All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. majikstone

    E cu @paulrad prin Toscana pe undeva, s-au dus sa isi rupa impreuna gatul pe bolovani italieni.
  3. gibonu

    Septembrie 2022 Peninsula Mani [sudul Peloponezului]. Lagia. Prickly pear [para intepatoare] este fructul de cactus. Intepator este fructul, nu gustul. Extremitatea sudica a penisule Mani. Porto Kagio. Si golful in care se afla. Farul de la capul Tenaro [Matapan], unul dintre cele mai sudice puncte ale Europei continentale. Varianta greceasca de mici si modalitatea de servire in piata centrala din Atena. Intre Egina si Pireu.
  4. Trevizes

    Hai ca auzim acum o alta fantezie. Sa faci o noua statie dupa Pipera, ... unde? Sper Voluntari? Dragonul Rosu? Ce sa cauti sa unesti cu A3? Pai cine sta in afara Bucurestiului vine la munca pe A3? Din experienta sectorului 6, constructia unei linii metrou depaseste cu 8 ani planul initial de 3 ani. Si inca se mai lucreaza la infrastructura asociata. Daca planul orasului este prost degeaba ne tavalim sa gasim solutii. Orasul e sufocat pentru ca ani de zile s-au dat aprobari de mall-uri si cladiri de business si cartiere de blocuri "sovietice" fara masura, fara logica, fara o viziune. Pina la urma nu inteleg de ce trebuie sa ne batem capul ca stau soferii in trafic. Problema cu masinile este ca polueaza (deci sa fie obligati sa treaca mai repede pe electrice) nu ca la ore de varf soferii sunt frustrati ca fac doua ore din Rahova in Otopeni iar cursa cu Uber este 150 lei. Daca unii sunt atit de prosti si se reped la cumparat locuinte "rezindentiale" in Popesti Leordeni dar isi cauta joburi la iesirea din Bucuresti spre Pitesti, sau locuiesc in sud-vest (Ghencea, Clinceni) dar aplica la joburi in Pipera ... eu ar trebui sa fiu empatic cu alegerile lor?
  5. gibonu

    Septembrie 2022 Parte dintre trenurile de metrou din Atena sunt Hyundai Rotem. Locul pentru biciclete [doua bucati] din trenurile de metrou model mai vechi [parca fabricate de Siemens si Alstom]. Accesul, inclusiv pentru biciclete. Statia de metrou [suprateran] Attiki. Mi-a placut acoperisul, plasat pe mare parte din suprafata statiei.
  6. Mookyama

    Am sunat dimineața la numărul de pe site, a zis ca revine cu un telefon fiind la ceva tură. A uitat și el, am uitat și el să insist ulterior. La prima vedere nu pare ”la nivelul așteptat”, e doar o impresie, motiv pentru care aștept ceva mai detaliat legat de experiența avută, și bineînțeles, după o discuție telefonică. Variante propuse ar fi in München, primit un pont de la @pro-e, în Berlin de la un amic sau în lângă Londra la gagiul pe care îl prezintă Cade pe canalul lui de YouTube, anume James sau de ce nu, la Sigma Sports, care lucrează cu Specialized. Mai sunt unii mișto in Germania care au diferite variante, inclusiv de V2O pentru cei mai curioși din fire.
  7. gibonu

