radu_vadan

Baieuri - modele, preţuri, păreri

78 posts in this topic

Am o întrebare către cei ce folosesc baieuri la şosea:

Ce modele folosiţi? Care sunt bune, din experienţa voastră? Ce aţi recomanda? Eu m-am întors acum la baieuri după multă vreme pe clincher şi nu sunt la curent cu modelele şi mărcile de pe piaţă.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am pe un set de roti campagnolo nucleon baieuri hutchinson si vad ca se tin bine, la o prima vedere sunt mai dure ca orice cauciuc care l-am avut pana acum, conti, schwalbe, michelin. Pe calea de rulare nu se observa nici un defect, taietura, intepatura. Eu bag 10bar in ele si merg snur, iar ca si comfort sunt mai flexibile, eu avand 95kg. Nu vreau sa ma gandesc insa daca fac pana, la turele lungi imi pun un set de roti pe camere cu cauciuc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Până la urmă mi-am luat Schwalbe Ultremo. Le-am pus lichid antipană, şi am şi o rezervă+tub cu dioxid la mine mereu, deci nu mi-e teamă de pene. Încă nu am destui km cu ele ca să mă pronunţ la durabilitate, dar la rulaj sunt excelente.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

SANATATE ,in tinerete am folosit baieuri mereu deoarece nu erau prea scumpe 250 lei rusesti si BARUM. De curiozitate intre o pereche de roti echipate pe baieu si unele pe cauciucuri de top care ar fi diferenta de greutate? Pe vremuri erau cauciucuri groase si grele iar diferenta era mare .

mersi si sanatate :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maestre Buchter, depinde mult de roţi... În general acelaşi model de roată, dacă există variantă pe baieu şi variantă pe demontabil, cea pe baieu poate fi şi cu 300g mai uşoară. Apoi mai e baieul, care are în jur de 200g (unul scump). Deci câştigul total, cu roata încălţată, poate fi de 400g la 2 roţi, ceea ce la masă rotativă e imens.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar acele tubeless se considera tot baieuri?sunt mai bune cele tubeless decat cauciucurile normale?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, tubeless, după cum sugerează şi numele, nu au cameră deloc. Baieurile au. Sunt chestii complet diferite.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tubeless sunt inca o tehnologie destul de noua pe road-bike-uri, sunt putini producatori care fac cauciucuri si chiar mai putini care fac roti tubeless. Iar unul din cei mai mari market-leaderi in domeniul rotilor, MAVIC, a abandonat ideea. Tubeless sunt preferate la MTB pentru posibilitatea de a rula cu presiune mai scazuta, adica mai eficient pe off-road, fara risc de snake-bite. Cum la sosea se doreste presiune cat mai mare, tot ca motiv de eficienta, tubeless nu s-a impus, dar a ramas baieul care permite presiuni mai mari. Ca si curiozitate, si baieul poate fi folosit la presiuni mai mici fara riscuri, motiv pentru care e preferat de multi rideri de ciclocross si de unii participanti la cobble-races pe pavaj, cum ar fi Paris-Roubaix.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde pot achizitiona niste jenti pe baieu si sh si/sau noi?. imi pare buna ideea cu presiunea mare + lipsa penei de la snap bite. am schimbat cel putin 10 camere de la inceputul anului pe spate

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da...baieurile "rulz". daca banii nu-s o problema. Din ce am folosit Tufo mi-au lasat impresia cea mai buna, desi nu au cusatura asa ca reparatia cam iese din discutie. De un an am descoperit Schwalbe Milano - un raport foarte bun pret calitate. Cele mai proaste pe care le-am folosit au fost Vittoria Rally, modelul cel mai ieftin de la Vittoria( grele, prost cusute si le-am spart pe amandoua in pietricelele de pe asfalt, n-au tinut nici macar o saptamana).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da...baieurile "rulz". daca banii nu-s o problema. Din ce am folosit Tufo mi-au lasat impresia cea mai buna, desi nu au cusatura asa ca reparatia cam iese din discutie. De un an am descoperit Schwalbe Milano - un raport foarte bun pret calitate. Cele mai proaste pe care le-am folosit au fost Vittoria Rally, modelul cel mai ieftin de la Vittoria( grele, prost cusute si le-am spart pe amandoua in pietricelele de pe asfalt, n-au tinut nici macar o saptamana).

Vittoria Rally sunt alea de 70 de lei de la decathlon? Chiar voiam să-mi iau de antrenament, să nu frec Ultremo-urile pe toate drumurile secundare din judeţ....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@craciunptr

Iti donez eu doua jante de baieu Mavic CXP33 si un baieu mai vechi daca te intereseaza, sa vezi cum e si sa-ti faci un set de roti. Jantele sunt model foarte performant, doar ca nu sunt foarte usoare. La mine stau degeaba. Da-mi un mail daca iti trebuie - hcampian@yahoo.com

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vittoria Rally sunt alea de 70 de lei de la decathlon? Chiar voiam să-mi iau de antrenament, să nu frec Ultremo-urile pe toate drumurile secundare din judeţ....

Da, sunt alea de la decathlon.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scwalbe blizzard si sunt multumit de el.

Pe fata am avut altceva, pentru ca asa am luat bicicleta si am facut pana.

