In anul 2008, Delta7 lansa doua modele de cadre absolut noi, cu o constructie nemaivazuta. Tuburile cadrului erau formate din fire subtiri de carbon lipite si impletite. Din cauza unor probleme au fost nevoiti sa renunte la afaceri si nu s-a mai auzit nimic de ei. In 2013 Kovit a preluat proiectul, a imbunatatit modelul si a lansat un nou cadru.
Tuburile principale ale cadrului sunt construite din fire de carbon intarite cu kevlar. O serie de fire merg drept de la un capat la celalalt, iar alte fire se infasoara oblic in jurul lor. Tesatura rezultata se numeste Isotruss si se spuse ca este foarte rezistenta la indoire, torsiune si comprimare. Un mare avantaj al acestui tip de design este faptul ca firele se pot inlocui individual daca se rup. In caz de accident, cand cadrul se sparge, partea afectata poate fi reconstruita usor, fara a afecta integritatea structurala.
Kovit a imbunatatit designul si metodele de constructie, eliminand problemele vechiului model. In plus au obtinut un cadru cu aproape 150 de grame mai usor. Cadrul Ultralight cantareste 700 de grame. Si o alta veste foarte buna – pretul cadrelor Kovit este de doua ori mai mic. Varianta originala costa 6000 de dolari, in timp ce preturile pentru Kovit se invart in jurul sumei de 3500 de dolari.
Pentru cresterea rezistentei si a rigiditatii s-a optat pentru un tub frontal conic si un monobloc PF30. Tragerea cablurilor prin interior se face foarte usor, astfel ca frana spate are camasa dintr-o bucata. Cablurile pentru shimbatoare sunt trase in mod clasic pe sub tubul inferior.
Pretul exact si data disponibilitatii inca nu au fost anuntate.
Nimic nu e azi socant, oricand te astepti la noi stupizenii!….=))