Cei de la Time au prezentat linia de cadre pentru 2013 care include noile modele ZXRS şi Fluidity S care sunt modelele de top ale liniei.

Cadrul First (din poza de sus) este un model complet nou ce a fost construit cu ajutorul tehnologiei Time RTM (Resin Transfer Molding). În loc să folosească o tehnică de preimpregnare, Time a folosit un proces de laminare lichidă în care răşina expodică a fost injecatată pentru a întări structura. 

Nu vom intra în mai multe detalii, dar cei de la Time spun că această tehnică oferă o rezistenţă mai mare la impact, iar Time e singura companie care foloseşte această tehnică.

Oricum, First foloseşte aceeaşi geometrie Performance ca şi modelele Fluidity – o configurarea ceva mai relaxată decât geometria Racing – şi vine cu chainstay-uri asimetrice. First include şi fibre Vectran care sunt concepute pentru a reduce vibraţiile şi pentru a spori calitatea plimbării.

Greutatea cadrului şi a furcii este de 1490g şi vor costa 2350 euro. Este cel mai mic preţ din întreaga nouă linie Time.

ZXRS este un cadru pentru şosea construit cu tehnologia Time Racing. Acesta a fost folosit de echipa Saur Sojasun în Turul Franţei şi în Turul Marii Britanii. Va fi disponibil în mai multe versiuni. Modelul din poză (Team 12) costă 4270 euro.

Fluidity S este modelul de top pentru sportivii profesionişti şi, la fel ca şi modelul First, are încorporată tehnologia  Vibraser Max. Fluidity S va fi disponibil în 4 culori începând cu luna ianuarie. Preţul pentru cadru şi furcă porneşte de la 4000 euro.

 

 

 

 

 

 

 

sursa: road.cc

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.