All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Diesel

    Tura pe cursiera se va face cu 30.h se va dormi pe bicle asta cat va mai fi voie pe sosea cu bicla era pt proiectul de legislatie rutiera .am postat gresit ....de nervi
  3. Diesel

    Ma refeream la cele peste 30/h nu la toate....sa fim seriosi sa mergi cu 30 pe bicicleta nu e la indemana oricui iar cine o poate atinge stie si cum se merge. Daca nu te asiguri poti sa faci acident si la 10 km/h unde mai pui ca poti sa cazi si singur la orice viteza poate chiar in fata unei masini pe asta cum o reglementeaza"? Si la cate accidente cu auto sunt la 30km/h ar trebui sa limiteze viteza la 5km /k Ex mergi incet iar cand cobori un pasaj prinzi 50km/h jos te asteapta si te amendeaza e asta masura educativa.mai bine sa puna taxa 250 lei/luna cam cat o amenda si au bani la buget. Mi se par legi facute in ciuda fara sa faca un studiu iar motivatia aia o poate face oricine.e riscant si sa stai pe loc pe strada sau trotuar,la modul sa moara si capra biciclistului si sa plateasca sa carnet sa RAR asigurare impozite cauciucuri vara/toamna ca altfel nu e sigur si militia nu are liniste de grija lui si toate astea obtinute la cozi imense doar doar renunti/ Scuze ca m_am infierbantat dar ma enerveaza proiecte d'astea facute in 5 min cu kooru(guyana franceza)
  4. IonutA

    Mai scade puțin frustarea șoferilor. În felul acesta se pot și ei aproapia de media de viteză a unei biciclete în oraș. Dacă i-aș spune unui șofer că am făcut în această după amiază(trafic intens) în București un traseu de aprox 8,5km dus - întors(~17km) în aprox 40min cu bicicleta de oraș cu coburile goale la dus dar pline la întoarcere ar face infart sau...
  5. Drysna

    Btw... Grija la gropi si rampe bruste. Copilotul le resimte de 3 4 ori mai intens in fund decat pe o bicicleta obisnuita. Majoritatea tandemurilor folosesc tija sa cu suspensie pe spate. Imi aduc aminte cum am nimicit un biet baiat, coborand pe rampa clasica de pe langa scari, pt carucioare cu rotile. Nici fetele nu sunt asa bucuroase la capatul de jos
  6. feribotu

    Astazi prima iesire impreuna cu sotia pe tandem. A fost foarte bine, s-a acomodat foarte repede si bine, plecarile au fost atat de naturale incat ziceai ca mergem asa de ani buni. Nu am mers foarte mult, in jur de 20km, mai mult de acomodare cu pedalatul in contextul asta si sa se obisnuiasca un pic cu statul in sa. Tandemul s-a comportat foarte bine chiar si cu lantul ala care e clar compromis, ruleaza lin, schimba perfect. Sotia a capatat incredere si dedi zilele astea a tot ezitat sa ne suim pe el, acum a planificat deja iesirea pentru maine. Zic ca ne-am acomodat bine...incat o panta relativ scurta mi-am permis sa o urc din ridicat din sa.
  7. Diesel

    1.Eu unul nu inteleg de ce au stabilit ca o bicicleta cu"tractiune animala" trebuie limitata la o anumita viteza. De ce 30 km/h .parerea mea este ca este o viteza greu de atins in general daca nu mergi la vale.Cate accidente s-au produs din cauza deplasarii cu viteza peste 30km/h cu bicilisti cu tractiune mecanica> Nu includ cazul celor care merg mai ciclistic(aia sunt putini) si nici biciclete electrice care trebuie diferentiate clar de cele mecanice si nu amestecate cu mopede trotinete si alte vehicule total diferite. 2.S-ar putea ca acest proiect aruncat aiurea in tramvai de cineva care nu s-a suit pe bicicleta in viata lui pare doar sa abata atentia de la alte subiecte ale zilei mai dureroase. In loc sa traga o dunga la un m de bordura si sa lase biciclistii pe acolo ei vin cu pedepse si amenintari.E clar ca prima generatie cu autoturism are boala pe biciclisti. p/s Fostul viceprimar Badulescu(da ala obraznic)zicea ca lui nu-i trebuie mers pe bicicleta pt ca e sanatos si nu are hemoroizi.Ce poti comenta,astia fac si legile astea
  8. Caragata Emanuel

