Violenţa asociată cu pavatele din Paris-Roubaix creează un dezavantaj pentru rutierii care folosesc biciclete nemodificate. De aceea, cei de la Felt au modificat modelul F1 pentru echipa Argos-Shimano astfel încât să se potrivească cu brutalitatea traseului.

Noua bicicletă a fost denumită F-Series Paris-Roubaix şi încorporează o serie de caracteristici specifice. Noul model are la bază bicicleta F1, un model cu care cei de la Argos-Shimano au obţinut deja câteva victorii în acest an, printre care chiar victoria de miercurea trecută a lui Marcel Kittel din Scheldeprijs.

Cei de la Felt au făcut modificări asupra bicicletei, în special asupra geometriei furcii şi a dropout-urilor. Pentru F-Series americanii au modificat unghiul head tube-ului şi al seat tube-ului cu 1°. În plus, cadrul este mai lung cu 10mm în partea din faţă şi cu 13mm în spate. „Toate modificările asupra cadrului au fost realizate prin modificarea locaţiilor dropout-urilor”, spune Doug Martin, director de marketing la Felt.

Felt spune că furca este cu 12mm mai lungă, lucru ce modifică geometria bicicletei şi permite utilizarea unor cauciucuri mai late. O altă modificare a fost făcută la drop-ul bottom bracket-ului care a fost mărit cu 3mm pentru a se potrivi cu BB-ul pentru F1. Toate aceste modificări au fost făcute în funcţie de cauciucurile de 28mm Vittoria Pave.

Pentru a face această bicicletă mai specială, cei de la Felt au vopsit-o într-un verde fluorescent.

sursa: bikeradar.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.