Înaintea contratimpului ce va decide câștigătorul ediției centenare a Turului Italiei, vă prezentăm în această primă parte o galerie amplă cu bicicletele de contratimp ale primilor 5 clasați de la general.

Tricoul roz înaintea etapei a 21-a este Nairo Quintana, însă columbianul va trebui să facă contratimpul vieții pentru a câștiga pentru a doua oară Turul Italiei.

Movistar folosește în contratimpuri modelul Speedmax CF SLX de la Canyon
Echipa spaniolă este una dintre puținele formații din WorldTour care pedalează cu o transmisie de la Campagnolo. Super Record EPS este grupul de componente, iar angrenajul are integrat un power meter Power2Max
Și roțile sunt tot de la Campagnolo, iar modelul Bora Ultra 50 din imagine nu poate fi catalogat altfel decât un etalon printre producătorii de roți
Giant Trinity Advanced Pro TT este bicicleta cu care Tom Dumoulin și-a spulberta adversarii în contratimpul din etapa a 10-a
Thibaut Pinot și întreaga echipă FDJ folosesc modelul Aerostorm de la producătorul francez Lapierre
Barele aero, la fel ca și roțile, sunt furnizate de PRO, o subsidiară a celor de la Shimano

Bahrain Merida, echipa lui Nibali, pedalează în probele de contratimp pe modelul Warp TT, echipat cu noul grup electronic de la Shimano, Dura-Ace Di2 9150

Roțile sunt furnizate de Fulcrum și așa cum se obișnuiește atunci când vântul nu e foarte puternic, Nibali folosește o roată plină pe spate
Ilnur Zakarin și Katusha-Alpecin pedalează pe același model folosit și de Movistar, Canyon Speedmax CF SLX
Spre deosebire de Movistar, echipa elvețiano-rusă folosește componentele wireless eTap de la SRAM
Culmea ironiei pentru o echipă cu origini rusești este că atât transmisia, cât și roțile sunt produse de americani
Zakarin este foarte aproape de primul său top 5 într-un mare tur, însă contratimpul de azi l-ar putea propulsa chiar pe podium

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