Serfas lansează multitool cu adaptor pentru CO2 1

Multi ciclisti prefera sa care un cartus de CO2 sub presiune in loc de o pompa pentru umflat camere. Pentru a putea fi folosit, cartusul necesita un adaptor special pentru valva. Deoarece este mic acest adaptor se poate pierde sau uita destul de usor. Serfas au lansat un multitool ce are inclus si respectivul adaptor, astfel ca e mereu in siguranta si la indemana.

Serfas lansează multitool cu adaptor pentru CO2 2

Multitool-ul Serfas ST-17i a dus miniaturizarea cu un pas inainte. Incredibil de mic si usor, aceasta unealta universala are aproape tot ce-i trebuie unui ciclist. Dotata cu cele mai necesare inbusuri, torxuri si surubelnite este un ajutor de nadejde pe teren. In plus are o mica presa pentru lant, cheie fixa, chei pentru nipluri si bineinteles adaptorul pentru valva. Inbusul de 8mm este gaurit pentru a mai reduce greutatea, iar prezenta unui torx T30 este o surpriza placuta. Doar inbusul de 3mm lipseste, desi este o unealta necesara.

Serfas lansează multitool cu adaptor pentru CO2 3

Corpul de 67mm este folosit ca maner si ofera o parghie suficient de puternica. Cheia fixa montata pe exterior este folosita ca maner pentru presa de lant. Manerul este construit din materiale compozite, iar sculele sunt tinute in pozitie de magneti puternici.

Serfas lansează multitool cu adaptor pentru CO2 4

Adaptorul pentru cartus functioneaza doar pentru valve Presta. Se potriveste exact si nu permite pierderea gazului. E cam dificil de folosit deoarece cartusul trebuie introdus printre spite, dar in caz de urgenta isi face treaba de minune.

Serfas lansează multitool cu adaptor pentru CO2 5

Unealta ST-17 are un frate mai mic numit ST-13 ce vine fara presa de lant si un frate mai mare numit ST-15 ce are in plus inbus de 1,5 si 3mm, leviere si kit de petice, dar nu include nici el presa de lant. ST-17 are 115 grame si costa 45 de dolari, ST-13 costa 36 de dolari, iar ST-15 costa 40 de dolari. Cartusul de dioxid nu este inclus.

Serfas lansează multitool cu adaptor pentru CO2 6

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.