    Furca vreau sa o schimb din cauza ca nu ma satisface si nu se lasa cum trebuie
  9. gibonu

    Am intrebat eu fara sa ma documentez. Acum, dupa un click, e clara treaba: "L'Équipe (pronounced [lekip], French for "the team") is a French nationwide daily newspaper devoted to sport, owned by Éditions Philippe Amaury." Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/L'Équipe Amaury asta imi suna cunoscut, dar nu stiu de unde sa-l iau. Parca era fundas dreapta la PSG prin anii '80. Multumesc pentru informatiile referitoare la motorul electric. Foarte tare.
  10. majikstone

    Nu sunt la curent cu potentiala achizitie, dar e drept ca articolele despre dopaj in ciclism sunt mai degraba apanajul altor publicatii decat l'Équipe, care pe de alta parte dedica o buna parte din continut ciclismului. Interesele financiare la nivel local si national clar exista, inclusiv dincolo de aspectele la care face referire @gibonu mai sus. A se vedea boom-ul industriei de biciclete din SUA in perioada de glorie a texanului, respectiv boomul industriei de biciclete din UK in perioada de dominatie a Skyneos. Se mai adauga si drepturile TV in ecuatie date de faptul ca, datorita victoriilor "conationalilor" respectivul sport a devenit subit mult mai urmarit la TV, si realizam incet de ce principiul de "o mana spala pe alta" a functionat atat de mult timp si probabil functioneaza in continuare in lumea ciclismului (si nu numai). Despre Armstrong putem scrie cateva zeci de pagini de comentarii si putem despica firul in patru la infinit. Ca a avut motor si baterie, ca n-a avut, cert e ca mizeria in care se scalda o buna parte din ziaristii din presa romaneasca de azi incepe sa contamineze si articolele legate de ciclism, putine cum sunt ele. Titluri bombastice, informatii incomplete sau scoase din burta, incompetenta, toate doar de dragul clickbaitului. Altfel, motoare de 500W intr-un format mai compact decat cel al unei bormasini se gasesc. Fac elvetienii de la Maxon niste bijuterii de motoare brushless de 480W care au 3.2 cm in diametru si vreo 15 cm lungime, numai bune de bagat in cadru alaturi de un angrenaj planetar. 860g motorul, inca vreo 250g angrenajul, se gasesc solutii.
  11. IonutA

    circulația pe drumurile publice - Publicat în data de - 14.04.2021 - 12:38 https://www.mai.gov.ro/informatii-publice/transparenta-decizionala/?fbclid=IwAR0AKOZ06oQiErqVp3Y8UG562Vh3ooUJxD9ehcWqfazNAHMC7cbqmZ5p9pA Propunerile, sugestiile și opiniile persoanelor interesate pot fi transmise în termen de 20 zile calendaristice, calculate de la data publicării anunțului, pe adresa de e-mail dgj_transparenta@mai.gov.ro
  12. gibonu

    Plus (ma refer la marile tururi) cercul vicios traseu - televiziuni - sponsori. Daca traseul nu este suficient de ofertant (a se citi nu cuprinde destule catarari cat mai dure) scade interesul televiziunilor pentru transmitere iar fara tv sponsorii stramba din nas (pentru ca nu spectatorii de pe sosea sunt tinta lor principala). Plus alte interese de marketing, cum ar fi platile generoare catre organizatori pe care le fac diverse municipalitati pentru a trece Turul / Giro / Vuelta prin orasul lor. Stiu ca anul trecut in Vuelta asta a fost o mare problema, tot vorbea Terzian ca ciclistii se plang ca termina etapa in localitatea X dupa care merg inca 1-2 ore cu autocarul la cazare. Pentru simplul motiv ca localitatea X nu are suficiente capacitati de cazare. Si ar mai fi un aspect. Parca anul trecut, ASO (organizatorul Turul Frantei) a cumparat un pachet mai mare de actiuni la L''Equipe. Urmarea au fost niste presiuni voalate asupra ziaristilor de a o lasa "o idee" mai moale cu subiectul dopajului in ciclism. Poate @majikstone stie mai multe.
  13. feribotu

