Bora One clincher

Cei de la Campagnolo au regândit modelul de roți din carbon Bora anul trecut, introducând și o opțiune de 35mm pe lângă clasica de 50mm. Ambele au fost disponibile doar în variantă tubular, însă, acum, italienii au prezentat și versiunile clincher ce vor fi disponibile începând cu 2015.

bora ultra 50mm clincher 21

”Chiar dacă roțile tubular sunt o alegere clară a profesioniștilor, ele sunt mai puțin practice pentru cicliștii care nu au cu ei o mașină de asistență cu roți de rezervă”, justifică Campagnolo introducerea pe piață și a unei varainte clincher.

Noile jante Bora 35 și 50mm au aceeași lățime de 24mm precum variantele tubular lansate anul trecut. În ultima vreme se observă în rândul profesioniștilor, dar și a amatorilor, o tendință de folosire a unor jante din ce în ce mai late și asta pentru că acestea oferă o absorbție mai bună a șocurilor și o tracțiune mai eficientă.

bora ultra 50mm clincher 31

Roțile proaspăt lansate de Campagnolo au o suprafață de frânare tratată cu 3Diamant, un proces în urma căruia saboții de frânare intră în contact direct cu fibrele de carbon.

”Suprafața de frânare 3Diamant aduce siguranța frânării de pe o jantă din aluminiu pe un set de roți de top din carbon”, spun cei de la Campagnolo.

Greutățile noilor seturi de roți sunt următoarele:

Bora Ultra 50: 1435 g

Bora Ultra 35: 1360 g

Bora One 50: 1485 g

Bora One 35: 1406 g

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.