orca-07

Vizual, noul model arată diferit față de cel de anul trecut, noul design fiind rezultatul modificărilor radicale ale formei tuburilor și a profilelor.Cadrul poate fi împărțit în două jumătăți, una cu down tube-ul, bottom bracket-ul și chainstay-urile supradimensionate și cealaltă cu seat tube-ul, seat stay-urile și top tube-ul cu un profil îngust. Top tube-ul este mult mai subțire și drept decât la precedentul model Orca, iar head tube-ul este atașat de acesta printr-un nou sistem.

orbea orca 2015-001

Creșterea rigidității a fost realizată cu ajutorul bottom bracket-ului PF86. Acesta permite down tube-ului și chainstay-urilor să fie mai late. În ciuda creșterii dimensiunilor unora dintre tuburi în câteva zone cheie, cadrul are o formă mai compactă.

orbea orca 2015-004

Toate aceste schimbări se reflectă și în greutatea mai scăzută a cadrului, acesta cântărind acum 900g pentru mărimea 53.

orbea orca 2015-006

Cei de la Orbea au lucrat și la o furcă nouă, ce pare să împrumute multe aspecte de la Avant. Toate cablurile sunt trecute prin cadru, iar cadrul pare să fie compatibil cu grupuri electronice.

orbea orca 2015-005

O altă modificare notabilă este trecerea de la tija de șa aero la una clasică de 27,2mm, iar clema integrată a fost înlocuită de una externă. La prima vedere poate părea un pas înapoi, însă cei de la Orbea spun că a fost un pas necesar pentru a reduce greutății.

via road.cc

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.