Salt la continut


RCZ Bike Shop
Fotografie
- - - - -

Baieuri - modele, preţuri, păreri


Subiect vechi!
Guest, au trectut mai mult de 180 zile de la ultima activitate în acest subiect de discuții, și este posibil să nu mai prezinte actualitate. Ești sigur că vrei să „dezgropi” subiectul cu un răspuns după atât de mult timp?


  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#1 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 06 April 2011 - 11:04:46

Am o întrebare către cei ce folosesc baieuri la şosea:
Ce modele folosiţi? Care sunt bune, din experienţa voastră? Ce aţi recomanda? Eu m-am întors acum la baieuri după multă vreme pe clincher şi nu sunt la curent cu modelele şi mărcile de pe piaţă.
  • 0

#2 silviu2403

silviu2403

    Amator

  • Membru
  • PipPipPip
  • 80 postări

Postat 07 May 2011 - 21:21:11

Salut, eu am pe un set de roti campagnolo nucleon baieuri hutchinson si vad ca se tin bine, la o prima vedere sunt mai dure ca orice cauciuc care l-am avut pana acum, conti, schwalbe, michelin. Pe calea de rulare nu se observa nici un defect, taietura, intepatura. Eu bag 10bar in ele si merg snur, iar ca si comfort sunt mai flexibile, eu avand 95kg. Nu vreau sa ma gandesc insa daca fac pana, la turele lungi imi pun un set de roti pe camere cu cauciuc.
  • 0

#3 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 08 May 2011 - 19:22:22

Până la urmă mi-am luat Schwalbe Ultremo. Le-am pus lichid antipană, şi am şi o rezervă+tub cu dioxid la mine mereu, deci nu mi-e teamă de pene. Încă nu am destui km cu ele ca să mă pronunţ la durabilitate, dar la rulaj sunt excelente.
  • 0

#4 buchter emil

buchter emil

    Membru Senior

  • Members
  • 965 postări
  • Biciclete:colnago super 91,colnago master,bianchi record,puch,diamant,vitus 979
  • Localitate:bucuresti

Postat 09 May 2011 - 13:41:53

SANATATE ,in tinerete am folosit baieuri mereu deoarece nu erau prea scumpe 250 lei rusesti si BARUM. De curiozitate intre o pereche de roti echipate pe baieu si unele pe cauciucuri de top care ar fi diferenta de greutate? Pe vremuri erau cauciucuri groase si grele iar diferenta era mare .
mersi si sanatate :)
  • 0

#5 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 10 May 2011 - 08:51:52

Maestre Buchter, depinde mult de roţi... În general acelaşi model de roată, dacă există variantă pe baieu şi variantă pe demontabil, cea pe baieu poate fi şi cu 300g mai uşoară. Apoi mai e baieul, care are în jur de 200g (unul scump). Deci câştigul total, cu roata încălţată, poate fi de 400g la 2 roţi, ceea ce la masă rotativă e imens.
  • 0

#6 andrew41

andrew41

    Membru Senior

  • Members
  • 153 postări
  • Localitate:Oradea

Postat 10 May 2011 - 10:20:11

dar acele tubeless se considera tot baieuri?sunt mai bune cele tubeless decat cauciucurile normale?
  • 0

#7 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 10 May 2011 - 10:23:00

Nu, tubeless, după cum sugerează şi numele, nu au cameră deloc. Baieurile au. Sunt chestii complet diferite.
  • 0

#8 hcampian

hcampian

    Membru Senior

  • Members
  • 4012 postări
  • Biciclete:Sensa Merano TNT Pro, Kona Zing, Kona Yee-haa CX
  • Localitate:Tartasesti, DB

