Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 01

Ziua Z – 13.07.2013, cea mai asteptata zi din an, ziua intalnirii organizate de site-ul nostru www.ciclism.ro. Dis-de-dimineata campingul roia de ciclisti ce se pregateau pentru evenimentele ce aveau sa urmeze.

Programul era foarte incarcatiar eu inca nu eram decis ce sa fac. In calitate de organizator nu puteam sa fac chiar ce voiam, trebuia sa fac ce era nevoie.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 02

La ora 10 era programata o urcare de agrement pentru incepatori si plimbareti. De la camping pana in varful Păltinişului erau 15km, destul de duri spuneau unii. Cine voia cobora, cine nu, ramanea sus. La ora 13 urma sa se dea startul la doua competitii amicale organizate de Ovidiu si ciclism.ro, denumite King of the Mountain. Un traseu era pe sosea, pentru cei cu cursiere, iar pentru entuziastii MTB era si o urcare prin padure, ambele de 15km. In jurul orei 15 trebuia sa fim toti in varf si sa asteptam concurentii de la Turul Ciclist al Sibiului.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 03

Eu ma inscrisesem dinainte la King of the Off-Road, pe traseul ce urca prin padure. Voiam sa urc la 10 pe sosea, sa cobor, apoi sa urc si prin padure. Fortat de problemele organizarii si de colegii si prietenii care venea sa ma salute, am ratat plecarea de la ora 10. Am decis sa urc pe sosea impreuna cu concurenti de la King of the Road si bine am facut, ca nu cred ca as fi reusit sa le fac pe toate. Au fost mai multi concurenti decat m-am asteptat, 222 de ciclisti pe sosea, din care 13 fete si 69 de metebişti din care 4 fete.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 04

Competitiile au debutat simultan, pe trasee diferite, iar la coada plutonului de şoselişti m-am asezat si eu. Bicicleta mea de otel, cu doua portbagaje, trei suporturi de bidon, cric, aripi, roti de downhill si anvelope de 2.4 era buna de orice, numai de competitii de urcat pe sosea nu! Ca sa nu ma fac de râs printre baieti m-am oferit sa o conduc pe Ioana, fiica de 13 ani a colegului nostru Radu. Ioana era inscrisa la concurs si voia sa scoata un timp bun, asa ca parintii ei au fost bucurosi ca are cu cine pedala in siguranta. Urcarea a fost destul de usoara pentru mine, bicicleta fara bagaje mi se parea ca fulgul, iar Ioana nu mergea foarte repede.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 05

Am ajuns in varf, ne-am regrupat cu prietenii si ne-am repezit la un bar sa ne racorim. Aici m-am intalnit cu castigatorii de la sosea si offroad, Marius (Maus) si Stefan (Basso) si am baut o bere impreuna. Apoi ne-am ingramadit la linia de sosire sa prindem un loc bun pentru a-i vedea pe ciclistii profesionisti de la Turul Sibiului. Nu am asteptat prea mult si au inceput sa apara. Pot sa spun doar ca tipii aia urcau cu aceeasi viteza cu care cobor eu, aveam impresia ca trec avioane, nu biciclete. Nu sunt un mare amator de sosea, e primul concurs la care asist, dar mi-a facut mare placere sa strig, sa incurajez si sa felicit concurentii.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 06

La premiere fost mare imbulzeala asa ca am renuntat sa ma duc, dar am vazut de departe cum li se inmaneaza castigatorilor mult râvnitele tricouri albe cu buline rosii. Incepuse sa se lase racoare iar eu nu-mi luasem nici o haina in plus, cu siguranta o sa-mi inghete maţele la coborare. Coborarea a fost foarte frumoasa, drumul bun si curbele largi permiţând atingerea unor viteze ametitoare. Ultima parte a traseului mi-a cam pus probleme, franele mele pe janta si-au pierdut mult din eficienta datorita supraincalzirii. Ultimele serpentine au curbele foarte stranse si trebuia sa franez puternic ca sa incetinesc si sa le abordez in siguranta.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 07

Am ajuns cu bine la tabara, m-am schimbat si am intrat intre prieteni. Nu are rost sa-i pomenesc pe toti aici, ar ocupa prea mult spatiu, asa ca le multumesc tututor celor ce au venit si celor ce au facut posibila aceasta intalnire. Cand distractia era in toi a aparut si Ovidiu cu trei butoaie de 50 de litri de bere. Pentru a debuta inceputul festivitatilor, s-a organizat pe loc un concurs de baut bere. S-au inscris doar 10 temerari, ce trebuiau sa goleasca doua pahare pline in cel mai scurt timp. Concursul a fost mai greu decat ne-am asteptat, 4 dintre concurenti abandonand, iar alti cativa terminand cu greu cele doua pahare. Castigatorul a dat pe gat berea in doar 21 de secunde si a primit si el un tricou cu buline rosii si inscriptia King of Beer.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 08

Petrecerea a continuat tarziu in noapte, peste tot sfârâiau gratare, curgea bere si rasunat râsete. Personal am rezistat doar pana la 12 noaptea dar cei mai puternici s-au culcat dupa ora 3. Oboseala acumulata si-a spus cuvantul, iar frigul ce m-a cuprins nu m-a lasat nici dupa ce m-am imbracat cu toate hainele. Anul acesta m-am intalnit cu un numar record de colegi – Ovidiu, Rubyca, Maus, MBZ, Puterfixer, Vera, Radu_Has, Trevizes, Dragoş,  Zonconel si Zonconica. Imi pare foarte rau ca nu am apucat sa facem o poza impreuna, sper ca in viitor sa ne adunam tot asa de multi si sa ne intelegem tot asa de bine.

Intâlnirea ciclism.ro, ediţia a VI-a 09

Am plecat ultimul din camping, duminica la ora 21, cu un adanc regret ca a fost frumos dar a trecut repede. Sa ne vedem cu bine si in 2014!