Pana s-a produs in momentul in care veneam pe bdul Unirii si in fata refugiului pentru autobuz era o mare balta de cioburi probabil de la un autobuz pe care le-am evitat cat am putut, dar ghinion.

In fine cel de pe spate a tinut foarte bine, pentru ca nu este pe sarma scwalbe blizzard cu insertii kevlar si cu protectii antiopana.

Prin urmare baieul pe care il recomand este la un pret mediu si pot spune ca isi face treaba bine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scwalbe blizzard si sunt multumit de el.

Păi Blizzard nu e baieu, e anvelopă normală....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi Blizzard nu e baieu, e anvelopă normală....

Eu am Schwalbe Ultremo R1 si mi-am mai cumparat inca un set....am gasit ieftine pe ebay....in jur la 75-100 RON p bucata . Cu cele de pe bicicleta am facut 2000 de km si cred ca ma mai tin 1000...cel putin...cu toate ca sunt cam ciuruite unde am facut pana :(

Camere am Continental Pro Race cred si una e Kenda k am facut pana si a trebuit sa cumpar una repede.

Am avut posibilitatea sa iau cauciucuri Continental albe, un aspect incredibil , dar nu erau baieuri ...deci de la Scwalbe 180g urcam la 315 , iar forta de frecare nu mai zic :(

Deci nu ma dau jos de pe baieuri ptr nici un motiv :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare legat de jantele mavic cxp22 si anume: permit cauciucuri de 20 pe ele? Acum merg cu 23 dar pe viitor as vrea sa le schimb.

Multumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mavic CXP22 sunt jante pentru demontabil, nu baieu. Ai greşit topicul!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieuri: Vittoria Open Corsa CX. Cred ca majoritatea profesionistilor le folosesc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

alaturi de Veloflex(contador)/Hutchinson(armstrong)/Schwalbe Ultremo(liquigas)/Tufo sau Continental Competition.

Eu personal folosesc Continental Sprinter (270 de grame) de care sunt foarte multumit :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la noua cursiera pe care am luat-o,am baieuri.....acum sa vedem cat tin....oricum ,cred ca e o idee buna sa imi mai iau un set d roti "normale"

sau mai degraba sa bag lichid anti-pana in ele?voi ce recomandati?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut solutia anti pana este buna dar o sa ai probleme cind o sa repari un baieu dupa ce totusi solutia nu va mai tine .Toata solutia care va iesi din camera va minji baieul si o sa trebuiasca spalat uscat dupa aceea lipit .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci cam 400 gr ar fi diferenta intre roti pe baieuri si cele pe demontabile .Pe vremuri diferenta era mult mai mare ,dar diferenta de money insa era mai mica. Ma gandeam sa fac si eu niste roti noi pe baieuri si pe butuci cu rulmenti .Ce ma deranjeaza este faptul ca odata ce faci pana baieul nu se mai poate folosi deoarece cu taiatul si cu cusutul iese tiganie si doar sa faci o rezerva din el este o solutie.Banuiesc ca acum baieul are solutie pe el care se lipeste la montare .In tinerete ne chinuiam cu batranul pernandez care era cam saracie si murdarea si janta.1mil este destul de mult pentru baieu dar asta e doar cand ai mai multe bikle pe demontabile si baieurile le folosesti la sosea si pe drumuri curate merita .In orice caz asa este desi 400 gr nu reprezinta foarte mult totusi pe sosea baieul face diferenta

sanatate

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai am o intrebare...si scuzati daca e "tembela":presupunem ca fac pana si am baieu de schimb...in momentul in care il schimb,tre' dupa aia lasat sa se "usuce",si daca da,cat?scuze,dar e prima oara cand am baieuri

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci cam 400 gr ar fi diferenta intre roti pe baieuri si cele pe demontabile .Pe vremuri diferenta era mult mai mare ,dar diferenta de money insa era mai mica. Ma gandeam sa fac si eu niste roti noi pe baieuri si pe butuci cu rulmenti .Ce ma deranjeaza este faptul ca odata ce faci pana baieul nu se mai poate folosi deoarece cu taiatul si cu cusutul iese tiganie si doar sa faci o rezerva din el este o solutie.Banuiesc ca acum baieul are solutie pe el care se lipeste la montare .In tinerete ne chinuiam cu batranul pernandez care era cam saracie si murdarea si janta.1mil este destul de mult pentru baieu dar asta e doar cand ai mai multe bikle pe demontabile si baieurile le folosesti la sosea si pe drumuri curate merita .In orice caz asa este desi 400 gr nu reprezinta foarte mult totusi pe sosea baieul face diferenta

sanatate

Maestre Buchter, din păcate nu aţi scăpat de adeziv de contact, fie el prenandez sau adeziv special pentru baieuri (de exemplu Continental sau Vittoria). Baieurile se lipesc tot aşa acum, ca şi în urmă cu 30 de ani.

mai am o intrebare...si scuzati daca e "tembela":presupunem ca fac pana si am baieu de schimb...in momentul in care il schimb,tre' dupa aia lasat sa se "usuce",si daca da,cat?scuze,dar e prima oara cand am baieuri

Nu, când eşti în cursă dai jos baieul vechi, pui unul nou, umfli (cu cartuş de dioxid, că la pompă de mână îţi ia 2 ore), şi ai plecat. Ai grijă la viraje să nu sară, şi cam atât...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now