele două companii vor continua parteneriatul și în 2017. Cicliștii echipei americano-australiene vor fi îmbrăcați de POC în verde-negru. Tot POC va furniza căștile și ochelarii de soare.

cannondale

LĂSAȚI UN MESAJ