All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Adrian_789

    Completări DJ din judeţul Neamţ,ianuarie 2021: DJ 156A Limita Jud. Bacău (Ardeoani) - Tazlău - Roznov - Căciuleşti - Negreşti - Mănăstirea Horăiţă Tronsonul de la limita Jud. Bacău (Ardeoani) până la Roznov prezintă un asfalt de calitate bună. Tronsonul de la Roznov până la Căciuleşti are destul de multe porţiuni peticite,însă în general are un asfalt acceptabil.De asemenea,pe acest tronson,paralel cu drumul judeţean se află o pistă de biciciclete.Pista însă este acoperită (din zona intersecţiei DJ 156A cu DJ 157 până la intrarea în localitatea Roznov) de buruieni şi poate ascunde pericole pentru biciclişti (cioburi,pietre,sau chiar gunoaie aruncate pe pistă ). DJ 157 Horia - Trifeşti - Climeşti - Făurei - Mărgineni - Piatra Neamţ Tronsonul de la Horia până la intersecţia cu DJ 156A prezintă un asfalt de calitate acceptabilă spre bună,însă tronsonul de la intersecţia cu DJ 156A(zona Izvoare) până la intrarea în Piatra-Neamţ prezintă un asfalt execrabil,plin de gropi,foarte denivelat,mai pe scurt,arată ca după "bombardament".
  3. Today
  4. Moogii

    Deseori este DHL numa ei trimit asa de repede
  5. Adrian_789

    Rețeaua de drumuri naționale din județul Neamț DN 2 (Limită jud.Suceava-Roman-Limită jud.Bacău) Asfalt de calitate mediocră.Drum foarte tranzitat de către vehiculele mari. DN 12C(Bicaz-Limită jud.Harghita) Asfalt de calitate bună.Acest drum leagă regiunile Moldova și Transilvania. DN 15 ( Piatra Neamț-Bicaz) Reasfaltat recent (2019),asfalt de calitate foarte bună. DN 15 ( Bicaz-Poiana Largului) Drum în lucru (ianuarie 2021), porțiunile de asfalt nou alternează cu porțiuni de asfalt denivelate,de calitate foarte slabă, pline de gropi. Se recomandă momentan ocolirea acestui segment din DN 15 prin DN 15B(Târgu Neamț-Poiana Largului) sau prin DJ 155F (Izvorul Muntelui-Bistricioara). Atenție: DJ 155F este închis circulației publice pe timpul iernii. DN 15 (Piatra Neamț-Limită jud.Bacău) În general,asfalt de calitate bună.Există porțiuni peticite,care prezintă ”șerpișori”,mai ales între Piatra Neamț și Roznov. DN 15B(Limită jud.Iași-Târgu Neamț-Poiana Largului) Asfalt de calitate bună, sporadic mici porțiuni de asfalt denivelat pe porțiunea dintre Tg.Neamț și Poiana Largului. DN 15C(Piatra Neamț- Tg.Neamț-Limită jud.Suceava) Asfalt de calitate bună,unele porțiuni fiind recent asfaltate (Brusturi-Limită jud.Suceava) DN 15D(Piatra Neamț-Roman-Limită jud.Vaslui) Între Piatra-Neamț și Roman,asfaltul se prezintă acceptabil,pe alocuri fiind peticit. Între Roman și limita jud.Vaslui, asfalt de calitate mediocră,cu porțiuni denivelate și unele porțiuni cu gropi. DN 15F(Săcălușești-Mânăstirea Agapia) Asfalt de calitate acceptabilă.Are o lungime de aproximativ 7 km,și leagă Mânăstirea Agapia de DN 15C. DN 15G(Valea Seacă-Mânăstirea Văratec) Asfalt de calitate acceptabilă.Are o lungime de aproximativ 4 km,și leagă Mânăstirea Văratec de DN 15C.
  6. Adrian_789

