RXL

Cei de la Bontrager au adăugat în seria lor de șei noul model Serano, ce a fost folosit pentru prima dată de Andy Schleck în Turul Californiei din acest an. 

Serano

Pe atunci modelul era doar un prototip, însă acum a fost introdus în producție în două variante: Serano RXL Carbon cu o greutate de 185g (180€) și varianta Serano RL ce cântărește 210g (108€).

carbon_base

Forma șeii este una clasică, fiind ușor de remarcat influențe de la alte modele populare. Serano seamănă foarte bine cu modelul Prologo Scratch. Are o secțiune lungă și plată pe mijloc, un vârf cu laturi adânci și a fost creată pentru rutierii care adoptă o poziție agresivă pe bicicletă după cum spun cei de la Bontrager.

RL

Modelul RXL a fost construit cu șine din carbon pentru a scădea greutatea șeii, șine ce sunt atașate foarte aproape de vârf pentru a crește confortul atunci când rutierul alunecă pe vârful șeii. La modelul RL șinele sunt din titan.

multiple_sizes

Ca și alte mărci de șei, Serano este disponibilă în 3 mărimi, însă oferă ceva nou prin dimensiunile specifice ale curburii. Lungimea șeii este de 270mm.

turned_up_tail

Cicliștii profesioniști pot fi foarte mofturoși în ceea ce privește șaua și e de înțeles acest lucru dacă ne gândim că își petrec sute de ore pe an în șa. Nu este pentru prima dată când un rutier participă la dezvoltarea unei șei, cel mai recent exemplu fiind participarea lui Edvald Boasson Hagen la customizarea modelului Fizik Antares Versus.

Andy Schleck spune despre Serano: ”De când am început să folosesc această șa în Turul Californiei, am sesizat un nou nivel de confort și performanță. Arată ca o șa clasică, dar este foarte ușoară și foarte confortabilă, mai ales în cursele lungi pe etape”. 

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.