    In ultima zi aveam doar cateva ore de dimineata in care sa mai pot face un mic traseu. Am decis sa merg catre Movile, pe sosea (deci prin Retis- Bradeni) si apoi sa ies offroad, sa trec pe la movilele misterioase apoi sa risc din nou sa ma intorc in Barcut via Selistat. Dimineata era racoroasa, cer innorat, se anuntau ploi. Am luat in sens invers drumul spre Bradeni facut si ieri...acum am avut si chestia aia ciudata ca nu simteam ca merg la vale (bine, este un fals plat...dar ciudat prin prisma faptului ca parca mergi usor la deal din ambele parti). Am ajuns repede in Bradeni, apoi Noistat. Am incercat sa urmez traseul cavalerilor BBB, insa am facut greseala sa intreb in localnic cum ajung le respectivele movile. Era atat de ferm convins ca drumul pe care ziceam eu ca vreau sa il urmez este gresit (omul a strigat dupa mine, pentru ca dupa discutia cu el o pornisem tot pe traseul stabilit anterior, sa imi zica ca nu am inteles, ca nu pe acolo ), incat am zis totusi sa-i dau crezare. Asa ca m-am dus pe sosea pana la intrarea in satul Movile, apoi acolo am facut stanga iesind pe o carare off-road. Incepusera sa se vada niste movile, dar nu cred ca erau alea bune In zona asta ma intalnesc cu un binefacator cu o masina de teren de paza si securitate, il vazusem deja in Barcut. L-am abordat si omul mi-a zis ca el a venit din Barcut prin Selistat, mi-a confirmat ca ca oile alea nenoricite sunt tot acolo la intrarea in sat (se pare ca am prins probabil cele 1-2 zile pe an in care ciobanul le aduce acolo, in drum spre un alt loc de pasunat, dupa zisele lui). In plus mi-a confirmat si intalnirea pe care o voi avea cam intr-un km cu o alta stana, pe care teoretic as putea-o evita daca o iau mult pe langa carare si peste dealuri, iar asta insemna mult push bike. Cum nu aveam timp suficient la dispozitie si cum deja incepuse sa ploua usor, fac o poza cu satul Movile vazut de peste dealuri, apoi fac cale intoarsa exact pe acelasi traseu pe care venisem. Movilele raman tot acolo, ma asteapta intr-o alta tura sa le descopar. Cam asta a fost turul facut in pandemicul an 2020...la acel moment nu imi imaginam ca si 2021 se va desfasura cam sub aceleasi auspicii. Deja ma gandesc la o noua tura pandemica si pentru anul acesta, nu vreau totusi ca nenoricirea asta sa ne ia absolut toate placerile vietii. Cred ca cu un pic de atentie, alegand locuri mai retrase si fara aglomeratie, fara expunere inutila si pastrand o oarecare distanta la locurile de cazare, se poate face o tura in siguranta si anul acesta. Sa avem parte si de vremuri mai bune!
  14. Claudiu Moga

    After a relaxing day together they invite me to their house. They live in San Piero a Grado, a village nearby. Day 6 and 7) San Piero a Grado I relax 2 days at their home and they treat me very well with good food and fine drinks. Day 8) San Piero a Grado - Pisa - Lucca - Bagni di Lucca It is time to say good bye to my wonderful hosts! I will never forget you dear friends! They also offer me a nice donation that will help me a lot. After Pisa I will follow SS12 road. Nice scenery!
  15. Traveller

    Bine, dacă ar fi citit că ăsta este tipul cancer cu printre cele mai mari șanse de vindecare (95% supraviețuire la 5 ani) poate nu se grăbeau cu teoriile astea. Dar ăștia nu prea știu a citi, a înțelege. Nu mi-a fost simpatic Lance niciodată, cred în continuare că a fost un trișor (mult mai deștept și organizat decît alții). E și multă ipocrizie (li se cer performanțe și spectacol la foc automat, de multe ori imposibile din punct de vedere omenesc). Și e și multă incompetență la presă, scriu tot felul de inși fără o minimă documentare și înțelegere a fenomenului.
  16. gibonu

    Mersi. Chiar am vrut sa caut sursa articolului care a aparut in "mareata" presa romanesca. O bormasina obisnuita, d-aia la care iti creste barba pana dai o gaura de 8 mm in beton, are undeva intre 450 si 500 de wati. Intreb si io, asa ca necunoscator: unde dracu' a ascuns Lance o bormasina (fara manere si mandrina) in interiorul cadrului unei cursiere de carbon? Zicem ca acumulator nu avea nevoie, ca au inventat americanii motorul electric care merge cu aer. Dar il tin secret, i l-au dat doar lui Lance. Nu radeti, ca exista o teorie a conspiratiei care spunea ca americanii au leacul pentru cancer insa l-au tinut secret si i l-au dat doar lui Lance ca sa castige Turul Frantei.
  17. alexadi

