Noile roţi pentru şosea de la DT Swiss reflectă în mare măsură linia pentru mountain bike, Dicut, Tricon, Spline şi Classic fiind numele pentru roţile de şosea. Dintre acestea doar Spline este un model complet nou pentru 2013. Inscripţiile din 3 litere de pe jantă reprezintă categoria de uzură, RRC fiind roţile de calitatea cea mai ridicată în timp ce cele cu R de calitatea cea mai scăzută din acest punct de vedere. Numărul ce se alătură acestor iniţiale se referă la adâncimea jantei care va fi de 21, 32, 46 şi 66mm, iar modelele de jante rămân aceleaşi – Tubular, Clincher, TubeLess şi Hybrid.

Noutăţile în linia Dicut sunt reprezentate de roţile din aluminiu RR21, care sunt preferatele lui Daniel Berger, marketing manager la DT Swiss. Acestea au o greutate de 1460g şi se află în competiţie directă cu Mavic Ksyrium Elite SL.

De asemenea, o noutatea este şi apariţia setului de roţi hibrid RRC46 H cu jante din carbon şi aluminiu. Cu 20 de spiţe pe faţă şi 24 pe spate şi cu o greutate de doar 1605g/set, ar trebui să fie interesante pentru rutieri ce îţi doresc un avantaj aerodinamic.

Butucul pentru Dicut este 240S cu componente interne inoxidabile şi cu o formă nouă compatibilă cu noua dispunere a spiţelor. Flanşele sunt înguste şi distanţate pentru a oferi o putere mai mare roţilor, fiind foarte potrivite cu noile pinioane de la Shimano.

Toţi butucii din aceste game de roţi sunt acum compatibili şi cu 11 pinioane, o provocare pe care cei de la DT Swiss au depăşit-o modificând lăţimea axului de la 130mm la 131mm.

sursa: bikeradar.com

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.