Primul pas pe care trebuie să îl faci atunci când te urci pentru prima dată cu bicicleta pe un roller este acela de a te asigura că ai în proximitate un suport de care să te sprijini, cum ar fi tocul ușii sau o masă. Ideal ar fi ca punctul de sprijin să fie la nivel cu ghidonul pentru a-ți oferi o stabilitate cât mai bună.

pasii 1 si 2

În loc să pui bicicleta pe roller din start, este mai bine dacă o așezi lângă el și, fără să introduci picioarele în pedale încă, încaleci bicicleta și ridici roata spate, așezând-o pe roller. Apoi, ridică și roata față pe roller, sprijină-te de suportul ales, așează-te în șa și începe să pedalezi. Dacă vei avea o cadență prea mică, va fi dificil să te menții pe roller. Găsește o foaie de mijloc și încearcă să păstrezi o cadență de 80rpm. În timp ce mărești ritmul, încearcă să iei mâna de pe suport pentru a te sprijini în totalitate pe ghidon.

pasul 3

Pentru început, folosește pedale fără prindere sau pantofi de alergat pe pedale cu prindere. Acest lucru te va ajuta să pui piciorul jos imediat, atunci când ai nevoie. Cu cât vei fi mai relaxat, cu atât experiența ta pe roller va decurge mai bine.

pasul 4

Când consideri că sesiunea de antrenament trebuie să se încheie, micșorează cadența de pedalat și sprijină-te din nou de masă sau de tocul ușii, înainte de a te da jos de pe roller. Oprește-te din pedalat și pune picioarele pe marginile laterale ale rollerului, înainte de a ridica piciorul peste bicicletă pentru a descăleca.

via Bicycling

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.