Atingerea unei greutăţi optime este una dintre cele mai  bune  metode pentru obţinerea unei forme mai bune.  Henry  Furniss, antrenor personal şi cofondator al  Wyndymilla  Bespoke Cycling, foloseşte dieta şi nutriţia  împreună cu timpul  limitat pentru exerciţii pentru a se  păstra într-o stare fizică  foarte bună. Am vorbit cu el  pentru a ne oferi sfaturile sale în  ceea ce priveşte  scăderea în greutate.

 

1. Fă calculele

 „Majoritatea oamenilor au o greutate bine definită la care  pot  performa fără efectuarea unor compromisuri” spune  Furniss.  Elimină presupunerile : găseşte un profesionist  care îţi poate  măsura grăsimea din organism. „Abia  atunci ţinta corectă  poate fi stabilită, atât în ceea ce  priveşte pierderea în greutate  cât şi creşterea în greutate”

2. Pregăteştete bine

„Stabileşte data la care vei începe noul regim. O săptămână gândeşte-te şi stabileşte logistica schimbărilor pe care le vei face”

 3. Mănâncă bine

„Nu te gândi la aceasta ca la o dietă. Alimentele potrivite vor avea în general valori mai ridicate de nutrienţi, dar calorii mai puţine. Este pur şi simplu vorba de a mânca alimente potrivite, cum ar fi fructele, legumele, carnea fără grăsime şi peştele.”

 4. Structurează-ţi mesele

„Multe persoane mănâncă foarte puţin la micul dejun sau pur şi simplu sar peste această masă. Micul dejun ar trebui să fie cea mai importantă masă iar cina cea mai uşoară. 40% din calorii ar trebui consumate dimineaţa”. Evită alimentele bogate în amidon seara (pâinea, orezul, pastele).

 5. Bea mai mult

„Rămâi hidratat. Aceasta este cheia în cazul în care corpul va reacţiona cu efecte importante atunci când vei depune eforturi.” spune Furniss. El sugerează folosirea băuturilor din plante pentru a opri foamea ca organismul să se obişnuiască cu mese mai uşoare seara : „Ceaiurile de mentă sau ghimbir te vor hidrata şi vor ajuta şi digestia”

 6. Fii realist

Stabileşte-ţi obiective corecte în antrenament. „Fă 3 sesiuni solide de antrenament decât să faci 5 şi apoi să îţi pară rău pentru că ai ratat una. Mi-am menţinut licenţa de elită făcând 3 ore de antrenament pe săptămână”

 7. Motivează-te singur

    „Urmăreşte obiectivul. E un clişeu, dar constanţa este cheia”. Oricare ar fi scopul tău, pune-l într-un jurnal. Îţi va oferi motivaţia necesară pentru a evita prăjiturelele.

 8. Adaugă înţelepciunea

„Nu te lăsa intimidat de suplimente”. Obţinerea a ceea ce vrei cu o dietă echilibrată poate fi dificilă atunci când ai o familie, un serviciu şi antrenamente. Grăsimile esenţiale şi băuturile de recuperare pot stimula pierderea în greutate.

 9. Loveşte sacul

„Antrenamentul excesiv este în mod normal doar un caz de odihnă mai puţină. Fără somn suficient abilitatea de a rămâne disciplinat şi concentrat este compromisă. Ideal ar fi să dormi între 7 şi 9 ore”.

 10. Obţine spijin

„Stresul de zi cu zi poate pune presiune asupra sănătăţii tale. Ultimul lucru pe care trebuie să îl faci este să sari peste micul dejun şi să te bucuri de pizza şi bere la miezul nopţii”.

sursa : bikeradar.com

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.