All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Tolstoievski

    Anul trecut, cand copiii pedalatori aveau 6 ani, am facut si 75 km pe zi, fara ca ei sa fie problema Totusi, realist e sa planifici in jur de 50, ca sa nu ai surprize. Si planul nostru e la fel pentru anul asta, chiar daca ne mai adaptam pe parcurs. Mai relevanta decat varsta e obisnuinta lor de a pedala, ca altfel e cu dureri si vaiete de la cap la coada. Verifica te rog si mesageria, ca ti-am scris in privat.
  3. majikstone

    Altfel, as inlocui titanul cu carbon peste tot, cu doua conditii: - sa fie supradimensionati peretii laterali ai tuburilor, in asa fel incat sa nu ajunga la gunoi cadrul dupa cel mai mic impact lateral cu vreun obiect contondent sau sa flexeze cand presezi peretii intre degete - in conditiile date (pereti suficient de grosi), sa ofere un nivel de confort similar cu cel oferit de un cadru de titan - ceea ce inseamna probabil tuburi de diametru redus Cu specificatiile astea, probabil ca respectivul cadru ar cantari marginal mai putin (100-200g) decat unul de titan echivalent. Asta judecand pe baza diferentelor dintre cadrele actuale de carbon de sosea (cu tuburi groase, pereti subtiri si fragilitatea unei coli de hartie) si cele de titan echivalente. Si daca un cadru de titan cu caracteristicile antementionate e aproape imposibil de gasit cu exceptia cadrelor construite la comanda, dupa chipul si asemanarea proprietarului, unul de carbon cu proprietatile respective e imposibil de gasit.
  4. Claudiu Moga

    Day 29, Latisana Day 29, campare in Italia Day 28, cam ce mananc
  5. Today
  6. Claudiu Moga

    Confesiuni, am dat de greu Confesiuni si probleme Day 17, campare
  7. majikstone

    Pentru ca furcile de titan sunt semnificativ mai grele decat alea de carbon, si aproape imposibil de gasit pe piata. In varianta "custom-built" ar fi fezabile, dar cam atat.
  8. Claudiu Moga

    Day 19, o campare de poveste Day 19, odihna in padure Day 21, la hotel in Turcia
  9. Stefank

    Salut! Am zis sa stam la pensiuni, ca sa ne concentram mai mult pe traseu nu pe bagaje, facut si strans cortul etc. Initial ziceam ca il facem in 6 zile, cate 50km/zi, dar acum cred ca o sa ne ia cam 8. La voi cum a fost?..cei mici au facut fata? Merci!
  10. MLADEN

    De ce peste tot titan, dar furca de cabron?
  11. Yesterday
  12. Claudiu Moga

    Day 15, un sicamor secular Day 15, era sa ma calce unul cu masina Cazare day 16
  13. Claudiu Moga

    Day 17, traversare Stara Planina Day 18, piatra cubica pe drum european Day 18, pe langa un lac fain
  14. Drysna

    O sa imi las visurile influentate de ce citesc pe aici... Imi place cum gandesti @majikstone , ma gandesc ca eu o sa trebuiasca insa sa o apropii mai mult de mtb ... poate ii pun aerobars redshift
  15. a_mic

    Foarte frumos! O placere povestea si foto-urile
  16. majikstone

    Eu ma numar printre aia putini care vor o singura bicicleta buna la toate. Motivele sunt multe - spatiul, obisnuinta (simbioza, daca vreti), ideea ca vei avea o bicicleta mai performanta investindu-ti toti banii in ea in loc de a-i investi in 3 biciclete diferite, timpul mai scazut de mentenanta. Specificatiile ei - utopice momentan - ar fi urmatoarele: - cadru de titan cu furca full carbon, cu suporti pentru portbagaje, respectiv minim 3 perechi de gauri pentru suporturi de bidon; cabluri routate extern, dar elegant - geometrie cu stack mare raportat la reach (stack/reach de macar 1.6) - frane pe janta, mini-v, de la TRP (deci suporti cantilever pe cadru si furca) - spatiu pentru cauciucuri de 42 mm cramponate - 2 seturi de roti: unul de sosea, pursange, de aluminiu, in jur de 1500g - de exemplu Campagnolo Zonda, respectiv unul "de tavaleala", cu 32-36 de spite si jante capsate, cu cauciucurile aferente - groupset mecanic 2x11 (Dura-Ace in mare parte), cu foi 46/30, power meter si 2 casete (11-30 pe rotile de sosea, respectiv 11-40 sau mai mult pe cele de "tavaleala") - periferice de carbon (tija de sa si ghidonul in special), sa Selle SMP Extra sau orice alt model Selle SMP cu forma identica dar greutate mai scazuta (niste sine de titan sau carbon nu i-ar face deloc rau) - daca discutam de exotisme, o tija de sa din titan in loc de carbon ar fi si mai interesanta - pedale SPD de MTB care sa fie perfect silentioase indiferent de cat de contaminate sunt cu mizeria de pe drum - in lipsa lor, doua randuri de pedale, unele Dura-Ace de sosea si celelalte SPD - o pereche de portbagaje Tubus de titan In versiunea "sport" ar cantari probabil sub 8 kg cu pedale si accesoriile de baza (deci mai putin decat "carbonara" mea italiana actuala), iar in versiunea off-road/cicloturism sub 10 kg. Cu cele doua seturi de roti echipate complet (cu cauciucuri si casete adecvate), as putea practica orice forma de ciclism doresc sa practic. Daca asemenea abominatie de frameset ar exista pe piata, m-as astepta ca toata distractia sa coste in jur de 5.000€ (cu toate acareturile incluse). Cum nu exista si cum singura varianta e fabricarea lui "custom", pretul distractiei ar ajunge probabil pe la 8.000€. In concluzie, momentan tot ce imi ramane de facut e sa visez Cea mai apropiata bicicleta de idealul asta ar fi Open U.P.-ul tipului de la Rides of Japan. Da, are frane disc, e 1x, cred ca si cu Di2, dar per total se apropie de filosofia mea.
  17. Claudiu Moga