Postat 10 May 2011 - 17:52:26

Tubeless sunt inca o tehnologie destul de noua pe road-bike-uri, sunt putini producatori care fac cauciucuri si chiar mai putini care fac roti tubeless. Iar unul din cei mai mari market-leaderi in domeniul rotilor, MAVIC, a abandonat ideea. Tubeless sunt preferate la MTB pentru posibilitatea de a rula cu presiune mai scazuta, adica mai eficient pe off-road, fara risc de snake-bite. Cum la sosea se doreste presiune cat mai mare, tot ca motiv de eficienta, tubeless nu s-a impus, dar a ramas baieul care permite presiuni mai mari. Ca si curiozitate, si baieul poate fi folosit la presiuni mai mici fara riscuri, motiv pentru care e preferat de multi rideri de ciclocross si de unii participanti la cobble-races pe pavaj, cum ar fi Paris-Roubaix.
  • 0

#9 craciunptr

craciunptr

    Member

  • Membru
  • PipPip
  • 15 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 11 May 2011 - 00:45:24

de unde pot achizitiona niste jenti pe baieu si sh si/sau noi?. imi pare buna ideea cu presiunea mare + lipsa penei de la snap bite. am schimbat cel putin 10 camere de la inceputul anului pe spate
  • 0

#10 ilpirati

ilpirati

    Membru Senior

  • Members
  • 395 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 22 May 2011 - 14:13:09

da...baieurile "rulz". daca banii nu-s o problema. Din ce am folosit Tufo mi-au lasat impresia cea mai buna, desi nu au cusatura asa ca reparatia cam iese din discutie. De un an am descoperit Schwalbe Milano - un raport foarte bun pret calitate. Cele mai proaste pe care le-am folosit au fost Vittoria Rally, modelul cel mai ieftin de la Vittoria( grele, prost cusute si le-am spart pe amandoua in pietricelele de pe asfalt, n-au tinut nici macar o saptamana).
  • 0

#11 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 23 May 2011 - 09:00:20

da...baieurile "rulz". daca banii nu-s o problema. Din ce am folosit Tufo mi-au lasat impresia cea mai buna, desi nu au cusatura asa ca reparatia cam iese din discutie. De un an am descoperit Schwalbe Milano - un raport foarte bun pret calitate. Cele mai proaste pe care le-am folosit au fost Vittoria Rally, modelul cel mai ieftin de la Vittoria( grele, prost cusute si le-am spart pe amandoua in pietricelele de pe asfalt, n-au tinut nici macar o saptamana).


Vittoria Rally sunt alea de 70 de lei de la decathlon? Chiar voiam să-mi iau de antrenament, să nu frec Ultremo-urile pe toate drumurile secundare din judeţ....
  • 0

#12 hcampian

hcampian

    Membru Senior

  • Members
  • 4012 postări
  • Biciclete:Sensa Merano TNT Pro, Kona Zing, Kona Yee-haa CX
  • Localitate:Tartasesti, DB

Postat 23 May 2011 - 10:39:48

@craciunptr

Iti donez eu doua jante de baieu Mavic CXP33 si un baieu mai vechi daca te intereseaza, sa vezi cum e si sa-ti faci un set de roti. Jantele sunt model foarte performant, doar ca nu sunt foarte usoare. La mine stau degeaba. Da-mi un mail daca iti trebuie - hcampian@yahoo.com
  • 0

#13 ilpirati

ilpirati

    Membru Senior

  • Members
  • 395 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 23 May 2011 - 12:54:29

Vittoria Rally sunt alea de 70 de lei de la decathlon? Chiar voiam să-mi iau de antrenament, să nu frec Ultremo-urile pe toate drumurile secundare din judeţ....


Da, sunt alea de la decathlon.
  • 0

#14 bogdansman_d

bogdansman_d

    Member

  • Membru
  • PipPip
  • 10 postări
  • Localitate:Bucharest

Postat 28 July 2011 - 08:42:51

Eu am scwalbe blizzard si sunt multumit de el.
Pe fata am avut altceva, pentru ca asa am luat bicicleta si am facut pana.
Pana s-a produs in momentul in care veneam pe bdul Unirii si in fata refugiului pentru autobuz era o mare balta de cioburi probabil de la un autobuz pe care le-am evitat cat am putut, dar ghinion.
In fine cel de pe spate a tinut foarte bine, pentru ca nu este pe sarma scwalbe blizzard cu insertii kevlar si cu protectii antiopana.
Prin urmare baieul pe care il recomand este la un pret mediu si pot spune ca isi face treaba bine.
  • 0

#15 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 28 July 2011 - 10:23:58

Eu am scwalbe blizzard si sunt multumit de el.



