Un dispozitiv nou şi revoluţionar a fost creat pentru a ne face viaţa mai uşoară când e vorba de pene. PatchNRide repară instantaneu orice pană fară a fi nevoie măcar să se scoată anvelopa de pe jantă. Dispozitivul poate fi folosit pe orice model de anvelopă cu sau fară cameră si poate repara o pană în mai puţin de un minut.
PatchNRide are forma unei brichete mai mari si incape usor intr-un buzunar sau o borseta. Pe dispozitivul de ataseaza in partea anterioara un rezervor cu adeziv ce se poate inlocui dupa golire. Deasupra are un buton ce se impinge spre inainte pentru a expune un varf ascutit. Varful se poate folosi pentru a curata anvelopa de eventuale obiecte contondente, spini, sarme, pietricele. Apoi varful este introdus direct prin anvelopa in dreptul gaurii, se apasa pe butonul verde si adezivul este eliminat. Picatura de adeziv se intinde intre anvelopa si camera si ia forma unui petec cu diametrul de 40mm si forma concava. Se intareste repede si poate astupa gauri de pana la 3mm.
Pentru descoperirea rapida a gaurii, PatchNRide foloseste un fel de servetel umed impregnat cu un lichid special. Servetelul se trece peste anvelopa si in locul unde iese aer, lichidul face bule.
Dupa ce adezivul a fost pompat, acul se retrage si lasa in urma un firicel ce izoleaza si gaura din anvelopa. Dupa uscare firul de adeziv se poate rupe cu usurinta. Camera se umfla imediat dupa reparatie, ca adezivul sa se intinda uniform. Inca nu mie clar cum se repara o pana la un sistem tubless, dar daca producatorul afirma ca se poate, trebuie sa-l credem.
Testele efectuate pe teren au demonstrat viabilitatea sistemului. Petecul prezentat mai jos a fost rulat peste 7000 de kilometri fara sa cedeze. O mica problema poate aparea datorita lipirii camerei de cauciuc, de aceea la demontare se recomanda atentie marita.
Vanzarile vor incepe la inceputul anului viitor. Fiecare dispozitiv costa 35 de dolari si include o singura rezerva de adeziv si un servetel umed. Rezervele costa 12 dolari bucata, un pret cam maricel dar acceptabil pentru cei ce concureaza.
Sursa: BikeRumor & Indiegogo