Echipa continentală sud-africană MTN-Qhubeka a câștigat duminică, prin intermediul germanului Gerald Ciolek, Milano – San Remo, fiind prima echipă continentală care câștigă o clasică monument.
Cei de la Trek sunt alături de MTN-Qhubeka din 2011, iar în acest sezon le-au furnizat modelul de top Madone 7.9. Echipa se bucură și de suportul celor de la SRAM care oferă groupsetul SRAM Red.
Cadrul și furca sunt aceleași ca cele folosite și de echipa Radioshack. Sunt cele mai noi produse de la Trek și încorporează câteva caracteristici aerodinamice care ajută la o rulare mai rapidă prin fluxul de aer. Frâna spate a fost mutată de pe seat stay la nivelul chainstay-ului, chiar în spatele bottom bracket-ului.
Down tube-ul a fost modelat pentru a reduce frecarea cu aerul. Luând în considerare lecțiile învățate după dezvoltarea bicicletei de contratimp, Speed Concept, cei de la Trek au folosit forma Kammtail Virtual Foil. Aceste modificări duc la o economie de 25 wați la o viteză de 40 km/h.
Roțile alese de MTN-Qhubeka sunt de la Zipp, modelul 404 fiind alegerea pentru Milano – San Remo. Bontrager furnizează ghidonul, pipa și tija de șa.
sursa: road.cc
Prieteni, un articol bun. Insa, ar fi de- dreptul excelent daca ati elimina engleza tehnica, stiti, mai afla unu’-altu’ de niste chestii. Altfel, ne vaitam ca limba romana ne este invadata de englezisme. Ganditi-va la copii, in primul rand!
Va spun eu ce inseamna groupset, seat stay, chainstay, bottom bracket sau down tube?