Păi Blizzard nu e baieu, e anvelopă normală....
  • 0

#16 axter

axter

    Member

  • Membru
  • PipPip
  • 12 postări
  • Biciclete:Focus Cayo Expert , CUBE AMS 29er 120
  • Localitate:Sibiu , Londra , Mandalay Bay

Postat 07 August 2011 - 16:24:00

Păi Blizzard nu e baieu, e anvelopă normală....

Eu am Schwalbe Ultremo R1 si mi-am mai cumparat inca un set....am gasit ieftine pe ebay....in jur la 75-100 RON p bucata . Cu cele de pe bicicleta am facut 2000 de km si cred ca ma mai tin 1000...cel putin...cu toate ca sunt cam ciuruite unde am facut pana :(
Camere am Continental Pro Race cred si una e Kenda k am facut pana si a trebuit sa cumpar una repede.
Am avut posibilitatea sa iau cauciucuri Continental albe, un aspect incredibil , dar nu erau baieuri ...deci de la Scwalbe 180g urcam la 315 , iar forta de frecare nu mai zic :(
Deci nu ma dau jos de pe baieuri ptr nici un motiv :)
  • 0

#17 grachieru

grachieru

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 postări
  • Biciclete:Felt
  • Localitate:constanta

Postat 21 December 2011 - 17:13:39

Am o intrebare legat de jantele mavic cxp22 si anume: permit cauciucuri de 20 pe ele? Acum merg cu 23 dar pe viitor as vrea sa le schimb.
Multumesc
  • 0

#18 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 22 December 2011 - 12:28:39

Mavic CXP22 sunt jante pentru demontabil, nu baieu. Ai greşit topicul!
  • 0

#19 sebisascau

sebisascau

    Amator

  • Members
  • 241 postări
  • Localitate:Bacau

Postat 29 January 2012 - 19:24:41

Baieuri: Vittoria Open Corsa CX. Cred ca majoritatea profesionistilor le folosesc.
  • 0

#20 octav

octav

    Membru Senior

  • Members
  • 1674 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 29 January 2012 - 19:43:35

alaturi de Veloflex(contador)/Hutchinson(armstrong)/Schwalbe Ultremo(liquigas)/Tufo sau Continental Competition.

Eu personal folosesc Continental Sprinter (270 de grame) de care sunt foarte multumit :)
  • 0

#21 nicuvasile2008

nicuvasile2008

    Membru

  • Members
  • 1752 postări
  • Biciclete:Kemmel/Btwin Fit 300
  • Localitate:Bucuresti

Postat 12 February 2012 - 15:15:36

la noua cursiera pe care am luat-o,am baieuri.....acum sa vedem cat tin....oricum ,cred ca e o idee buna sa imi mai iau un set d roti "normale"

sau mai degraba sa bag lichid anti-pana in ele?voi ce recomandati?
  • 0

#22 martin1967

martin1967

    Amator

  • Members
  • 130 postări
  • Localitate:Deva Hunedoara

Postat 12 February 2012 - 23:10:50

salut solutia anti pana este buna dar o sa ai probleme cind o sa repari un baieu dupa ce totusi solutia nu va mai tine .Toata solutia care va iesi din camera va minji baieul si o sa trebuiasca spalat uscat dupa aceea lipit .
  • 0

#23 buchter emil

buchter emil

    Membru Senior

  • Members
  • 965 postări
  • Biciclete:colnago super 91,colnago master,bianchi record,puch,diamant,vitus 979
  • Localitate:bucuresti

