De Rosa Protos

Eduard Grosu merge pe biciclete De Rosa încă de la prima apariție în echipamentul celor de la Nippo-Vini Fantini, în 2014.

Pentru acest sezon, producătorul italian de tradiție a oferit modelului Protos câteva modificări semnficative, aliniindu-se tendințelor din ultimii ani de producție a unor cadre cât mai ușoare, aerodinamice, rigide și comode în același timp.

La modelul pe care Eduard Grosu pedalează în acest an, cei de la De Rosa au lucrat mai bine de doi ani, reușind să reducă greutatea cadrului Protos cu 20%! Tendința spre tuburi mai pătrățoase pe care o regăsim și la producători precum Canyon sau Giant se poate observa și la bicicleta pe care pedalează Grosu.

Deși Nippo-Vini Fantini este o echipă pro-continentală, bicicletele sale sunt echipate cu componente pe care le găsești în general doar la formații din WorldTour. Mai precis, Grosu și colegii săi se bucură de grupul de top de la Campagnolo, Super Record EPS, folosit și de echipe precum Movistar sau Lotto Soudal (bicicleta din aceste poze este cea de antrenament, echipată cu grupul mecanic Super Record).

Angrenajul este acompaniat și de un power meter integrat Power2Max.

În ceea ce privește pedalele, alegerea pare un pic mai excentrică, bicicleta lui Grosu fiind echipată cu un set de la Time, un brand mai rar întâlnit în pluton.

Frânele și roțile sunt, bineînțeles, tot de la Campagnolo. Bora 50 este de altfel un model de referință printre producătorii de roți și modelul la care visează orice ciclist amator, poate la bătaie cu Zipp 303 Firecrest.

Ghidonul și pipa sunt furnizate de FSA, iar șaua de Selle Italia, pentru a completa o bicicletă aproape în totalitate italiană. 

LĂSAȚI UN MESAJ