Trek Domane Classics

Domane este modelul de anduranță de la Trek ce folosește sistemul inovator de decuplare IsoSpeed pentru a izola seat tube-ul de top tube. Acesta acționează ca un pivot și permite seat tube-ului să se flexeze independent, îmbunătățind astfel confortul, fără a sacrifica din rigiditate.

Modelul Domane a fost dezvoltat împreună cu Fabian Cancellara, elvețianul făcând parte din echipa sponsorizată de Trek din 2011. Cancellara a folosit bicicleta în victoria din Turul Flandrei, dar și în Paris-Roubaix, unde a încheiat al treilea.

Cadrul adoptă o geometrie mai agresivă decât celelalte din gama Domane, cu un head tube mai scurt cu 52mm și un top tube mai lung cu 9mm. 

Cadrul

Succesele obținute de elvețian în clasicele pe pavate i-au adus renumele de ”Spartacus”,  ce a fost inscripționat și pe top tube-ul bicicletei.

IsoSpeed

Sistemul de decuplare IsoSpeed este componenta cea mai uimitoare a bicicletei.

grup Dura-Ace mecanic

Majoritatea rutierilor ce folosesc grupuri Shimano au optat pentru varianta electronică Dura-Ace Di2, însă Cancellara preferă grupul mecanic Dura-Ace .

angrenaj 2

Deși folosește un ciclocomputer SRM PowerControl 7, bicicleta elvețianului nu are montat și un sistem de monitorizare a puterii.

camasi cabluri

Bicicleta este dotată cu cămăși pentru cabluri din aluminiu Nokon, material ce este rezistent la condiții meteorologice extreme și la răsucire. 

tija sa

Tema ”Spartacus” este prezentă și pe tija de șa, un model Bontrager Team Issue. Șaua are un corp din carbon și tije din titan.

cauciucuri FMB

Bontrager furnizează cauciucurile în general, însă nu și în clasicele pe pavate, unde alegerea corectă a acestora este esențială. Cauciucurile fabricate manual FMB au fost populare în rândul cicliștilor la ediția din acest an a Paris-Roubaix.

pedale Dura-Ace

Cancellara a preferat pedalele Dura-Ace 9000, renunțând astfel la cele Speedplay.

Angrenaj

Paris-Roubaix este o cursă plată, astfel că majoritatea cicliștilor au renunțat la foaia de 39 de dinți pentru una cu 44 sau 46 de dinți. Cancellara a ales o foaie cu 42 de dinți.

Senzor cadenta

Cadrul are integrat senzorul Bontrager DuoTrap, care comunică cu magnetul de pe roata spate pentru a calcula viteza și cadența.

via roadcycling.com

 

 

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.