    Bună ziua! Vin cu o completare pentru acest topic : Acum 2 ani(2019),au inceput lucrarile de consolidare si asfaltare a DJ 155 F (Axialul),iar la sfarsitul lui septembrie 2020 a fost inaugurat si deschis pentru circulatie publica. Totusi,din cauza ca soseaua se afla la o altitudine destul de mare,pe timpul iernii este închis.Deci sezonul în care DJ 155 F este deschis ar fi martie-noiembrie. Momentan,din cauza ca DN 15 (Barajul Bicaz-Poiana Largului) se afla inca in stadiu de lucru, DJ 155 F poate fi o varianta pentru cei care vor sa ajunga mai rapid la Grinties,Borsec,Poiana Largului. Uitati si o poza realizata in septembrie 2020,imediat dupa inaugurare,cu DJ 155 F, denumit si Axial.
  7. purix

    Iubito, e timpul sa iti pui și tu cauciucuri de iarna ca prea aluneci din pula-n pula Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  8. Yesterday
  9. Traveller

    Salut, bine ai venit! De la Decathlon numai un model cu roți de 27.5 e ok în bugetul ăsta https://www.decathlon.ro/bicicleta-mtb-st540-275--id_8529702.html Ar fi o alegere mai bună decît un 29er. În principiu un 29er pînă în 2000 de lei o să fie doar o bicicletă grea și mai ales greoaie. Nu prea o să simți avantajele roții mai mari, o să fie un fel de bicicletă de turism cu cauciucuri balonate. Dacă ții morțiș să iei 29er, modelul de la Cross aflat în limitele bugetului tău ar fi ăsta: https://click4sport.ro/bicicleta-cross-traction-sl3-29-negru-alb-560mm-crs18111-56 Ar mai fi și un model echivalent de la Devron: https://www.afisport.ro/biciclete-biciclete-mtb/devron-mtb-devron-riddle-m5-9-xl-540mm-verde-29-28639-28640-28641-28642-28643-28644-28645-28646-28647-28648-28649-28650-28652-28654-28655-28657-28659-28660-28662-28663-28665-28667-28668-28674-html-294.html Ar mai trebui să fie și pe stoc, la mărimea potrivită (n-ai spus ce înălțime ai).
  10. Traveller

    Da, e mort. Trebuie resuscitat.
  11. Salutare! Doresc sa-mi cumpar o bicicleta mtb zilele urmatoare. Nu sunt un priceput al acestora dar am cateva pretentii, roti 29, frane hidraulice. Care sunt cele mai bune biciclete pana in 2000 de lei, modelele de la decathlon, cross etc si de ce? O s-o folosesc pentru plimbari usoare pe poteci si in oras. Multumesc!
  12. Mă supără că de ceva vreme nu mai văd pozele lui @Mircea PF. Era una din micile bucurii în zilele astea mohorâte Voi încerca un alt device - sper să rezolve treaba.
  13. OK, mersi de lamuriri. Nu stiam de diferenta dintre tipurile de ski fond (si diferentele constructive). Credeam ca e doar o chestiune de tehnica pe care unii o prefera si altii nu.
  14. mai exact pentru ski fond clasic. La ski fond skating (ramura a skiului fond) difera constructia skiului, a legaturii si a bocancului. Si nu merg doar pe plat, chiar acum citeva zile am vazut o cursa din Val di Fiemme unde panta maxima ajungea si la 44%
  15. Nah, aia cu schi de fond faceau skating, aia cu foci mergeau (ocazional) prin santuri si ocazional si aia foarte incepatori pe schiuri fond. Iar cu schiurile de fond si skating mergi mult mai rapid aparent, cel putin pe plat.
  16. Nu pui nimic, focile îs independente, își găsesc propria cale. Urmele sunt pt schi fond (cred că așa-i zice, ăia cu schiurile înguste de merg mai mult pe plat). Chiar mă întrebam dacă e vreo mașinărie ce face urmele alea sau le fac temerarii în fiecare dimineață
  17. Amortizorul nu are aer dar se simte tare ,aveți idee ce ar fi?
  18. feribotu

