All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. MLADEN

    Nici un producator nu recomanda service in functie de nr de km, ci in functie de ore (perioada de timp) de utilizare. Cu cat faci mai des service la furca, cu atat vei schimba mai tarziu simeringurile/bucsele/garniturile. Iar daca faci singur service-ul (nu-i deloc rocket science) te costa doar uleiul/vaselina. Daca furca pe aer nu are probleme, trebuie foarte rar sa-i ajustezi presiunea. Nu-ti lua furca cu suspensie. Daca 2 ani nu-i faci service se va comporta aproape ca o furca rigida...
  3. Yesterday
  4. IonutA

    tzunoi, Exact cum ai spus tu a fost ordinea de strângere a șuruburilor. Numai bine! Adrian
  5. @Mircea PF - vad ca si tu esti din Cluj. Mi-ai putea recomanda te rog niste trasee faine prin padure ? Doar prin faget am fost pana acum.
  6. Camuflat bine, la vânătoare de alieni în pădurea Hoia de lângă Cluj.
  7. BodoC

    Offtopic. Acesta este un răspuns model. Felicitări @tzunoi!
  8. tzunoi

    Intrebare - ce faci cu bicla? Daca e strict pt sosea e doar un pitic scump si inutil. O furca fixa e mai mult decat suficienta. Daca vrei sa iti satisfaci piticul - nu e dracu asa de negru. Adica service-ul se face la un numar de km - km pe care ii gasesti in manualul online al furcii. De altfel cam la toate furcile se face un service la un nr de km - dar acu' multi "uita" asta. Service-ul - ca pret - era pentru o Reba Rockshox undeva la 150-170..nu mai stiu exact. 120 parca kitul de servie si restul manopera. La ce ti-am recomandat ma astept sa fie mai ieftin un pic. Entry level iti recomand gama recon de la Rockshosx - https://www.sram.com/rockshox/family/recon sau Raidon de la suntour - http://www.srsuntour-cycling.com/components/fork/Raidon-29-5855.html. Astea le gasesti sub 100 EUR la reduceri (bike-discount/rcz). Cand zic entry level - ma refer ca sunt cele mai ieftine pe aer - nu ca ar fi proaste - ba din contra. Daca ai de ales merge spre rockshox - service mai ieftin si se pricep mai multi la ele + piese de schimb mai dese. Odata cu ele ia-ti si o pompa de furca. Chit ca nu pierd aer - si nu prea pierd - o sa ai nevoie sa ajustezi presiunea in functie de greutate. A, si nu uita sa iti iei cu blocare - Remote Lock. Vei avea nevoie pe sosea de el..ca sa o blochezi.
  9. freetools

    Fara frane pe disc, cauciucuri cat mai late, discuri cat mai mari nu se poate merge pe șosea. Așa e.moda
  10. Inca nu am scapat de zapada, dar tura a fost excelenta.
  11. tzunoi

    Vezi..ca strans bine nu e intotdeauna bine. Procedura e cam asa - slabesti complet pipa din suruburile ei si slabesti complet surubul din capul furcii - cel care se duce in floare. Tensionezi floarea in asa fel incat sa nu mai aiba joc furca - dar nu prea mult ca altfel strici rulmentii/bilele din cuvetarie si dupa acea strangi pipa - recomandat la cat scrie pe ea. Ulterior poti slabi un pic surubul din capul furcii. Dar neaparat ordinea asta - toate suruburile slabitem, tensionezi floarea si apoi suruburile de pe pipa. Ionut.
  12. dogmaniac

    Pentru putin! . Asteptam poze , mai ales ca locuiti intr-un judet cu potential cicloturistic-natura...
  13. Păi tocmai de asta am facut-o asa blitzkrieg, ca sa profit de vreme.
  14. Traveller

    Salut! Dacă mergi pe stradă nu prea ai nevoie de suspensie. Atât de rele sunt drumurile pe unde mergi de obicei? Dacă totuși ții neapărat, atunci să știi că o furcă bună pe aer nu are nevoie să stai după ea cu pompa de furcă atît de des. Acuma depinde câți bani ești dispus să cheltui.
  15. Alpinman

    Stai linistit. Furcile pe aer sunt mult mai usoare si mult mai fiabile fata de cele pe arc. Daca le folosesti pentru scopul in care au fost create, te tin ani de zile fara interventii. Ai grija sa stergi bratele de mizerie si sa aiba presiunea corespunzatoare greutatii tale.
  16. IonutA

    Caz rezolvat. Am achiziționat un set de distanțiere din Decathlon, l-am folosit pe cel mai mic din cele 4 inele, am strâns bine și la primul drum scurt totul pare în regulă. Este un pic mai bine cu pipa mai lungă. Mulțumesc Răzvan (Traveller) pentru pipă!!! Numai bine! Adrian
  17. imurgu

    Salut. Poate sa-mi spuna si mie cineva cum sunt furcile pe aer? Cineva imi spunea ca trebuie destul de des sa le reumfli si sa le reglezi o data la 2 3 luni maxim. Garniturile se uzeaza si pierd aer si iar este nevoie sa umfli foarte des la ele. chiar asa dificile si greu de intretinut sunt? Adica as vrea o furca care sa o tin 1 2 ani fara sa-i fac nimic, merg cu ea doar pe strada, si dupa un an 2 sa mergi si maxim sa o cureti si aia e. . multumesc mult
  18. gibonu