Postat 14 February 2012 - 20:51:58

Deci cam 400 gr ar fi diferenta intre roti pe baieuri si cele pe demontabile .Pe vremuri diferenta era mult mai mare ,dar diferenta de money insa era mai mica. Ma gandeam sa fac si eu niste roti noi pe baieuri si pe butuci cu rulmenti .Ce ma deranjeaza este faptul ca odata ce faci pana baieul nu se mai poate folosi deoarece cu taiatul si cu cusutul iese tiganie si doar sa faci o rezerva din el este o solutie.Banuiesc ca acum baieul are solutie pe el care se lipeste la montare .In tinerete ne chinuiam cu batranul pernandez care era cam saracie si murdarea si janta.1mil este destul de mult pentru baieu dar asta e doar cand ai mai multe bikle pe demontabile si baieurile le folosesti la sosea si pe drumuri curate merita .In orice caz asa este desi 400 gr nu reprezinta foarte mult totusi pe sosea baieul face diferenta
sanatate
  • 0

#24 nicuvasile2008

nicuvasile2008

    Membru

  • Members
  • 1752 postări
  • Biciclete:Kemmel/Btwin Fit 300
  • Localitate:Bucuresti

Postat 14 February 2012 - 22:58:41

mai am o intrebare...si scuzati daca e "tembela":presupunem ca fac pana si am baieu de schimb...in momentul in care il schimb,tre' dupa aia lasat sa se "usuce",si daca da,cat?scuze,dar e prima oara cand am baieuri
  • 0

#25 radu_vadan

radu_vadan

    Membru Senior

  • Members
  • 3211 postări
  • Biciclete:Pietro del Po Reynolds 531, BelieveBikes FS100, Merida Warp Tri, Allegro City Nexus i8.
  • Localitate:Cluj

Postat 15 February 2012 - 10:29:45

Deci cam 400 gr ar fi diferenta intre roti pe baieuri si cele pe demontabile .Pe vremuri diferenta era mult mai mare ,dar diferenta de money insa era mai mica. Ma gandeam sa fac si eu niste roti noi pe baieuri si pe butuci cu rulmenti .Ce ma deranjeaza este faptul ca odata ce faci pana baieul nu se mai poate folosi deoarece cu taiatul si cu cusutul iese tiganie si doar sa faci o rezerva din el este o solutie.Banuiesc ca acum baieul are solutie pe el care se lipeste la montare .In tinerete ne chinuiam cu batranul pernandez care era cam saracie si murdarea si janta.1mil este destul de mult pentru baieu dar asta e doar cand ai mai multe bikle pe demontabile si baieurile le folosesti la sosea si pe drumuri curate merita .In orice caz asa este desi 400 gr nu reprezinta foarte mult totusi pe sosea baieul face diferenta
sanatate


Maestre Buchter, din păcate nu aţi scăpat de adeziv de contact, fie el prenandez sau adeziv special pentru baieuri (de exemplu Continental sau Vittoria). Baieurile se lipesc tot aşa acum, ca şi în urmă cu 30 de ani.

mai am o intrebare...si scuzati daca e "tembela":presupunem ca fac pana si am baieu de schimb...in momentul in care il schimb,tre' dupa aia lasat sa se "usuce",si daca da,cat?scuze,dar e prima oara cand am baieuri


Nu, când eşti în cursă dai jos baieul vechi, pui unul nou, umfli (cu cartuş de dioxid, că la pompă de mână îţi ia 2 ore), şi ai plecat. Ai grijă la viraje să nu sară, şi cam atât...
  • 0

#26 buchter emil

buchter emil

    Membru Senior

  • Members
  • 965 postări
  • Biciclete:colnago super 91,colnago master,bianchi record,puch,diamant,vitus 979
  • Localitate:bucuresti

Postat 18 February 2012 - 21:17:28

Pe vremuri cand faceam pana puneam baieul fara sa il lipesc ,ca doar nu umblam cu prenandez dupa mine si incercam sa nu prea pun frana si acasa il lipeam etc.Saracia bato norocul ne facea sa reparam penele cu taiat si cu cusutul care ne chinuia si din pacate nu mai era baieu .Avand in vedere ca aveam baieuri sovietice deci departe de calitatea celor din west dar totusi 250 lei nu era asa de scump.Acuma insa diferenta dintre baieu si cauciuc este foarte mica multi prefera demontabilele .Ma mir ca pompele actuale nu sunt ok de vreme ce se foloseste cartus de dioxid .Aveam pe vremuri niste pompe [diamant,favorit special si acasa aveam o pompa ruseasca de motocicleta ruseasca ]si le umflam beton mintenas.
  • 0

