Noile frâne Avid BB7 SL1

Noul etrier BB7 SL vine cu ceva imbunatatiri la greutate si estetica, dar functional a ramas neschimbat. Principala modificare este inclocuirea pieselor din otel cu titan pentru a obtine o greutate mai scazuta. Culoarea a fost schimbata intr-un gri inchis metalizat cu rotitele de reglaj negre. Frana BB7 SL este compatibila doar cu manetele de cursiera, fiind dedicata bicicletelor de ciclocros.

Noile frâne Avid BB7 SL2

Diferenta de greutate fata de modelul anterior este de 25 de grame, rezultata in urma folosirii pieselor de titan si a altor placute de frana. BB7 SL foloseste acum un nou disc numit HS1, disponibil in patru marimi – 140, 160, 180 si 200mm. Placutele de frana au suportul din aluminiu cu ferodoul din material organic. In combinatie cu noile discuri, aceste placute ofera o putere de franare mai mare fata de varianta veche. Avid livreaza impreuna cu franele si un intinzator de cablu ce se monteaza pe camasa franei si doua adaptoare pentru fata si spate.

Noile frâne Avid BB7 SL3

Etrierul prezinta aceleasi rotite de reglaj cu care se pot ajusta ambele placute individual. Ca si la modelul vechi rotitele au clicuri ceea ce nu permite ajustari de mare finete. Deoarece etrierul nu are inclus un intinzator de cablu, BB7 SL vine impreuna cu un intinzator separat ce se poate monta pe camasa pentru a putea face ajustari si din mers. Acest intinzator nu este foarte important si nici obligatoriu de montat, pentru multi e suficient surubul de reglaj inclus in maneta de frana.

Noile frâne Avid BB7 SL4

Greutatea unui etrier este de 159 de grame la care se adauga suruburile si saibele 3D cu inca 16 grame. Discul de 160mm are 96g, cel de 140mm are 80g iar suruburile aferente au 14g. Daca aveti nevoie si de adaptoare se mai aduna 18g pe fata, 13g pe spate si 20g cele 4 suruburi. Pretul pentru o frana completa este de 170 dolari.

Noile frâne Avid BB7 SL5

Noile frâne Avid BB7 SL6

Noile frâne Avid BB7 SL7

4 COMENTARII

  1. Din fuga calului in propozitia ce contine „si un intinzator de cablu ce se monteaza pa camasa franei, si doua adaptoare” sunt 2 erori: este „pe”, nu „pa”, iar inainte de „si” nu se pune virgula in acest caz. Mai sunt inca vreo 2 locuri unde lipsesc virgulele, inainte de „ceea ce” (2 propozitii mai jos) si de „iar suruburile”. Bafta.

  2. Fiind pe un site de ciclism am înțeles perfect ce vrea să spună Lucian, „greșelile” făcute pot fi puse pe seama grabei, tastării incorecte sau a neprofesionalismului celui care este „cap limpede”. Fiți mai indulgenți, nu vă mai legați de orice chichiță și țara va merge înainte mai fluent…..

    P.S Sunt sigur, ContentNazi, că ești un profesor de română dedicat trup și suflet meseriei și copiilor pe care îi educi, dar trebuie să înțelegi că nu toată lumea scrie fără greșeli voite sau nu, iar sensul comunicării l-ai înțeles perfect. Succesuri…

  3. Niciodata nu m-au preocupat prea mult virgulele, majoritatea le pun „dupa ureche”. Sunt constient de greselile mele si incerc sa le evit, dar sunt prea batran ca sa ma apuc iarasi de gramatica.
    Nu ma supar pentru corecturi, critica te face sa progresezi nu lauda!

  4. Salutare.
    Am avut si utilizat intens BB7 pana acum 3 ani, insa am renuntat la ele din cateva motive:
    1) imposibilitatea prinderii placutelor cu surub (cateodata te poti trezi cu ele cazute si nu e un lucru placut sa ramai fara frane)
    2) imposibilitatea actionarii sincrone a placutelor (stiu ca exista niste frane mecanice pe disc care actioneaza ambele placute, ca la cele hidraulice, dar nu mai retin marca si modelul).
    3) din aceasta cauza (pct. 2), placutele se pot uza inegal si te poti trezi ca incepe sa frece discul pe corpul etrierului, atunci cand se toceste foarte tare placuta care sta.

    Daca ar aparea un model mecanic de frana care sa elimine cele 3 neajunsuri, as trece fara sa clipesc inapoi pe BB7. Momentan, incerc sa ma acomodez cu Elixir R, care nici astea nu sunt perfecte, fie vorba intre noi…
    Daca ai apucat sa intorci bicicleta cu rotile in sus, sau daca ai dat roata jos si ai apasat din greseala maneta, ai imbulinat-o. Sa vezi re-aerisiri ce faci dupa aia…de iti vine a plange.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.