Unul din locurile în care grăsimea se depune cel mai ușor este abdomenul. Iată câteva ponturi ce te pot ajuta să scapi de burtă:

Ritmul constant

Chiar dacă mușchii abdominali nu lucrează la fel de mult precum mușchii glutei în timp ce pedalezi, natura aerobică a ciclismului duce la arderea grăsimilor. Pedalează într-un ritm moderat, astfel încât să te chinui când încerci să vorbești (sub 80% din ritmul cardiac maxim), de 3 ori pe săptămână timp de 2 ore. Acest program va învăța organismul să folosească grăsimile drept combustibil, arzând astfel multe calorii și prevenind transformarea lor în grăsimi.

Intervale

Pentru a spori ardera caloriilor, adaugă antranamentelor tale niște intervale. La sfârșitul unui antrenament mai lung fă 6 seturi de intervale care să dureze fiecare 2 minute, cu o pauză de 30s între ele și în care să pedalezi la intensitate maximă. Odată ce te obișnuiești cu acest tip de exercițiu poți extinde intervalul de 2 minute la 3 sau 4 minute.

În acest mod vei arde foarte multe calorii într-o perioadă foarte scurtă de timp, iar metabolismul tău va lucra la un nivel înalt și în următoarele 12 ore, arzând în continuare un număr important de calorii.

Exerciții în afara bicicletei

Instinctul natural este de a face multe abdomene și alte exerciții asemănătoare pentru a scăpa de burtă. În realitate aceste exerciții te ajută să îți tonifici mușchii, dar nu vor înlătura grăsimile. Ai nevoie de o abordare mai complexă de atât.

Încearcă un exercițiu aerobic precum pedalatul în aer stând pe spate. Execută acest exercițiu într-un ritm constant, cu pauze de 20-30s între intervale.

Alimentația corectă

În teorie, pierderea grăsimii este simplă: trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Cu cât deficitul de calorii este mai mare, cu atât este mai mare și pierderea de grăsimi. Alimentează-te în timpul exercițiilor cu carbohidrați ce ard lent (cereale integrale, paste, pâine) și proteine slabe (carnea de curcan). Evită să consumi prea multe alimente bogate în grăsimi saturate, precum brânza, untul sau dulciurile.


Warning: A non-numeric value encountered in /home/ciclism/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353

6 COMENTARII

  1. fiind ciclist si asta nedand rezultate ,sa va zic cum am scapat eu de burta … 12 ore de munca pe zi in constructii o singura masa la jumatea programului si una dupa ,apoi somn si de la capat !!

  2. Mancand odata pe pe zi ai toata sansele a faci o gastrita . Un lucru pe care nu il intelege lumea este ca atunci cand vrem sa slabim nu trebuie sa mancam foarte putin ci sa eliminam din alimentatie carbohidratii si produsele care contin mult zahar si sa marim numarul de proteine .

  3. Nu sunt sigur ca alimentatia corecta e sa mananci carbohidrati cu ardere lenta in timpul antrenamentelor, ci inaintea lor. Cand te antrenezi ai nevoie de energie pe loc, ori arderea lenta nu-ti asigura asa ceva. Dar poate ca asta cu paste si cereale integrale in timpul exercitiilor e teoria pentru dat burta jos. 🙂 Pe de alta parte, nu sunt expert, vorbesc si eu din ce-am citit.

  4. incitant..
    sa arzi calorii, este o idee total ne-fasta si ne-inspirata.. este un fel de boala a secolului curent..
    adica daca ai 10.000 de euro tre’ sa ii arzi sau sa ii risipesti aiurea ptr ca apoi sa muncesti ca prostu’ ptr a produce alti 10.000 de euro.. !

    IDEAL, este sa fii prudent cu ce alimente intoduci in bio-sistem ( in organism ), mai ales ce volum de alimente introduci in organism, ptr a nu fii nevoit sa le ARZII AIUREA , PTR CA APOI SA FII NEVOIT SA INTRODUCI ALTELE !!! SI INEVITABIL SA LE ARZI SI PE ASTEA !!!

    pe scurt.. este un „perpetum mobile” al consumului fara limite.. nimic mai mult !

    moto: ” slabesti daca nu mananci ca un disperat, in niciun caz daca pedalezi ” …

  5. „Pedalează într-un ritm moderat, astfel încât să te chinui când încerci să vorbești”

    WTF, ideea este exact opusa – sa POTI vorbi lejer. Asta inseamna aerobic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.