    @psb Nu tin nimic mortis pana in panzele albe. Doar am expus niste argumente din care rezulta, in mod logic, ca tramvaiul care se misca cu viteza melcului dopat nu este cea mai buna optiune. Pana acum, singurul tau argument a fost ca o bucata din strada s-a refacut. Ai mai incercat ceva cu latimea tramvai vs troleu, dar ai vazut ca diferenta este foarte mica. Ma rog, fiecarea cu parerea lui. Macar daca tramvaiul ala de care tot discutam ar fi unica problema a orasului. Insa nu prea exista niciun fel de viziune nici in cadrul altor proiecte. De exemplu, viitoarea statie de metrou Tudor Arghezi, este situata pe 700 m (sapte sute) de actuala cale ferata de pe linia de centura a Bucurestiului, pe unde ar trebui sa treaca viitorul tren urban, metropolitan, orbital sau cum s-o mai numi. Ca nu s-a facut nimic pentru trenul ala, e alta problema. Si nici nu cred ca se va face ceva prea curand. Revenind la statia de metrou Tudor Arghezi, pare ca amplasarea ei la 700 m de centrura a fost gandita strict pentru masinile care vin din Berceni / Vidra, etc si centura. Am inteles ca va avea si o parcarea de 300 de locuri. Daca am inteles bine, capacitatea unui singur tren CAF (cele care circula pe M2) este de 1200 pasageri. Adica nu exista nicio viziune de dezvoltare, niciun plan concret, nicio directie. Am ramas tot la stadiul de carpaci, de "hai sa facem repede si prost ceva, apoi vedem noi cum o mai carpim" Pana acum nu am reusit sa inteleg de ce nu exista, nici macar in teorie, un proiect de extindere al M2 la celalat capat, de la statia Pipera la A3, in zona in care A3 trece peste calea ferata. Ca odata facuta extinderea asta, cu tot cu un park and ride de cateva mii de locuri, s-ar rezolva o mare problema pentru toti cei care vin cum masina din nordul Bucurestiului. Si ar avea o legatura directa cu metroul, fara sa fie nevoie sa schimbe cu toata zona centrala a orasului (Victoriei - Romana - Universitate - Unirii). Ca sa nu mai vorbesc ca statia de metrou ar putea fi combinata / unita / apropiata / etc cu o statie de tren de pe centura feroviara (care nu se va face prea curand) a orasului.
  8. Drysna

    https://www.facebook.com/hashtag/tnqbikefitting
  9. Sorin03

    Asta e caseta spate : Si ceva dinti rupti : Nu ruleaza nici foarte bine....daca o desfac..e dezastru acolo, asa-i? Cred ca am mai facut asta la un MTB inainte de anii 2000. Sau gasesc ceva nou pe 5-6 viteze ? Mersi!
  10. Mookyama

    Sunt și eu interesat. Se pot mai multe detalii legat de experiența avuta? Ce sistem folosește pentru bike fitting?
  11. psb

    gibonu, asa cum tu o ti pe-a ta mortis pana in panzele albe (in timp ce multi iti spun ca ai intrat pe sens gresit), asa sunt si unii decidenti. Dincolo de alte aspecte (politice). Parerea mea, adica unul care a trait si in celalalt regim vreo 2 decenii cat sa-l simta, dupa eliminarea lui Ceausescu tara s-a umplut de mici "ceausesti" de la scara de bloc pana in parlament si guverne, etc, etc. Fiecare crede ca el detine adevarul absolut, solutia si directia. Aduni cativa cetateni la un loc sa iei o decizie democratica (cica) si nu se poate lua nici una pentru ca fiecare o tine mortis pe-a lui, fiecare se crede indreptatit sa fie Sef si sa comande el dupa capul lui. Peste toate astea nimeni nu respecta pe nimeni. Asa ca iese o galceava, o debandada, o cacofonie si in final nu se poate lua nici o decizie comuna, nu se poate rezolva nimic si toate raman sa zaca pana nu se mai poate si de urgenta trebuie facut ceva. In acel moment (de urgenta, de avarie) se face ceva (ca nu se mai poate altfel) dar se face repede, prost, fara cap, neispravit, adica scump si prost. Peste toate astea cei mai multi asteapta rezolvarea si Conducatorul providentiale care peste noapte ca in basme pot sa schimbe dezastrul general adunat de decenii. Nu e numai lenea pe care mereu unii o invocam ca defect generalizat (natura umana tinde in general catre lene), e in primul rand haosul, incapacitatea de organizare, incapacitatea de a ne supune toti benevol (si profitabil) unei discipline, unor reguli, mai ales intelegerea si respectarea unor principiii pana la respectarea celui de langa tine. Ne vaitam de politicieni insa acestia totusi ne reprezinta chiar democratic, sunt oglinda noastra ca majoritate. Rezultatul final al intregii situatii este cel mai urat oras capitala din UE, cel mai in paragina, cel mai inapoiat cu cele mai primitive situatii, chestiuni peste care altii mai spre vest au trecut cu zeci sau sute de ani in urma. https://www.g4media.ro/clasament-in-presa-bulgara-in-ue-doar-romania-are-mai-multe-drumuri-proaste-decat-bulgaria.html
  12. Sorin03