    @Claudiu Moga Intr-adevar, foarte bun pretul. Initial am crezut ca ai zburat cu Pegasus. Te rog, poti sa ne dai mai multe detalii despre "10 euro serviciul de impachetare in folie de plastic"? Este un serviciu oferit de Blue Air sau de catre aeroportul din Larnaca si implicit acceptat de Blue Air?
  19. Danyutz

    Eu folosesc de vreo 3 ani un TiGr Lock Mini.
  20. gibonu

    Ca fapt divers, pentru ca tot am spus mai sus ca dezvoltarea se face prin investitii si nu prin pomeni comuniste. "GERMANY: Plans to spend €10·7bn on infrastructure and station works during 2019 were announced by Deutsche Bahn on February 20. This includes 50 separate projects covering the modernisation of 1 500 km of track, 1 500 turnouts, more than 300 bridges and around 650 stations. Management board member for Infrastructure Ronald Pofalla said DB was ‘on the right path’, and ongoing investments in the rail network was having a positive effect. A total of 16 000 route-km has been modernised since 2010, amounting to almost half of the 33 400 km network." Sursa: https://www.railwaygazette.com/news/infrastructure/single-view/view/db-to-spend-EUR107bn-on-infrastructure-this-year.html Recunosc, m-a cam intepat la inima cand am vazut suma alocata.
  21. Felicitari! Vremea buna o mai ia doar azi, de maine inapoi in cusca :(.
  22. IonutA

    Poate ai traume psihice care nu te lasă să dormi bine noaptea sau poate când trece un taxi pe lângă tine intrii în panică și începi să faci manevre haotice!?!? Chiar nu a rămas nici o traumă?! Îmi pare rău când aud că o mașină de 1tonă și ceva care vine amenințător spre tine nu îți poate pune viața în pericol. Numai bine! Adrian
  23. Corect. Imbarligat ii graiul nemtesc. Erau prea departe, la mesele alea din fundal, la un moment dat au intrat in cladirea care se vede in fundal, era camera pentru relaxare
  24. nicolaedobrin

    Am optat pentru: TRIBAN RC 500 FLATBAR TRIBAN https://www.decathlon.ro/bicicleta-sosea-triban-rc-500--id_8548314.html Multumiri lui dogmaiac pentru sfaturi si informatiile detaliate! Multumesc si lui freetools! Consider inchis acest topic. Voi reveni peste cca. doua saptamani, in sectiunea potrivita, cu impresii despre noua mea bicicleta. Toate cele bune!
  25. Last week
  26. TonY ^.^

    Of, of, si iar of! Sincer nu prea imi vine sa mai povestesc, o sa o fac pe scurt, cu toate ca sunt multe de zis! Dosarul de cercetare penala a fost clasat! Nu indeplinesc anumite conditii cum ar fi: 90 zile de spitalizare, handicap suferit in urma accidentului, traume etc. etc. Pe scurt nu mi-a fost pusa viata in pericol, deci taximetristul din punct de vedere penal nu este vinovat! Ne-au spus cei de la politie, ca singurul lucru pe care il mai putem face, este sa deschidem un proces civil! Insa va spun sincer ca am obosit! Taximetristului i-a fost luat permisul de conducere de la inceputul cercetarii penale (momentan nu e finalizat dosarul). Ca atare, i-am propus sa achitam amandoi reparatia biciletei (si sa renunt la dosare, declaratii etc)! El isi recapata permisul, eu imi repar bicileta! Si nu am pastrat suma de pe avizul de la Veloteca (4500lei), ci am estimat undeva la 3000 lei. Asta ar insemna 1500 eu, 1500 el! Imaginati-va ca eu, am dat 1000 de lei doar avocatei pana acum + taxa de la INML + timp + stres! Ma intelegeti?? Adica e fix .... In fine, un singur lucru stiu: se aproapie primavara/vara, vreau sa-mi repar bicicleta si n-am de gand sa stau un an de zile in instanta civila, doar cu o probabilitate de a castiga! Cu mtb-ul am rezolvat-o rapid, omul a fost corect, si-a recunoscut vina, mi-a dat banii si am reparat-o. Insa nu toti oamenii sunt la fel!
  27. gibonu

    Luni, 17.09.2018 - Partea a III-a Poate cel mai cunoscut produs fabricat in RDG. Fisa tehnica. Pare ca roata de rezerva ocupa o buna parte din portbagaj. Sau avea alt loc? Bordul. Niste piese originale. In RDG amestecul benzina-ulei venea direct de la pompa. In RO tin minte ca acest amestesc se facea manual, la pompa, dupa alimentare. Atlasul rutier al tarilor socialiste. Tramvaiul Tatra, numit si "Ultima razbunare a lui Dubcek". Parca modelul asta de tramvai mai circula si azi prin Bucuresti. TIH 445 s-a fabrciat initial in RDG apoi productia a fost mutata in RO. Daca nu ma insel, asta este TIH [tractor incarcator hidraulic]. Poza de mai sus este facut in noiembrie 2018 in judetul Dambovita. Simson KR 51/1.
  28. Azi nu vad pozele cu mozila dar le-am vazut cu crom. Pina acuma nu am avut probleme. Gugustiucii nu i-ai pozat?
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up