Nacer Bouhanni este rutierul care a câștigat cele mai multe etape în în primele două săptămâni din Turul Italiei, francezul impunându-se la sprint de 3 ori.
Rutierul de 23 de ani de la FDJ a ales modelul Aircode în defavoarea lui Xelius EFI. Alegerea acestei biciclete mai masive este în pas cu preferințele și celorlalți sprinteri din plutonul profesionist, care folosesc biciclete mai rigide.
Frânele Shimano Dura-Ace 9010 sunt montate direct pe furcă, însă acest lucru nu a fost aplicat și pentru frâna de pe spate, aceasta nefiind montată pe chainstay, deși modelul o permite.
Una din diferențele dintre bicicleta lui Bouhanni și cele ale colegilor săi este trecerea diferită prin cadru a cablurilor.
Top tube-ul cadrului Aircode a fost sculptat destul de serios. Inginerii de la Lapierre au ajuns la această formă în urma testelor efectuate în tunelul de vânt pentru modelul de contratimp Aerostorm. Cadrul este produs dintr-o combinație de fibre de carbon ”high-modulus 40-tonne” și M30.
Chainstay-urile late adăpostesc senzorul pentru cadență SRM, dar și chip-ul pentru cronometrare.