    Da, aveti dreptate, incerc sa il curat si la locurile cu rugina sa dau cu ceva sa protejez...si o las asa sau "pictez" zonele putin mai afectate. Baieuri, sunt obligat sa cumpar, daca nu schimb jantele , iar sa si ghidolina Brooks sper sa primesc de Mos Craciun. 2 saboti sunt originali Mafac, 2 au fost inlocuiti...acum o sa comand 2 cu suport de prin Olanda daca nu gasesc local. Cabluri si camasi albe ...o sa le inlocuiesc. Azi ma apuc de degresat si curatat...si apoi , pe rand , un polish , light cu pasta si " steel wool" . O sa pun poze cu progresul ,sigur, poate ajuta si pe altii sau mai primesc idei.
  13. EyesOnly

    @radupetras Felicitari pentru realizari, le-am tot urmarit, you rock! am o curiozitate putin off-topic - ce lumini folosesti pe turele foarte lungi si cum le realimentezi?
  14. Diesel

    Ca parere personala nu o vopsi,va deveni un cadru oarecare.Va fi un proiect bun pentru iarna asta restaurarea ,Daca o vrei pe baieuri cumpara-le noi .schimba camasile si cablurile,poate si sabotii de frana ar trebui,mai vezi tu.Cu o ghidolina noua va arata f frumos. Sa ne spui ce ai mai facut.Succes !
  15. Last week
  16. Sorin03

    Ai dreptate , chestia asta e cu dus si intors...ma gandesc totusi ca nu e nu stiu ce raritate...sau ceva de colectie asa ca nu stric nimic, dar pe de alta parte...costa ceva.
  17. pedale

    Vopseaua noua nu va fi la fel de trainica ca cea din fabrica. Se va zgîria usor. Și cel mai important, își pierde identitatea.
  18. Sorin03

    Am reusit la un service auto cu o presa : Au cedat foarte greu si am ramas cu astea : Daca crezi ca se potrivesc cele pe care le ai tu sunt bucuros sa le primesc . Dimensiunea ar fi 40x0.9. Daca nu...gasesc prin Olanda...sau mai ma plimb prin targ . Nu aveam ce sa pun pe roti , un baieu era spart, headsetul era varza , cabluri frana si schimbator ..la fel. Vreau sa o restaurez , cand mergea imi placea la nebunie sa dau ture cu ea. Stiu ca o sa coste ceva bani...nu mai zic de timpul meu , dar pe langa faptul ca sunt pasionat de orice lucru vintage care imi trezeste amintiri, este si o provocare. Bicicleta este din 1975. Acum stau sa ma gandesc daca sa revopsesc si cadrul - clasic...la pistol....nu electrostatic sau sa o mentin asa. Vad ce ramane dupa ce o curat
  19. Vă mulțumesc mult pentru informații & felicitări, FB_rider, pentru parcurgere (mai ales cu toate bagajele). Am fost și eu pe 24.09.2022, cu MTB-ul. A ieșit un traseu circular pe care îl recomand oricui: Runcu - Cheile Sohodului - Valea Jiului/DN66A - Pasul Jiu Cerna - Izbucul Cernei (i.e. coada lacului) - Cloșani - Padeș - Tismana - Runcu. Încă nu se instalaseră culorile toamnei, dar peisajul era deja foarte frumos. 136km în total (cam 50% asfalt/50% forestier perfect ciclabil, fără pante îngrozitoare), vreo 2200mh+ acumulați (conform Strava), timp de pedalat 9-10 ore, timp total 12h. Prin Cheile Sohodolului sunt multe bazine naturale din stâncă, în care apa oferă diverse nuanțe de albastru. Și tot felul de zone plate, perfecte pentru camping. Panta nu este grea, doar înainte de pas sunt aprox. 100m în care se cere pinionul cel mai mare. Apoi pe DN66A peisajul este pitoresc (pajiști și căpițe de fând etc.), circulația auto este redusă și pe măsură ce urci zona devine din ce în ce mai sălbatică. De la Lacul de acumulare Cerna se urcă spre stânga, pe un drum forestier foarte bun, 100 ciclabil și nu foarte înclinat (nu a cerut pinion maxim, deși era a treia cățărare a zilei). Întoarcerea spre Runcu este pe asfalt și aproape numai în coborâre (cu 1-2 contrapante notabile), așa că nu e un chin la final de zi.
  20. pedale

    Eu mai întîi as fi pus-o pe roti, vedeam cum se comporta si ma apucam sa o ung doar daca era nevoie.
  21. gibonu

