Scott Foil - full bike

Bicicletele aero sunt în vogă în acest sezon. Cei de la Scott au lansat primul model aero Foil în 2011, fiind una din primele companii ce a dedicat timp proiectării unei biciclete aero, lucru realizat cu ajutorul tehnologiei împrumutate din producția modelului de contratimp Plasma 3. Scott nu a ezitat să extindă proiectul către o serie de 8 biciclete, modelul pe care îl prezentăm fiind unul de mijloc, cu echipare Shimano Ultegra Di2.

Scott Foil - battery pack

În proiectarea cadrului și a furcii, cei de la Scott au luat în considerare felul în care fluxul de aer trece peste fiecare suprafață a bicicletei și modul în care aerul interacționează cu fiecare parte a cadrului. Modificările de aerodinamică aduse seat stay-urilor se pare că salvează 20 de wați, în comparație cu modelul Addict, la viteze de 40-45 km/h.

Scott Foil - cabling

O altă caracteristică aero cheie este trecerea cablurilor prin cadru, modelul 15 fiind compatibil cu sistemul Di2. Colierul tijei de șa este ascuns în top tube, motivația acestei modificări ținând tot de aerodinamică.

Scott Foil - seat tube junction

Scott vine cu inovații în ceea ce privește fibra de carbon de mulți ani, iar modelul Foil este fabricat din fibrele proprii HMF Net. Greutatea cadrului este de 840g pentru mărimea M, o greutate impresionantă pentru un cadru aero. Poți avea acest model pentru un preț de 4650€.

Scott Foil - crank

Foil 15 este echipată cu un groupset  Shimano Ultegra 6770 Di2 cu un angrenaj 53/39 și o casetă de pinioane 11-25d. Syncros furnizează roțile RR 2.0, ghidonul, pipa și șaua. Cauciucurile sunt Continental Ultra Race 23mm, iar greutatea totală a bicicletei este de 7.52kg.

Scott Foil - front brake

Scott Foil - cassette

Scott Foil - bars 2

sursa: road.cc

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.