The Only One - cadru cu dropout modular 1

Dacă ai un MTB si vrei să-i montezi un gearhub, trebuie să te complici cu întinzătoare sau role presoare pentru lanţ, iar dacă butucul are frână la picior, montarea lui este imposibilă. MTB-urile şi cursierele moderne au dropouturi verticale, în timp ce pentru gearhub sau single speed este nevoie de dropouturi orizontale. Un cadru foarte reuşit vine din fabrică cu dropouturi interschimbabile ce permite montarea oricărui tip de transmisie.

The Only One - cadru cu dropout modular 2

Speedhound este o mică firmă din Minneapolis SUA ce produce un singur cadru. Acest cadru se numeste The Only One si poate fi folosit cu orice model de transmisie. La baza cadrului sta sistemul SDS – Speedhound Dropout System. Terminatiile furcii spate au o forma speciala in care se potriveste orice dropout produs de firma. Schimbarea dropoutului se face foarte usor si permite utilizatorului sa foloseasca orice alta transmisie.

The Only One - cadru cu dropout modular 3

Sunt disponibile dropouturi pentru transmisii clasice cu pinioane multiple, pentru SSP, gearhub inclusiv Rohloff si fixed gear. Doriti curea dintata si frane pe disc? Nici o problema, exista si aceste optiuni. In plus ofera si posibilitatea montarii de portbagaj si aripi sau frane pe janta.

Cadrul din oţel are o geometrie clasica si curata. Dropouturile sunt sudate intregi pe furca spate si apoi sunt decupate pentru a facilita instalarea curelei. Cu ajutorul unor distantiere, se pot folosi butuci de pista cu latimi de 115-125mm, sau butuci normali de MTB si sosea de 130-135mm. Oţelul True Temper este rezistent si elastic, iar tuburile sunt subtiate la mijloc pe interior. The Only One se produce in 5 marimi si 8 culori – alb, gri, negru, galben, portocaliu, rosu, albastru, verde.

The Only One - cadru cu dropout modular 4

Pe cadru se pot monta roti de 28” cu anvelope de pana la 38mm. Cu forme de ciclocros, bicicleta este foarte versatila, putand fi folosita la sosea, oras, naveta, cicloturism, agrement. Are suporturi pentru montarea franelor V sau cantilever, precum si pentru aripi, portbagaje si suporturi de bidon. Tija de sa este de 27,2mm, tubul frontal de 1.1/8” si monoblocul de 68mm cu filet englezesc.

Sursa: BikeRumor

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.