#27 BigMig

BigMig

    Membru Senior

  • Members
  • 1036 postări
  • Localitate:Braila

Postat 18 February 2012 - 22:49:40

Ei, chiar 2 ore nu iti ia cu pompa de mana daca nu vrei 12 atm, insa diferenta de greutate fata de demontabili (care nu e de 400grame) e anulata de faptul ca trebuie sa cari un baieu de rezerva cu tine ,fata de o simpla camera de 65g. Intradevar si rezistenta la rulare e mai mica fata de majoritatea cauciucurilor, dupa parere mea merita folosite in curse unde ai masina de asistenta cu roata de schimb...la antrenament e moft pentru un nivel de amator.
  • 0

#28 pac

pac

    Membru Senior

  • Members
  • 155 postări
  • Localitate:Cluj-Napoca

Postat 19 February 2012 - 12:11:52

a incercat cineva sa bage 'zeama' in baieuri? sau mai bine zis, exista baieuri la care se desface ventilul a.i. sa se poata introduce latexul?
  • 0

#29 ilpirati

ilpirati

    Membru Senior

  • Members
  • 395 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 19 February 2012 - 12:25:54

Da. Am folosit zeama Schwalbe. Daca intepatura e mica (ca si cum ar fi intepat cu acul) tine bine pana la vreo 8-8,5 bari. Daca e mai mare sunt sanse sa tina dar doar la o presiune cu mult sub optima, adica destul de moale si te tarasti decent pana acasa, poate mai bagi cateva pompe pe drum. Asta a fost experienta mea. S-ar putea ca zeama Tufo sa fie mai buna. Cea de la Schwalbe e o solutie apoasa cu niste fibre textile in ea, asemanatoare cu vata.

Marea majoritate a baieurilor au ventil care se desface.
  • 0

#30 goitta

goitta

    Membru Senior

  • Members
  • 793 postări

Postat 19 February 2012 - 14:56:14

Maestre Buchter, din păcate nu aţi scăpat de adeziv de contact, fie el prenandez sau adeziv special pentru baieuri (de exemplu Continental sau Vittoria). Baieurile se lipesc tot aşa acum, ca şi în urmă cu 30 de ani.



Nu, când eşti în cursă dai jos baieul vechi, pui unul nou, umfli (cu cartuş de dioxid, că la pompă de mână îţi ia 2 ore), şi ai plecat. Ai grijă la viraje să nu sară, şi cam atât...

Exista, bineinteles, si o metoda mai simpla, fara adeziv tip prenadez, numai ca iese mai scump la bani. E vorba de o banda dublu adeziva cu care montezi baieul f repede. Gasiti pe youtube ce si cum.
  • 0

#31 martin1967

martin1967

    Amator

  • Members
  • 130 postări
  • Localitate:Deva Hunedoara

Postat 19 February 2012 - 18:46:11

si banda este buna dar sa nu pedalezi prea agresiv ,si in curbe si mai si .cu banda sub baieu acesta are deja al 3-lea si al 4-lea strat de lipitura .Ganditiva la un baiat de vreo 70 kg + forta picioarelor cam cum se comporta aceste lipituri intr-un balans de sprint s-au o coborire cu 65-70 pe trans
  • 0

#32 pac

pac

    Membru Senior

  • Members
  • 155 postări
  • Localitate:Cluj-Napoca

Postat 20 February 2012 - 00:38:17

Da. Am folosit zeama Schwalbe. Daca intepatura e mica (ca si cum ar fi intepat cu acul) tine bine pana la vreo 8-8,5 bari. Daca e mai mare sunt sanse sa tina dar doar la o presiune cu mult sub optima, adica destul de moale si te tarasti decent pana acasa, poate mai bagi cateva pompe pe drum. Asta a fost experienta mea. S-ar putea ca zeama Tufo sa fie mai buna. Cea de la Schwalbe e o solutie apoasa cu niste fibre textile in ea, asemanatoare cu vata.

