Întâlnirea ciclism.ro a ajuns în acest an la cea de a V-a ediție. Sâmbată la ora 11 s-a plecat din tabăra de baza, de la 1,5 km de la ieșirea din Cârțișoara spre renumitul Transfăgărașan. Peste 400 de cicliști au invadat aceste serpentine.

Ne face plăcere să organizăm acest eveniment dedicat tuturor cicliștilor. Cum am spus de fiecare dată Întâlnirea Ciclism.ro nu este un concurs, fiecare urcă în ritmul lui și are ocazia să urce pe cea mai frumoasă cățărare din Romania alături de sute de pasionați de ciclism.

Ca în fiecare an am avut printre noi:
– userii forumului ciclism.ro, care sunt prezenți an de an la această întâlnire și revin cu mare drag în fiecare an.
– mulți iubitori ai acestui sport veniți din toată țara special pentru acest eveniment, unii la prima lor întâlnire, alții fiind mândri posesori ai cartonașelor Ciclism.ro-Transfăgărășan și arătându-ne colecția de autocolante de pe mașină.
– soți cicliști care își aduc soțiile să pedaleze, urcă alături de ele, le încurajează.
– părinți care urcă cu copii de orice vârstă (7, 9, 10 ani), care îî trag după ei și încearcă să le insuflle iubirea pentru acest sport.
– cicloturiști care vin pe bicicletă din alte colțuri ale țării special ca să ne fie alături.
– tandemuri – un cuplu a venit special de la Iași pentru a urca Transfăgărășanul pe un tandem.
– cicliști amatori pe care îi vedem de obicei pe podiumurile concursurilor (Marius Ionașcu, Ștefan Constantin, etc), care an de an ne-au onorat cu prezența.
– nu în ultimul rând cicliști profesioniști (Ștefan Morcov, Robert Kovacs, Fabian Gândilă) pentru care urcarea la Bâlea tot un concurs rămâne, încercând să lupte cu ei înșiși să își doboare recordurile din anii trecuți.

Am avut parte de o vreme extraordinară astfel încât nici la coborâre nu trebuiau haine groase și aproape toată lumea a reușit să urce până sus.

Seara s-a lăsat cu un party în tabăra de bază cu multă bere, muzică, dans și un foc de tabără.
Le mulțumim tuturor pentru participare pentru ca ne-au onorat cu prezența la urcarea pe Trans. În mod special dorim să mulțumim administratorilor și moderatorilor ciclism.ro care au fost prezenți la întâlnire și ne-au ajutat la buna organizare, membrilor echipei DrinkTeam care an de an ne ajută la organizare, echipei DHS care a transportat tot echipamentul tehnic de la Deva ca să asigure fondul sonor.

Vă așteptăm pe toți și în 27 iulie 2013!

15 COMENTARII

1. Multe, multe felicitari pentru intalnirea asta si sper sa pot participa si la a 25-a editie, cel putin. As vrea sa prind editia in care vor fi 5000 de participanti, nu 500. Asta depinde doar de noi, sa aducem cu noi cat mai multi prieteni pe biciclete, sa reusim sa-i facem sa creada ca pot urca si ei pana sus.

2. Am si eu o poza facuta de o tanara domnisoara undeva pe serpentine .. se poate vedea deoarece nu o gasesc nicaeri .. 🙁

3. Inca nu ma regasesc in albumul dumneavoastra mai aveti de updatat poze deoarece stiu 100 la 100 ca pe serpentine mi sa facut o poza
    !

4. Nu sa-i pacalim, sa-i facem sa CREADA. E o diferenta, sesizezi? La ciclism, psihicul e – dupa parerea mea – peste 50%, mai ales pe o catarare cum e TF: lunga dar nu foarte grea ca inclinare. Dupa parerea mea, o poate urca orice om care merge regulat cu bicicleta si care nu tine sa scoata un anume timp. Asta am vrut sa spun.

5. A fost superb, foarte buna initiativa, insa am de facut cateva observatii: dupa Balea Cascada nu a mai fost nici un echipaj de ajutor… de orice fel. Pana acolo ne-am intalnit de 3 ori cu ei, super, cat n-am avut nevoie. Ramase-se-m fara frana de fata si-mi trebuia un cineva sa ma ajute… pe serpentile de sus la fel: NIMENI.
    Am urcat cu bine pana in vf 😀 si am coborat cu frana de spate mai incetisor…
    CEL mai Important: la coborare pritenul meu a avut accident de bicicleta si si-a rupt clavicula… n-a vzt nici un echipaj medical in toata organizarea !! am chemat salvarea au zis ca nu au, am mers noi la Sb la urgente si s-a rezolvat. Dar ar trebui sa fie un echipaj medical, poate nu l-am vzt noi. Si inca ceva pt biciclisti: o excursie de genu are riscuri, coborati cu atentie!

6. Este important de stiut ca acest eveniment este o intalnire a ciclistilor, nu o competitie cu un organizator. Ciclism.ro face invitatia si organizeaza seara o mica petrecere. Urcarea pe Transfagarasan se face pe cont propriu si nu asigura nimeni o salvare.
    Imi pare rau pentru accidentul prietenului tau. Sper sa isi revina cat mai repede.

7. Felicitari pentru organizare. A fost o eperienta deosebita. De fapt, in fiecare an voi veni cu cate un obiectiv. Anul acesta a fost sa ma bucur de peisaj si cum a fost o vreme superba, spun ca a fost o urcare si o coborare de vis.
    Tin sa ii multumesc lui Rubyca pentru efortul pe care l-a facut si continua sa il faca pentru ca noi sa ne bucuram pana la capat avand si o imagine care sa ne reprezinte ca ciclisti mai mult sau mai putin amatori.
    Abia astept sa vad si restul de poze.

8. @ Roxana – imi pare rau ca ati avut asemenea probleme, pot spune ca eu am stat in urma multor ciclisti ca sa-i ajut si sa incurajez, am alimentat cu apa, glucoza si toate din darul Ioanei (Rubyca) ! Pe viitor recomand tuturor sa mearga cu prudenta, mai ales ca nu este un concurs ci doar o pedalare alaturi de ciclisti din toata tara. Sper ca prietenul tau este bine si inca un sfat : coborare cu probleme tehnice – never! Sa auzim de bine si sa ne vedem sanatosi la anul!

9. care sunteţi din hunedoara sau deva care mergeţi pe tranfăgărăşan să îmi spuneţi, anul ăsta vin şi eu

10. care sunteţi din hunedoara sau deva care mergeţi pe tranfăgărăşan în 27 iulie 2013 ? anul ăsta vin şi eu

11. Vin de doi ani si vreau sa vin si in 2013 pentru ca este o experienta minunata. In fiecare an incerc sa „fraieresc” adica sa conving si pe altii dar perceptia generala este „Uau!” trebuie antrenament, este prea dificil, serpentinele sunt prea periculoase.
    Nu este nici una, nici alta sau din toate.
    Este o proba a responsabilitatii prin care pui in acord resursele pe care le ai: bicicleta, conditie fizica, experienta, cu dificultatea traseului asa cum este el.

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.