    O fi, nu zic nu, dar in mod clar nu al lacului Ighis care se vede in poza din Google, poate toata zona respectiva era propusa candva sa fie un lac de acumulare. Dar acum, in acel perimetru, se observa destul de multe case care se afla practic in acea zona inundabila (vezi poza 2). Constructia de care zic eu nu se afla in apa si nici nu este apa, chiar deloc, in zona respectiva (poza din Google maps...eu nu am facut o alta poza in afara de cea din postul precedent). Lacul Ighis vad ca este mult mai spre stanga, constructia de care zic eu este in zona marcata cu rosu din dreapta jos. Si se afla de partea cealalta a acelui mic dig de pamant...
  19. Traveller

    E capătul lacului de acumulare Ighiș. Iată-l pozat de pe partea opusă, din DC 10 Mediaș - Ighișu Nou.
  20. feribotu

    ZIUA 4 - Richis- Alma Vii- Nemsa- Medias- Atel- Dupus- Biertan- Richis (Continuare) Am lasat linistea din Alma Vii pe seama copiilor de turisti degraba tragatori de clopote si am continuat traseul catre urmatoarea destinatie, satul Nemsa. La intersectia cu DJ141, am luat-o gresit in stanga pe drumul mentionat care duce la Medias, GPS-ul de pe ceas imi arata stanga insa era stanga pe drumul care merge cateva sute de metri relativ paralel cu DJ 141. Cum garminul nu ma lasa sa ma ratacesc, m-am intors si am revenit pe ruta cea buna. Drumul este asfaltat pentru circa 1km, nici tipenie de trafic... apoi devine macadam, dar in stare ciclabila buna, numai bine pentru ca drumul este in coborare pana in Nemsa Ulita principala a satului: cu casa colorate: Am oprit la magazinul satesc (pentru aprovizionare cu apa), care este chiar langa biserica fortificata, aflata in stare destul de avansata de degradare. Acum imi dau seama ca nu am surprins-o in nicio poza, atentia fiindu-mi captata de caprele catarate pe zidul fortificatiei: Fiind aproape de pranz si soare, am baut o bere rece la umbra impartita frateste cu "animalele pozitie": Cum calatorului ii sta bine pe drum, incalecat-am pe sea, iesind repejor din sat, la drum cu liniste si verdeata Asfaltul nu este chiar cel mai bun, dar cred ca este mai bine asa caci iti permite sa mergi mai incet si sa poti sa-ti clatesti ochii cu intinderile pline de nuante de verde: Si cum mergeam eu asa usurel, pe drumul asta unde chiar nu te astepti, in fata la vreo 100m vad o turma de oi pe versantul unui deal, dar si cateva mai ratacite aproape de drum...si bineinteles insotite de vreo 4-6 dulai. Cobor de pe bicicleta, scot spray-ul cu piper sa-l am la indemana si continui la pas deplasarea. M-am apropiat la vreo 10m de zona in care se aflau cainii, fara ca absolut niciunul dintre ei sa nu fie interesat de mine, nici macar un marait sau latrat de lene. Eiii...si fix cand credeam ca trec asa nestingherit, de pe versantul dealului, de la cel putin 500-600m si cumva mult in lateral fata de unde era turma de oi, incepe sa latre masculul alfa, in timp ce porneste vijelios la vale sa-mi taie calea. Intre timp apare de acolo de sus de langa oi si baciul si avem o conversatie placuta de peste dealuri si vai: "haaaaaai seefuuuuuleeee, ca ma mananca cainii". El de colo: "noooooo staaaaaai liiiniiistiiiiiit ca viiiiiin ioooo acuuuuuu"...si porneste surprinzator pentru mine in pas alergator ca sa-i taie calea mascului alfa. Foarte curios pentru mine a fost insa reactia celorlalti caini, aflati la 5-10m de mine si care nu au latrat deloc si nici nu s-au aratat agresivi. Este adevarat ca si eu ma oprisem, asteptand ajutorul nesperat de prompt al baciului. Mascului alfa a fost mai rapid decat baciul, ajungand primul la mine si aratandu-se agresiv dar nu la modul sa ma muste, ci doar sa ma blocheze. In momentul in care a ajuns si ciobanul si a strigat la el, a devenit cuminte, stand insa cu ochii fix atintitii pe mine. Il multumesc ciobanului ca a venit sa ma ajute si il intreb cati caini are si cam cate oi. Oi cam 200 cica, iar caini vreo 15. Ma arat surprins totusi de ce atat de multi...dar deh, noi turistii nu intelegem toate tainele oieritului... L-am intrebat si cum de ceilalti caini nu au latrat deloc...si cica nu scapam bine, tocmai de asta a venit el asa repede...caci dulaul ar fi devenit foarte agresiv si ceilalti s-ar fi luat dupa el. Ii multumesc inca o data baciului, ii donez o cutie de bere pe care nu o bausem la pauza din Nemsa...si pornesc mai departe, multumit ca am scapat usor dar cumva furios ca stanele astea nu sunt deloc reglementate...adica chiar si atat de aproape de un drum public sa poti avea mari probleme. Drumul continua in acelasi peisaj foarte placut: Apoi ajung la intersectia cu DJ141, pe care fac dreapta cu directia Medias, dar fara a avea in plan sa intru efectiv in oras: O constructie "ciudatica"...pare un post de control/ monitorizare, probabil intr-o zona care candva era inundata sau inundabila: Destul de repede am ajuns la intrarea in Medias, unde intalnesc o pista de biciclete in adevatarul sens al cuvantului: (va urma)...
  21. purix

