Seria Z pentru şosea

Singurele biciclete care au fost reproiectate de la zero sunt cele din seria Z. Disponibile atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei, Z2 şi ZW2 au o rigiditate crescută, oferind ciclistului şansa de a-şi îmbunătăţi performanţele, dar menţinând în acelaşi timp nivelul confortului.

Versiunea pentru femei din seria Z, ZW, nu doar că are o geometrie specifică acestui sex, dar versiunile pentru femeile mai scunde au un head tube mai îngust. Cei de la Felt au împins furca până la 52mm de la 50mm pentru a se potrivi cu roţile 700c la versiunile cele mai mici care utilizau anterior roţi 650c.

Alte modificări importante au fost făcute asupra furcii şi head tube-ului. Atât la modelul Z cât şi la ZW, furca are o cută ce iese la exterior şi se întâlneşte cu cuta head tube-ului. Inginerul celor de la Felt, Jeff Soucek, a explicat că această cută menţine rigiditatea cadrului atunci când pedalezi ridicat din şa şi permite absorbţia şocurilor cauzate de denivelări.

Preţul cadrelor din linia de carbon Z variază de la 1.760$ pentru Z5 până la 10.329$ pentru Z1. Toate cadrele din această linie au acelaşi design, dar sunt fabricate din tipuri de carbon diferite. Cu un preţ de 6000$ şi cu o echipare Shimano Ultegra Di2, Z2 va fi probabil cel mai popular model.

Seria Nine pentru mountain bike

Cei de la Felt au fost nevoiţi să regândească geometria pentru seria de biciclete Nine. De-a lungul ultimilor ani, inginerii au realizat că cicliştii puneau furci de 100mm pe bicicletele din linia Nine ce erau concepute pentru furci de 80mm.

În timp ce au încercat să proiecteze o bicicletă din carbon mai uşoară şi mai puternică, Felt a angajat o companie pentru a separa planul de marketing de restul.

Produsul de top al liniei, cadrul Nine FRD, cântăreşte 900g şi e construit dintr-un material “high-end TeXtreme” de la Oxeon, o tehnologie pe care cei de la Oxeon o folosesc în Formula 1.

Nine 1, cu un preţ de 5.170$ şi o echipare Shimano XT, are acelaşi design al cadrului ca FRD, însă utilizează carbonul “UHC Advanced” de la Felt în locul lui TeXtreme. 

sursa: velonews.competitor.com

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.