Terenul pe care apare noul model Zero 9 este unul interesant căci compania italiană oferă deja bicicletele Zero 7, cu cel mai uşor cadru construit de ei vreodată, şi Cento1 SR care a împrumutat câteva caracteristici de la bicicleta de contratimp pentru a fi primul model aero al celor de la Wilier. Zero 9 se situează undeva între acestea două modele, dar are un design mai tradiţional, cu tuburi rotunde în locul profilelor modificate dramatic la Zero 7 şi Cento1 SR.
Cablurile sunt montate extern pentru o configurare mai uşoară, iar tija de şa nu e integrată. Dacă nu te interesează atât de mult noile detalii apărute la cele mai noi şi performante modele de biciclete de top, această bicicletă s-ar putea să fie pe gustul tău.
Chiar dacă stilul este mai mult unul clasic, tehnologia este de ultimă oră şi împrumută multe lucruri de la alte modele. Layup-ul de carbon e similar cu cel de la Zero 7 şi foloseşte aceleaşi fibre de carbon 60t Mitsubishi, dar este suficient de diferit pentru a obţine un cadru mai greu (940g).
Zero 9 are un preţ mai mic decât celelalte două modele, cu un frameset ce costă 2700 euro, în timp ce o bicicletă echipată complet porneşte de la un preţ de 4400 euro. E adevărat că sunt mulţi bani, dar în comparaţie cu preţul pentru Zero 7 de 9550 euro este ceva mai accesibilă. Cadrul va fi disponibil în 2 versiuni de echipare: una mecanică şi una electronică.
Zero 9 pare o bicicletă pentru cei care nu vor neapărat să participe la curse, dar care vor să aibă o bicicletă rapidă pentru plimbări. Asta nu înseamnă că nu poate fi folosită şi pentru curse căci că este destul de uşoară, iar geometria nu e schimbată mult faţă de modelele destinate profesioniştilor.
sursa: road.cc