    Un tip vede un anunț pe o poartă: 'Cățel de vânzare. Vorbește! Preț avantajos.' Bate-n poartă, apare proprietarul și-i spune că animaluI e-n grădina din spatele casei. Se duce tipu-n grădină și vede un maidanez lingând la un os. - Vorbești? - Dap. - Și, care-i treaba? Cummmm de vorbești? De când? - Păăăăi... am descoperit de mic că aveam darul vorbirii, așa că m-am gândit să ajut guvernul și țara mea. - Adică? - Păi m-am dus la SRI, le-am spus despre abilitățile mele și m-au angajat, imediat. Am fost în misiune pe la politicieni, partide, baroni, organizații extremiste, am stat în camera cu barosani din politică, interlopi, teroriști, toata crema. Nimeni nu știa că ascultam tot! Am fost cel mai bun agent timp de 8 ani! Dar chestia asta cu schimbat stapâni așaaaa, mereu, mă obosise. Și știam că nu mai sunt așa de tânăr. Așa că m-am dus și m-am angajat agent sub acoperire la aeroport, la Otopeni. Mă dădeam pe lângă toate figurile si grupurile suspecte și, evident, trăgeam cu urechea. Am zădărnicit așa muuuulte operațiuni de trafic cu arme și droguri. M-am ales și cu ceva medalii. Am avut și o nevastă, ceva plozi. Acum am hotărât să ies la pensie, zilele astea, să mă bucur de o viață normală. Tipu’ rămâne cu gura căscată. Se duce după proprietar și-l întreabă cât vrea pe cățel. - 20 de lei - Cum doar 20 de lei? Cățelul ăsta e o minune, e fantastic! - Dă-l în plm de mincinos! Toată viața a stat acolo în curtea din spate. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  22. Last week
  23. Cred ca iti faci prea multe probleme legate de intretinerea unui lant. Folosesc deja de 1 an Squirt Lube, si rar ce-i drept, am mers si in conditii f vitrege ( de exemplu 3 zile de ploaie mocaneasca, fara oprire, prin muntii Maramuresului). Nici vorba de apa fiarta pe transmisie. Doar un burete vechi de vase, o periuta de dinti extra pt rotitele schimbatorului, gel de dus, si apa calda de la robinet. In 10 minute totul era ca nou. Si asta o spun ca o persoana care deseori curata totul obsesiv-compulsiv, cautand perfectiunea Din cauza asta am si afirmat sus si tare ca nu o sa mai mai folosec niciodata alt ulei ( am testat in ultimii 7-8 ani cam tot ce se gaseste pe piata), pt ca nici dupa 2 degresari temeinice, zeci de litri de apa si detergent de vase nu puteam scoate un lant curat dupa standardele mele. Iar cu Squirt, in vreme uscata e suficient, asa cum spuneam, sa stergi totul cu o carpa curata 30 de secunde si gata, poti aplica un nou strat de ceara. Orice surplus cade de la sine cand se usuca, nu merita sa-ti bati capul inutil. Si culmea, cu toate ca nu are acel aspect uleios, si nu-ti da senzatia unui lant foarte gresat, doar dupa mai multe zile de mers prin ploaie ( cateva sute de km) incepe sa scartaie. p.s.: povestile unor producatori celebrii legate de "unica folosinta" a quick link-ului sunt mituri. Am folosit aceeasi za rapida de la KMC sau Shimano pe 4-5-6 lanturi, si de cele mai multe ori o aruncam cand lantul nou cuparat avea in pachet una noua. Poate ca dupa mai multe desfaceri unele nu mai necesita cleste, si se pot da jos cu mana libera, dar asta nu ridica nici un fel de problema din pct meu de vedere.
  24. Traveller

