Bicicleta electrică Specialized Turbo-S 2014 1

Ce place la aceasta bicicleta este infatisarea clasica si simpla, fara nimic in comun cu alte e-bike-uri masive si greoaie. La prima vedere arata ca o bicicleta normala, deoarece motorul si bateria sunt camuflate ingenios in butuc si in cadru. Noua versiune a primit o serie de imbunatariri serioase menite sa o faca mai rapida, mai autonoma si mai fiabila.

Bicicleta electrică Specialized Turbo-S 2014 2

Cadrul si furca sunt construite din aliaj rezistent de aluminiu, iar geometria e adaptata unor viteze mari. Tubul frontal este conic, iar bratele furcii sunt late, ceea ce asigura o directie stabila si un rulaj sigur. Acumulatorul este integrat in tubul inferior pentru a nu strica estetica si aerodinamica bicicletei. La nevoie, acumulatorul se poate detasa pentru reincarcare, dar se poate reincarca si direct pe bicicleta. Chainstay-urile supradimensionate dau o rigiditate maxima furcii spate, asigurand aderenta si stabilitate. Tot pentru siguranta si performanta s-a optat pentru axuri ThruAxle, de 15mm pe faţă si de 12mm pe spate. Toate cablurile si firele sunt trase prin interiorul tuburilor.

Bicicleta electrică Specialized Turbo-S 2014 3

Cel mai important upgrade l-a primit bateria Li-Ion Turbo, ce ofera acum 504Wh, cu 30% mai mult decat varianta anterioara. In combinatie cu componentele electronice mai bine optimizate,  acumulatorul rezista de aproape doua ori mai mult decat inainte. Timpul de reincarcare al bateriei este de 3,5 ore. Motorul amplasat in butucul spate face ca aceasta bicicleta electrica sa se comporte ca una normala. Puterea este transmisa direct rotii spate, fara pierderi de energie si fara uzura suplimentara. Multumita acestor imbunatatiri, Turbo-S poate atinge 45km/h.

Bicicleta electrică Specialized Turbo-S 2014 4

Controlul tuturor functiilor se face foarte lejer, de la un joystick ingenios amplasat in partea dreapta a ghidonului. Tot in dreapta se afla si maneta schimbatorului astfel ca bicicleta se poate manevra si utiliza doar cu o mana. Turbo-S este angrenata mecanic de un grup de 10 pinioane pe caseta. Franele hidraulice pe disc sunt puternice, eficiente si beneficiaza de franare regenerativa. In şa este integrat un stop cu leduri rosii, iar pe furca exista un far cu leduri albe, ambele alimentate tot de acumulator. Pe cadru si furca sunt prevazute suporturi pentru montarea de aripi si portbagaje.

Bicicleta electrică Specialized Turbo-S 2014 5

Specialized Turbo-S se produce in doua scheme coloristice, negru cu rosu si negru complet. Pretul unui e-bike este de 5900 dolari.

Bicicleta electrică Specialized Turbo-S 2014 6 Bicicleta electrică Specialized Turbo-S 2014 7

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.