Prima ediţie SkirtBike Suceava 01

Anul acesta Clubul Suceava Pedalează s-a străduit din răsputeri să mediatizeze şi să popularizeze ciclismul în rândul sucevenilor. S-a organizat Masa Critică, marş de protest, ture la munte, concursuri, întâlniri săptămânale şi excursii de weekend. Ceea ce mai lipsea era un eveniment Skirt Bike, iar pe 13 august a fost adăugat şi acesta în palmares.

Prima ediţie SkirtBike Suceava 02

De doi ani se tot incearca organizarea unui eveniment Skirt Bike, si in sfarsit anul acesta ne-am putut bucura de o asemenea manifestare. Prima editie Skirt Bike Suceava a avut loc intr-o frumoasa zi de 13 august. Nu aveam prea mari asteptari, deorece fetele sucevene sunt vazute rar pe biciclete, dar totusi am avut ce admira. Un numar de 35 de doamne si domnisoare s-au prezentat la ora 19 pe platoul Casei de Cultura. Pentru inceput a fost o prezenta decenta, dar cu siguranta editiile viitoare vor atrage tot mai multe participante.

Prima ediţie SkirtBike Suceava 03

Nu am vazut niciodata atata frumusete adunata la un loc, mai ales ca mie personal o fata pe bicicleta mi se pare de doua ori mai frumoasa. A fost o adevarata expozitie de rochite, fustite si flori, ce a incantat si uimit intregul oras. Alaturi de fete au fost si cativa baieti ce au incheiat plutonul si au pazit fetele de soferii neatenti. Am defilat prin tot orasul si pe oriunde treceam oamenii se opreau si priveau cu incantare alaiul fustitelor pe biciclete. Ca fapt divers mentionez ca un sofer de autobuz, furat de peisaj, a uitat sa opreasca in statie!

Prima ediţie SkirtBike Suceava 04

Am fost impreuna cu sotia si absolut intamplator in aceeasi zi si-a sarbatorit si ziua de nastere. La final am oprit la o terasa, am unit cateva mese, am baut un suc, am mancat o salata, am conversat si ne-am veselit. Majoritatea baietilor au plecat, astfel ca m-am pomenit ca stau la masa cu 20 de fete tinere si frumoase. Marturisesc ca am fost putin…ăăă intimidat… Sotia mea a declarat ca aceasta a fost cea mai frumoasa aniversare din viata ei, ceea ce spune multe despre reusita evenimentului.

Prima ediţie SkirtBike Suceava 05

Multumesc din partea tuturor domnisoarei Irina Liteanu, ce a organizat acest Skirt Bike si s-a straduit ca toata lumea sa se simta bine. In link-ul urmator puteti admira o serie de fotografii foarte reusite realizate de Stefan Macedon zis Artistul, un talentat fotograf si ciclist sucevean.