Fenix_Classic

Cum sezonul clasicelor pe pavate se apropie, belgienii de la Ridley au prezentat noua bicicletă Fenix, un model special pentru drumurile neiertătoare din Paris-Roubaix şi Turul Flandrei. Această bicicletă, pe care o va folosi echipa  Lotto-Belisol, are zone flexibile în seat stay-uri pentru a absorbi vibraţiile.

Detail_2

Noua Fenix se alătură modelului foarte uşor Helium SL, bicicletei aero Noah Fast şi a celei de contratimp Dean, pentru a completa noua linie de la Ridley care oferă cicliştilor o gamă largă din care îşi pot alege bicicleta în funcţie de traseu şi stilul de pedalat.

Noua bicicletă s-a aflat ceva timp în teste. Sprinterul Andre Greipel a testat cadrul în timpul cîtorva curse anul trecut, iar modelul se află pe lista UCI cu cadre aprobate încă din toamna trecută.

Detail_3

Cablurile sunt trecute prin cadru şi este compatibil cu echipare Di2/EPS. Greutatea cadrului este de 1200g, deci nu a fost fabricat pentru a fi cel mai uşor, dar nici cel mai greu. Preţul este unul aparte, cadrul având un preţ aproape la jumătate faţă de cel al unui cadru de top. Jochen Bessemans, PR & Marketing Manager, spune: “Acest preţ face ca rutierii amatori să îşi permită un cadru de top”.

Detail_1

Un model echipat complet costă 2699€, cu o echipare Campagnolo Chorus şi angrenaj Rotor. Roţile sunt Fulcrum Racing 5 cu cauciucuri Continental GP 4-Season 25mm. Vor fi disponibile şi alte 3 posibilităţi de echipare: Centaur, Shimano 105 şi Ultegra.

Fenix_Classic - flex stays

 

 

 

 

sursa: road.cc

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.