Franele pe disc Promax mecanice, sunt simple si ieftine, nu foarte bune, dar suficiente in conditii normale, oras, plimbari, naveta. Sa vedem cum se reconditioneaza un etrier Promax.

Cu o cheie inbus de 5mm se desface capacul de reglaj din spatele etrierului.

Se indeparteaza capacul, apoi se scot placutele de frana. Se curata cu smirghel si se sterg cu benzina placutele.

Cu un inbus de 3mm se desface surubul ce tine parghia de actionare.

Se indeparteaza parghia, cauciucul de protectie si arcul ce face revenirea parghiei.

Se impinge in afara mecanismul de impingere a pistonului. Se curata bine interiorul etrierului cu benzina.

Pistonul este format din trei piese. Cu inbusul de 3mm se desface surubul care le tine impreuna. Toate piesele se curata si se degreseaza. Se ung bilele si caile de rulare cu vaselina, la fel si garniturile de cauciuc de pe margini.

Se monteaza pistonul si se introcuce in etrier apasandu-l usor. Se fixeaza arcul si parghia si se strange surubul.

Se introduc placutele in etrier, apoi se infileteaza capacul. Inainte de aceste operatiuni, pistonul nu se misca deloc, dupa curatare si ungere functioneaza normal.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.