    Da, ferestruicile se numesc ambrazúri.
  25. Sambata, 14.09.2019 Autobuz Man Lion's City alimentat cu gaz natural. Gara din Frankfurt pe Oder. Gramada de biciclete in fata garii. Trenurile care treceau prin zona, spre Germania sau spre Polonia. Cred ca asta era doar expusa, nu stiu daca era si functionala. Automotorul [diesel] cu care am plecat spre Seelow. Spatiul dintre linia galbena si scaunele rabatabile este pentru biciclete [atunci cand scaunele nu sunt ocupate de calatori]. Biletul. Cam asta a fost scurta vizita in pe ambele maluri ale Oderului. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  26. dan tm

    Crenelurile sint deschiderile alea de sus din parapetul turnurilor.
  27. Numa' ca sa pun sare pe rana, prin Vosges desi instalatiile pe cablu sunt inchise, e o masina care face zilnic santuri pentru astia cu foci pe traseele marcate
  28. Am zis că n-am frustrări azi , mă duc la focălit că e aproape amenajată pârtie, au băgat zăpadă artificială, a nins, a bătut ratracul doar o urmă de vreo 3m, cred că numa pt noi a făcut-o. Până am picat de 5 ori într-un loc. La urcare. Mi-am luat schiurile în brațe, ego-ul l-am lăsat împrăștiat pe zăpada înghețată și am mers așa vreo 10m la deal.
  29. Mersi pentru ajutor ! Le-am scris pe siteul oficial si am primit raspuns ca voi fi contactata de departamentul tehnic pentru instructiunile necesare. Eu ma tem doar ca nu cumva odata pe luna lantul sa necesite desfacere (deci din start cheltuiala o za rapida care e de unica folosinta). Pentru ca nu poti sa pui apa fiarta pe transmisie ca sa topesti ceara, zic eu. Incerc sa scap de problema uleiului. Nu merg prin ploaie si baltoace, dar tor urasc ideea lantului murdar care necesita degresare periodica si, ca sa nu improsc bicla folosind acel dispozitiv de curatare a lantului pe pozitie, il scoteam si il puneam intr-o baie cu ultrasunete. Numai ca, din ce am inteles, nici aceasta curatare nu este ok ptr ca indeparteaza orice urma de ulei din zale, in profunzime, ulei care trebuie sa ramana acolo (odata scos, nu poti sa il mai pui la loc).... Caseta de pinioane cum o cureti pe pozitie ? Daca si asta trebuie scoasa periodic.....
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up