Marea majoritate a baieurilor au ventil care se desface.


asadar si prin urmare nu e o solutie salvatoare... odata intepat, nu mai poate fi folosit in conditii optime. daca incerci si alta zeama tine-ne la curent rogu-te.
Spor la pedalat!
  • 0

#33 daniell

daniell

    Member

  • Membru
  • PipPip
  • 17 postări
  • Localitate:ploiesti

Postat 02 March 2012 - 17:22:09

Cum se poate rezolva problema presiunii in cauciucurile pentru sosea,deoarece presiunea revine in camera mea la 60 dupa ce e umflat la 80?
ce camera recomandati ? ( eu am michelin si camere si cauciucuri, si patesc asta cu cauciucul spate)
multumesc!
  • 0

#34 dr_p

dr_p

    Membru Senior

  • Members
  • 1012 postări
  • Biciclete:Panasonic Team Time Trial, Big RR
  • Localitate:Bucuresti/Galati

Postat 02 March 2012 - 18:46:32

putina zeama (vezi mai sus) introdusa in camera. Cred ca merge si cu pudra de talc. *-:)
  • 0

#35 octav

octav

    Membru Senior

  • Members
  • 1674 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 08 March 2012 - 13:44:45

Trebuie sa imi cumpar un baieu pentru roata din fata. Pe spate am ales deja un Continental Sprinter.
Nu stiu ce sa aleg, parerile sunt foarte impartite. Bugetul este undeva la 50 de euro deci as putea lua:
Tufo S3 Lite
Continental Sprinter
Vittoria Corsa EVO CX
Din ce am citit, Conti Sprinter ar fi cel mai rezistent la pene. Celelalte un pic mai usurele.

A folosit cineva mai mult timp modelele de sus?
  • 0

#36 nicuvasile2008

nicuvasile2008

    Membru

  • Members
  • 1752 postări
  • Biciclete:Kemmel/Btwin Fit 300
  • Localitate:Bucuresti

Postat 08 March 2012 - 13:48:25

cum te intelegi cu Sprinterul?
  • 0

#37 nicuvasile2008

nicuvasile2008

    Membru

  • Members
  • 1752 postări
  • Biciclete:Kemmel/Btwin Fit 300
  • Localitate:Bucuresti

Postat 08 March 2012 - 13:49:13

Scuze,intelesesem ca ai deja Sprinter p spate
  • 0

#38 octav

octav

    Membru Senior

  • Members
  • 1674 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 08 March 2012 - 15:37:02

Am deja Sprinter pe spate. "fuge" bine si inca are destula viata in el. In general am inteles ca un Sprinter tine 3000 pe spate si vreo 6000 pe fata.
Cred ca o sa merg pe Sprinter pana la urma, pare cel mai bun raport calitate-pret.
  • 0

#39 octav

octav

    Membru Senior

  • Members
  • 1674 postări
  • Localitate:Bucuresti

Postat 13 March 2012 - 10:28:55

Pentru cine are de gand sa foloseasca banda Tufo de baieuri. E mai sanatos(si mai ieftin) sa le lipiti :)


Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us
  • 1

#40 nicuvasile2008

nicuvasile2008

    Membru

  • Members
  • 1752 postări
  • Biciclete:Kemmel/Btwin Fit 300
  • Localitate:Bucuresti

Postat 13 March 2012 - 13:13:27

salut,ti-ai luat Sprinter pana la urma?trebuie sa schimb baieurile,ma gandeam sa le incerc si eu
  • 0



Subiect vechi!
Guest, au trectut mai mult de 180 zile de la ultima activitate în acest subiect de discuții, și este posibil să nu mai prezinte actualitate. Ești sigur că vrei să „dezgropi” subiectul cu un răspuns după atât de mult timp?