ITM X-One - ghidon+pipă+tijă  01

ITM este o firmă cu vechime în domeniul ciclismului, am văzut biciclete foarte vechi cu astfel de piese. O perioadă nu s-a auzit nimic de ei, dar în ultimul timp au lansat o avalanşă de produse noi. Pentru 2015 firma italiană a pregătit o adevărată bijuterie sub forma unui cockpit din carbon pentru cursiere.

ITM X-One - ghidon+pipă+tijă  02

X-One este format dintr-un ghidon, o pipă şi o tijă ce sunt create pentru a se potrivi una cu alta. Pipa si ghidonul lucreaza impreuna pentru a obtine un maxim de rigiditate si confort. Pipa are o constructie speciala, fiind forma din fibre lungi de carbon ce inconjoara tot ghidonul. Lipsa placutei frontale este un mare plus ce creste mult rezistenta si rigiditatea. Ghidonul este strans printr-un sistem nou numit GWS (Grip Wedge System). In interiorul pipei exista doua piese care prin strangerea surubului se apropie una de alta si fixeaza ghidonul. O pipa de 100mm cantareste 125 de grame.

ITM X-One - ghidon+pipă+tijă  03

Ghidonul are o forma frumoasa si ergonomica ce ofera un grad ridicat de confort. Partea superioara are doua parti plate pentru a sustine palmele mai bine. Este construit din carbon modelat intr-o matrita si are suporturi pentru tragerea cablurilor prin interior. Vine in trei marimi: 40, 42 si 44cm. Marimea 42 are o greuatte de 215 grame.

m

ITM X-One - ghidon+pipă+tijă  04Tija este realizata dintr-o combinatie de carbon si aluminiu. Capatul si sistemul de prindere este construit din aliaj 7075, iar restul tijei este din fibra de carbon. Sistemul de prindere numit Sit’N’Go permite ajustari de mare finete pentru obtinerea unei pozitii perfecte a şeii. La intalarea şeii nu este nevoie de indepartarea partii superioare a tijei. Ajustarea se face cu usurinta deoarece surubul implicat se afla amplasat lateral. O tija cu grosimea de 27,2mm cantareste 261 grame.

Cockpit-ul se livreaza in negru mat cu inscriptii rosii si albe. Pretul total este de 785 dolari, din care pipa costa 250$, ghidonul 350$, iar tija 185$.

Sursa: BikeRumor

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.