    Day 12, prin Stara Planina Day 11, primul pas in Stara Planina Day 14, campare intr-un sat cu musulmani
  18. Claudiu Moga

    day 15, la manastirea Basarabovo Day 16, cazare la motel 3 stele Day 16, a inceput sezonul estival Day 16, chef de ziua femeii
  19. csuporj

    Dupa 500 metri de mers prin Floresti, poti intra pe o strada paralela (Dumitru Mocanu, Ioan Rus), apoi reveni la E60 pe drumul Tautiului, si in continuare pana la intrarea in Cluj pe trotuar: 500 metri pe trotuarul sudic, apoi trecut la semafor pe nord.
  20. EyesOnly

    Adica sa renunt la 2 din cele 3 si sa raman numai cu una? Ciupeste-ma sa ma trezesc din visul asta urat :-D
  21. MLADEN

    O singura bicicleta? Ce vise, asta-i cosmar!
  22. purix

    Învățătoarea întreabă - Copilași, azi jucăm un joc nou! Spuneți-mi, pe rând, ce animal ați vrea să fiți și de ce? Costel! - Eu aș vrea să fiu un elefant! Pentru că e mare și puternic! - Bravo, Costel! Gigel! - Eu aș vrea să fiu un leu! Aș fi regelele tuturor animalelor, inclusiv al elefanților! - Haha! Ce interesant devine! Bulă, tu ce animal ai vrea să fii? - O știucă pedofilă. Ce-aș fute un pui de somn! Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  23. Claudiu Moga

    Day 27, campare in Krk Day 27, portul Bakar Day 28, campare langa caprioara mancata de lupi
  24. Claudiu Moga

    Day 13, campare langa un super lac Day 12, la ospat day 12, gunoi si decadenta
  25. Last week
  26. Trevizes

    Pentru mine ideea asta, "o singura bicicleta", nu mai e de mult de actualitate. Eu mereu visez la altele, m-am desprins de atasamentul personal fata de o anumita "jucarie". E drept, si urmaresc ce apare in piata. Prefer sa le vand pe cele pe care le am dupa un anumit timp si sa-mi iau altele. Am un Cilo de otel pe care mi l-a vopsit Horia, asta e singura pe care nu o s-o mai scot la vanzare vreodata dar nici nu o mai tin in Bucuresti. In momentul de fata am citeva idei provocatoare dar nu m-au acaparat intru totul.
  27. Claudiu Moga

    Day 10, un superb conac Day 10, Micul Trianon Day 15, manastire rupestra
  28. Claudiu Moga

    Day 36, Famagusta Day 37, campare in biserica Day 37, party in Famagusta
  29. gibonu

    Duminica, 16.06.2019 - Partea a IV-a Benouville - Caen- Benouville Despre bombardarea de catre Aliati a Caenului, dupa incepand cu 06.06.1944 si cronologia acelor bombardamente. 02 "Libertatea s-a castigat aici". Primaria Caenului. Copaci conici. Ce-a mai ramas dintr-o bicicleta. Hipodromul din Caen. Diverse piste ciclabile din zona. Portul, la ceas de seara. Am vrut sa manac o scoica, am cautat o carciuma in toata zona portului, m-am uitat si pe Trip Advisor, insa din pacate nu am gasit nimic, doar cateva cafenele. Asa ca cina din seara respectiva a fost intr-un fel de fast-food turcesc. Mancarea turceasca a fost foarte buna, insa nu tocmai asta doream sa mananc la Caen. Inapoi spre camping, pe canalul Caen - Ouistreham. "Ciclisti, piciorul pe sol". Pod rotativ.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up