Echipa australiană GreenEdge a câştigat contratimpul pe echipe din Tirreno-Adriatico, prima victorie pentru nou înfiinţata echipă, cu ajutorul noilor căşti pentru contratimp de la Scott – Split.

Întreaga echipă a folosit acest model de cască în Italia. GreenEdge a hotărât să folosească acest tip de cască pentru tot restul sezonului, dar cei de la Scott spun că nu vor lansa modelul în mod oficial până la târgul EuroBike ce va avea loc în luna septembrie. După lansare, Scott va oferi spre vânzare casca în primăvara lui 2013.

Scott spune că Split are un preţ ţintă de 209.99$ fără vizor şi 299.99$ cu vizor. Prototipurile folosite de GreenEdge cântăresc 345g, potrivit celor de la Scott.

Modelul a fost deja acreditat de CPSC şi va fi folosit de triatlonişti în competiţiile din SUA în acest sezon. „Este important de ştiut că contratimpul este o probă în care se încearcă foarte mult dezvoltarea echipamentelor pentru a câştiga cursele de World Tour”, spune Adrian Montgomery, director de marketing la Scott SUA.

Căştile Split au fost dezvoltate pe parcursul a mai multor ani de cercetări, iar inginerii de la Scott s-au folosit de apariţia echipei GreenEdge pentru a testa noul model şi pentru a-l perfecţiona.

Ehipa australiană a cerut inginerilor nişte obiective clare pentru noua cască: cel mai mic coeficient de frecare posibil, o soluţie avansată pentru vizor, un sistem de ventilaţie dinamic şi o reglare uşoară însoţită de confort în utilizare.

Scott şi GreenEdge au petrecut timp în Australian Institute of Sport pentru testări în tunelul de vânt pentru a certifica aerodinamicitatea modelului şi integrarea sa pe rutieri.

Scott spune că testele din tunelul de vânt au furnizat date reale pentru fiecare detaliu de design şi au asigurat satisfacerea cerinţelor pe care le aveau cei de la GreenEdge. De asemenea, inginerii s-au folosit de aceste teste şi pentru a încerca sistemul de ventilaţie care primeşte aer prin orificiile din faţă, acesta trece efectiv pe deasupra capului ciclistului şi părăseşte casca prin orificiile din spate.

sursa: bikeradar.com

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.