    Suporti de plafon si cei de bicicleta thule 598 sunt pe masina de 3 ani din comoditate, spatiu de depozitare, situatii neprevazute in care ai nevoie de a transporta o bicicleta si nu ai cum in masina e bine sa fie acolo, acuma daca e asa si masina e un risc ca o las pe strada ca sunt "meseriasi" care pot pleca cu ea fara probleme. Bicicleta insa ramane doar pe perioada transportului pe suporti ca incuietorile atat de la bare cat si de la suporti cum s-a mai spus sunt doar pt asigurare la transport nu la furt (cum au spus si colegii mai sus "doar pentru oameni cinstiti"). Ce sa mai zic dupa videcolipul de sus se confirma si mai mult ca e doar o asigurare de transport si nimic mai mult.
  18. Excelenta sinteza!!! Decat sa-ti iei carbon si sa nu fii in stare de el, mai degraba iei un otel ca oricum vei renunta, dar macar ramai cu banii in buzunar.
  19. paulrad

    Aia e. Pe lângă garmin mai punem pe ghidon și telefonul cu Waze și watts să fie!
  20. Yesterday
  21. Claudiu Moga

    Orice este posibil, omul este supus greselii! Daca esti diferit, lumea te judeca! Va fi o aventura pe cinste!
  22. Claudiu Moga

    Here I am relaxing, drinking some beers, taking photos of pretty girls. All of a sudden I run into a family of Romanians living and working in the area. Now they are relaxing. They appreciate me a lot, are amazed by my adventures and the girls are very kind and lovely. They are from Moldavia.
  23. gibonu

    Doar 8 [opt] secunde dureza sa furi elegant bicicleta de pe un suport Thule ProRide 591:
  24. Trevizes

    Da, e gluma zilei. https://adevarul.ro/news/eveniment/modificari-codului-rutier-limita-30kmh-bicilisti-interzicerea-folosirii-telefonului-pietonii-trec-strada-1_6077d8885163ec4271f92fcb/index.html
  25. gibonu

    @Traveller Cand m-am referit la monopolul CFR Calatori am vrut sa spun ca sunt foarte multe rute pe care operatorii privati nu sunt interesati sa le preai. Nu ca nu le-ar putea prelua ca nu ii lasa CFR Calatori. Sunt cateva lucruri de spus si despre operatorii privati. Crezi ca decidentii de la CFR Calatori au idee de cate bilete vinde nasul in tren? Ma indoiesc ca numara cineva cotoarele de la bilete. Mi-e teama ca ma amagesc cu ideea ca ar verifica cineva biletele vandute online [macar teoretic pare mai simplu]. Din motivul asta tot timpul [cand tehnic a fost posibil] mi-am luat bilet online pentru mine si bicicleta. Ultima data a fost in octombrie 2019 pe ruta Buc. Obor - Medgidia si retur. Cred ca a fost primul bilet online din istoria liniei. Daca cineva din conducerea CFR Calatori ar fi avut o minima viziune, nu ar fi interzis transportul bicicletelor de Sageata albastra. Intr-adevar, in ultimul an s-a diversificat oferat operatorilor privati. Bravo lor, insa nu ajung peste tot si in multe locuri tot CFR ramane singurul operator feroviat. Exemplu concret: Miercurea Ciuc - Ghimes, ruta pe care am mers vara trecuta.
  26. gibonu

    Probabil ai fost tu mai norocos si ai prins super oferta. Sau vanezi oferetele. Am zburat cu low cost de mai multe ori in perioada 2016 - 2019 si niciodata nu am platit sub 25 de euro biletul pentru mine. In plus, comparatia intre companiile low-cost [private, care lucreaza pe o piata concurentiala] si CFR Calatori [un mammut de stat care nu are nicio treaba cu concurenta] nu are rost. Sau, daca vrei sa pastram ideea, [la inceputul lui 2020, la Tarom transportul bicicletei in avion costa 100 Euro iar la Blue Air acelasi serviciu costa 25 de Euro]. Asta ca sa vezi care este diferenta intre statul roman si mediul privat.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up