echipament Sky 2016

Nou echipament pentru Sky

Sky și-a prezentat astăzi echipamentul pentru sezonul 2016, ultimul an în care britanicii vor colabora cu Rapha pentru producția acestuia. Principala noutate în designul tricoului o reprezintă dungile alb-bleu din față, ce au fost introduse pentru a da puțină culoare echipamentului aproape în totalitate negru de anul trecut. ”Reacțiile pe care le-am primit de la rutieri, în special de la noii veniți, ne-au confirmat faptul că avem cel mai performant echipament din plutonul profesionist”, a declarat Rod Ellingworth.

Riis ar putea relua colaborarea cu Saxo Bank

Presa daneză dă ca aproape sigură revenirea lui Bjarne Riis în ciclism din 2017, alături de vechii colaboratori de la Saxo Bank, ce nu vor mai sponsoriza echipa lui Oleg Tinkov în sezonul viitor. Riis a fost managerul celor de la home-Jack & Jones, denumită mai târziu CSC și Saxo Bank, mai bine de 16 ani, dar a părăsit proiectul în martie 2015 din cauza neînțelegerilor cu Tinkov.

10 finaluri de etapă în cățărare în Vuelta 2016

Potrivit celor de la AS, organizatorii Turului Spaniei vor servi rutierilor aceeași rețetă de succes și în ediția viitoare, introducerea mai multor finaluri de etapă în cățărare și intrarea în munți încă din primele etape dovedindu-se a fi o strategie pe placul fanilor și, probabil, mai puțin pe gustul cicliștilor. Prezentarea oficială a traseului va avea loc pe 9 ianuarie, însă publicația spaniolă a aflat că a 71-a ediție a Vueltei va avea 10 runde ce se vor termina la altitudine, adică aproape jumătate din numărul total de etape.

Ilnur Zakarin vrea gloria tricoului roz

Rusul ce a impresionat în acest an prin victoria din Turul Romandiei, acolo unde i-a învins pe Froome, Quintana, Pinot și Nibali, își propune mai mult în 2016 și spune că va viza clasamentul general în Turul Italiei, iar apoi va munci pentru Joaquim Rodriguez în Turul Franței. Zakarin a debutat anul acesta într-un mare tur, chiar în Giro, și a terminat pe locul 44 la general, obținând o victorie de etapă la Imola.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.