Pentru anul 2015 cei de la Specialized au pregătit zeci de modele nou-nouţe. Deşi firma e recunoscută pentru bicicletele sale de offroad, nici cele pentru şosea nu arata rău deloc. Haideţi să vedem cele mai tari cursiere Specialized!
Modelul Venge LR vine dotat cu o transmisie 1×11, lucru foarte rar in aceasta disciplina. Groupset-ul Sram Force CX1 are schimbatoare mecanice si angrenaj de carbon construit tot de Specialized. Aproape toate componentele bicicletei sunt din carbon, de aceea pretul de 5500 de dolari nu pare foarte mare.
Exista si un model Verge cu transmisie 2×11, pentru cei mai traditionalisti.
Modelul Tarmac include o editie limitata McLaren ce vine impreuna cu casca si papuci asortati, plus un suport de perete.
McLaren este echipata cu piese de top, printre care se remarca franele eeBrakes.
Tarmac Disc e disponibila in cateva variante diferite.
Roubaix S-Works Disc este echipata cu DuraAce Di2 si frane disc hidraulice. In plus include elastomeri pentru amortizare in furca, seatstay si tija.
E disponibila si o varianta Roubaix cu groupset DuraAce mecanic si frane pe janta.
Modelul Allez S-Works D’Aluisio este construit pe un acdru de aluminiu si e echipat cu Di2. In mod surprinzator, aceasta bicicleta costa 8000 de dolari.
Si pentru juniori este disponibila o bicicleta speciala cu roti 650B si gat de 1.1/8″. Allez 650 e construita din aluminiu si costa doar 770 de dolari!
Diverge este o bicicleta facuta sa reziste pe orice drum, inclusiv pietris, macadam si pamant. Are tija telescopica si chiar suporti pentru aripi si portbagaj. Echipata cu Di2 si frane disc hidraulice, Diverge costa 8500 de dolari.
Pentru iubitorii de aventura e disponibil si un model Diverge mai ieftin, din aluminiu.
Si ciclocrosul e bine reprezentat, modelul Crux fiind vabricat in mai multe variante coloristice, toate echipate cu Di2 si frane hidraulice.
Shiv Elite e mai accesibila ca oricand deoarece vine echipata cu Shimano 105. Ghidonul aero se poate ajuta intr-o multime de pozitii pentru a se potrivi cu statura oricarui ciclist.
O sectiune prin tuburile cadrului arata cat de mult difera geometria in functie de marime. Fiecare marime de cadru este construita individual, cu tuburi si geometrii diferite.
Sursa: BikeRumor