Noul Niner ROS9+  a trecut la roţi grase 1

Modelul ROS9 de la Niner a trecut la un nou nivel. După o cură serioasă de îngrăşare a venit să distrugă potecile cu noile sale roţi.  Dotat cu anvelope de 29×3”, nimic nu stă în calea acestei biciclete.

Noul Niner ROS9+  a trecut la roţi grase 2

Simplitate si eficienta – acestea sunt caracteristicile de baza ale noului Niner. Cadrul construit din tuburi subtiri de oţel pare minuscul in comparatie cu rotile. Furca este si ea din acelasi aliaj de CrMo 4130 ca si cadrul. Bratele drepte sunt dublu subtiate si destul de scurte la cei 470mm. Asta ajuta la o manevrabiliate mai usoara si pastreaza greutatea cat mai jos. Un lucru extrem de rar la o furca rigida de otel este gatul conic. La nevoie furca se poate inlocui cu RockShox Bluto, ce poate fi folosita cu o anvelopa de 26×5”.

Noul Niner ROS9+  a trecut la roţi grase 3

Cadrul are monobloc excentric, ceea ce ofera posibilitatea montarii unei transmisii Single Speed. Tot in acest scop, suportul schimbatorului de foi este demontabil. ROS9 foloseste axuri Maxtle pentru a mari rigiditatea laterala a rotilor. Cablul pentru tija reglabila este ascuns, dar celelalte sunt la vedere. Din fabrica bicicleta vin cu o singura foaie, iar producatorul avertizeaza ca unele combinatii de angrenaje multiple si schimbatoare de foi pot interfera cu anvelopele late de 3”. In schimb se poate folosi fara rezerve o protectie de foie MRP XCG, ce ar fi de mare folos pe traseele impanate cu pietre, crengi si busteni.

Noul Niner ROS9+  a trecut la roţi grase 4

ROS9 se va vinde doar complet echipata, deci cadrul sau furca nu sunt deocamdata disponibile separat. Transmisia este compusa dintr-un groupset Sram X1, dar franele vor veni de la Shimano Deore. Dupa cum se vede, s-au folosit piese mai ieftine pentru a pastra pretul final cat mai mic. Ca roti s-au ales Stan’s Hugo 29+ cu anvelope Surly Knard 29×3. Pretul unei biciclete complet echipate este de 3000 de dolari americani.

Noul Niner ROS9+  a trecut la roţi grase 5 Noul Niner ROS9+  a trecut la roţi grase 6

Sursa: BikeRumor

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.