    @pedale As aprecia foarte mult daca prima data ai citi ce scriu si apoi ai comenta. Concret, unde am spus eu ca troleul este mai bun comparativ cu tramvaiul (ma refer strict la strazi inguste) pentru ca troleul poate ocoli masinile parcate?
  22. pedale

    Păi da, și solutia ta este sa înlocuiesti tramvaiul care sta intre masini cu troleul care poate ocoli cât-de-cât masinile parcate, astfel încât sa nu deranjam nici politicienii, nici riveranii. Dar pe banii nostri! Asta s-ar numi "eficienta"?
  23. gibonu

    Recunosc, n-am mai trecut de cateva saptamani pe acolo. Insa ultima data cand am trecut pe acolo, interdictia pentru masini nu era respectat de toate masinile, adica erau destule care erau pe linia de tramvai, desi teroretic nu aveau ce sa caute acolo. Asta nu se va intampla prea curand. Este o masura ne-populara, iar politicienii romani, indiferent de culoarea lor politica se feresc sa adopte astfel de masuri. Prinicipala lor preocupare este cum sa isi asigurare / securizeze urmatorul mandat. Prin adoptarea de masuri ne-populare, cu siguranta nu vor mai obtine. Sigura alternativa ar fi fost adoptarea de masuri ne-populare la inceputul mandatului, pentru a li se atenua efectul si a li se vedea utilitatea. Insa, cel putin in Bucuresti nu a fost cazul.
  24. gibonu

    Stiu. De curand ni s-a livrat textul ca vor fi modernizati 50 km de linie de tramvai in 2 ani. Asta in contexul in care doar 1,1 km din zona Doina Cornea (fostul Vasile Milea) au fost modernizazati in peste 1 an. Dar este ok, eu nu traiesc in lumea reala, eu cred in povesti cu Scufita Rosie. Investitia deja facuta este total aiurea, care va genera in viitor alte costuri aiurea. Adica nu justifica continuarea ei orbeste, doar pe ideea ca deja s-a facut. Daca fostele administratii puneau jumatate de acoperis de aur pe cladirea primariei, era ok ca actuala administratie sa continue "aurirea".? Nu reusesc sa pricep ce este atat de greu de inteles ca un tramvai care sta intre masini este degeaba? Cum este "pur si simplu mai eficient" un tramvai care va sta blocat intre masini, care nu va avea niciun fel de predictibilitate si care se va deplasa cu viteaza melcului? Unde-i eficienta sa ai un tramvai care-i capabil sa mearga cu 50-60 km/h insa el sa mearga in realitate cu 2-3 km/h pentru ca asa se misca si coloana de masini in care sta?
  25. Sorin03

    Da, trebuie ceva mecanic . Acum m-au sunat de la service, nu au reusit sa scoata penele . Trebuie sa caut o presa si daca nici asa nu merge...o sa incerc sa ii gauresc. Uff...
  26. Traveller

    Traseele care: - unesc centrul (terminalele Piața Unirii, Sf. Vineri și Sf. Gheorghe, Cobălcescu) cu periferia - au traseu inelar sunt foare importante dacă vrei să minimizezi folosirea mașinii. Ori, dacă traseul inelar e pe bulevarde largi, cele radiale trec pe străzi înguste , cel puțin între centru și inel, că așa e construit Bucureștiul. Între tramvai și mașini, soluția e să cam scoți mașinile. Uite soluția adoptată pe calea Moșilor veche, o stradă la fel de îngustă precum Viitorului. Presupun că introducerea de sensuri unice totale/parțiale sau interzicerea accesului auto rămîne soluția. Iar pe Viitorului ai deja linie modernizată, intergrată în asfalt, deci cînd o să dea drumul tramvaiului 5*, o linie cu tradiție, dar importantă și prin fluxul actual de călători, vor trebui să ia măsurile astea, complementar. Nu mai zic că trebui continuat cu interzicerea parcării aiurea în apropierea liniei de tramvai și amendarea la sînge. Că nu mai e loc de trecut ca pieton simplu în unele locuri, nu mai zic de tramvai, troleu, părinți cu copii în căruț. În toate ecuațiile astea cea care trebuie să piardă va fi mașina personală. Toți ăilalți trebuie să cîștige, pentru că așa nu se mai poate trăi - trafic pietonal, biciclistic, transport public, pompieri și ambulanțe. *mă refeream să-i dea drumul pe linia complet modernizată, că așa deja circulă, și stă după mașini împreună cu 16, pe Vasile Lascăr.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up