Pentru 2013, cei de la Cube au făcut câteva modificări majore în linia de biciclete mountain bike.

Cele mai notabile sunt modificările pe care le-au suferit modelele din seria DTC (Dual Trail Control), inclusiv Sting, Stereo şi Fritzz care sunt înlocuite cu noile Stereo ETC (Efficient Trail Control). Noua gama de biciclete Stereo include HPC 160mm şi HPC 140mm.

Noile biciclete au suferit modificări considerabile în geometrie şi au fost construite pe baza vechilor modele. Triunghiul spate şi unghiul seat tube-ului s-au dovedit a fi prea flexibile la gama din 2012. Prin modificări aduse seat tube-ului şi prin creşterea seat stay-ului, noile biciclete Stereo au o rigiditate mai crescută şi o capacitate de căţărare mai bună. Head angle-ul este de 66.5 grade în comparaţie cu tradiţionalul 68.

Stereo 650B

Ca şi celelalte biciclete din gama Stereo, cadrul pentru 650B (2.08kg) are o suspensie Fox, rutarea cablurilor e internă, un press-fit BB şi frâne integrate.

Acest model va fi disponibil în 3 variante : modelul de top SLT cu o greutate de 10kg şi un preţ de 8300€, versiunea SL cu un preţ de 5000€ şi modelul Race la 3700€.

Stereo 29in

Cadrele pentru modelele Stereo Super HPC 140 29in beneficiază de aceleaşi upgraduri ca bicicletele 650B şi la fel vor fi disponibile în 3 variante: SLT echipată cu un groupset Race Face NEXT SL şi roţi de carbon Reynolds ( 7900€), versiunea SL cu un groupset şi frâne XT plus roţi DT Swiss AM 2.9 (4600€) şi modelul Race cu o echipare XT, frâne Magura şi roţi SS Radium MA (3700€).

AMS 100 Super HPC 29

O altă bicicletă din noua linie este AMS 100 Super HPC 29, dezvoltată din modelul 26in XC 2012. Din aceasta, cei de la Cube au creat o bicicletă pentru podiumurile Cupei Mondiale.

4 versiuni ale acestui model vor apărea: SLT cu un groupset XX, frâne Formula R1R şi roţi Easton EC90XC (7600€), SL cu un groupset XO, frâne Magura MT8 şi roţi DT Swiss MA 2.0 (4650€), RACE cu un groupset XT, frâne RC Tune şi roţi DT Swiss MA 2.0 (3650€), PRO echipată cu groupset SLX/XT, frâne Magura MT2 şi roţi SR Radium MA (3000€).

sursa: bikeradar.com

1 COMMENT

  1. Vad un mare curent catre 29. Nu cred ca este altceva decat o noua modalitate de a se schimba standardul doar din punct de vedere al pietei. Apar astfel un nou segment, piese dedicate, standarde diferite. Toate acestea duc la o noua piata, piesele si dimensiunile actuale urmand a fi usor-usor uitate asa cum v-brake a disparut din noile configuratii.
    Nu ar fi un lucru rau daca ar fi si util. Si ca exemplu, franele v-brake au o mecanica foarte simpla si sunt accesibile chiar si cele mai performante pentru un nivel destul de variat de biciclisti; fata de discuri ce sunt foarte complicate si fac, uneori, ca cei neinitiati in service-ul pentru biciclete sa faca poteca (,) catre ateliere. Este pacat sa uitam lucrurile care functioneaza si sa inventam necesitati complicate pentru o bicicleta care nu trebuie sa fie complicata pentru a fi perfecta pentru multi dintre cei care se hotarasc sa o foloseasca.
    Mergand pe principiul “Cu cat mai multe componente cu atata riscul de defectiuni creste”, consider ca noile modele ar trebui sa nu uite de unde au plecat.
    Postarea asta o dedic tuturor firmelor de biciclete dar am tinut sa o scriu aici cu atat mai mult cu cat CUBE a fost una dintre firmele care si-au dovedit configuratiile foarte practice si dedicate unui segment mai mare de clienti. Ceea ce au adus nou acum ar trebui sa fie completat si de modele pe clasicele 26” chiar si cu v-brake. Unghiurile cadrelor, materialele folosite, piesele ce completeaza experienta CUBE pot fi sursa de inspiratie pentru multi dfintre cei care vor sa guste din minunatiile cilclismului.

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.