All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Inca un anunt marca Firea: https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/scapam-de-aglomeratie-in-bucuresti-240-de-kilometri-cu-piste-de-biciclete-urmeaza-sa-fie-construiti-38171.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsletter_449331
  3. si un tub din asta : https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-anti-seize-50ml-tube-490901 scuze, dar nu am gasit butonul de edit
  4. Today
  5. Vreau si eu ceva : https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=27628;menu=1000,4,327;pgc[20481]=20482;pgc[20488]=20516;page=4;orderby=2 34.9 mm - silver Azi ajung cam pe la 22:30 acasa, daca e nevoie, lasa-mi mesaj. Multumesc
  6. Am gasit, este produsa de orbea. Modelul este oc II.
  7. Inspirat de traseele facute de colegul @Traveller, mi-am propus ca miercuri 25.04.2018 sa ies pe unul dintre cele 3 trasee: 1. https://ridewithgps.com/trips/9551012 2.https://ridewithgps.com/trips/16470460 Sau traseul Oltenita-Calarasi pe malul Dunarii. Detaii: 3.https://smartatletic.ro/cicloturismcalarasi C3+C4. Daca are cineva chef sa ma insoteasca si are vreo preferinta dintre cele 3 trasee, il/ii rog sa imi dea mesaj privat si stabilim detaliile impreuna. Multumesc.
  8. Sincer sa fiu, nu prea am avut timp de poze. Eram și cu bagaje la noi, fără mașina, ceea ce a îngreunat nițel distracția. Doar eu am facut câteva de amintire, pe fuga. Te duci încolo și încoace și e ora x și se închide. Nu au fost multe de văzut, dar nici putine. Duminica la ora 4 s-a închis Canyonul, deși pe afara mai era lume. Noi am ajuns pe la 2 cred de la tura și pana ne-am schimbat in parcare, pana... O sa revin cu o poveste despre cum a fost, dar momentan stau mega prost cu timpul. Noi am mers doar pentru “test drive”, nimic altceva. Ca după au apărut și alte chestii faine, e alta poveste.
  9. ok, eu ma cam grăbesc că nu mai am șa. diseară după ce ajung acasă am lansat-o.
  10. Nu stiu cati suntem si cati vor confirma. Altfel, eu nu ma grabesc, nu am nevoie de nimic rapid de acolo, insa comanda as da-o eu, chiar daca merge pe alta adresa. Momentan nu sunt in tara.
  11. https://www.bike24.com/1.php?content=13&search=Chain+Wear+Indicator Cred ca gasesti si pe wiggle sau crc, e transportul mai putin.
  12. deci cine o da până la urmă și când? eu aș vrea să dau o comandă în seara asta sau cel târziu mâine. @Mookyama dai tu? daca nu o pot da eu.
  13. PM send.
  14. A meritat fiecare sfert de pedală de pe Seciu pentru tot restul turei, dar mai ales pentru coborârea de la Gîlmeia. Si linistea aia... si racoarea din beciurile mânăstirii... si micii...
  15. Carevreasăzică... nu fusesem pînă acum deloc la Seciu. Dar fusesem de două ori la Urlați, la Maratonul Vinului, și știam că-s locuri frumoase (pe lîngă cele ce zugrăviseră deja pe aici câțiva onorabili, în turele lor). Trecut fiind Paștele, ne-am găsit un weekend cu vreme splendidă și ne-am întâlnit în gară nu patru apostoli, ci trei, și nu-i chema Luca și Matei, ci @MaC®, @BodoC și cu mine. Trenul Regio Călători a făcut fix o oră până în Ploiești Vest (8.40 - 9.40). Bilete am luat din gară, că online nu mai merge, deocamdată. După ce am pus gadjetele GPS în funcțiune... am greșit drumul prin Ploiești. În final am dres-o și am ieșit spre Bucov, unde am cotit stînga pe la Grădina Botanică. În loc de bună dimineața, cu rapița proaspăt înflorită pe fundal: La orizontul apropiat se deslușește prima țintă a plimbării, crama Seciu, în vîrf de deal. Asfaltul pe DJ 250 e foarte bun, mașinile sunt puține, rîșnim către Boldești-Scăeni. Halta CF Scăeni: De aici am luat dreapta din ghidon pe strada Monumentului. Din păcate biserica a primit niște termopane din cap până în picioare, de n-a știut ce-a lovit-o. Sprijinit de monument, un domn cel puțin original, în costum de marinel. Am ieșit din Scăeni și am intrat în Boldești, la intersecția DJ 250 cu DJ 232 (sau strada Podgoriei), unde am cârmit la dreapta și ne-a luat în primire cățărarea. Crama văzută de aproape, via @MaC®: Sus, la intrare, lângă semnul de Sosire scris pe asfalt. Rampa are, grosso-modo, 3 km lungime cu diferență de nivel 200 m, însă declivitatea e inegal distribuită, sunt zone cu 10-15%, dintre care, surpriză, chiar ultimii 400 de metri. după ultimul ac de păr, când să zici că ai terminat. Apar și băieții mei. O ultimă privire spre Scăeni și Ploiești. După care am pornit pe drumul Vinului să găsim niște bere, la magazin mixt din sat. Nu am tras la Cramă pentru că ne-am intersectat în apex cu doi ploieșteni care au zis că știu ei mai încolo un stabiliment. Am depășit o cârciumă zgomotoasă și am tras pe dreapta în curtea magazinului. La plecare, după dezbateri despre concursuri și plimbări prin zonă, ne-am salutat cu un bondar și am continuat pe asfalt valonat spre Gîlmeia. Era liniște, doar paserile o mai tulburau cu ciripitul lor, două trei mașini și câțiva locuitori care trebăluiau. Undeva spre nord se vedeau spinări înzăpezite de munți, dar le-am înregistrat doar cu retina din dotare, că ne era greu să frînăm, ca să nu întrerupem vraja. Și vraja s-a accentuat, că am intrat pe o coborâre frumoasă de s-o pici cu ceară, pînă la intersecția cu DJ 102E. Am respectat indicatorul de mai sus și am continuat spre Vărbila. Scurta urcare și coborîre pînă la mânăstire, cu trecere prin Plopu, au fost ""de relaxare". La mânăstire am petrecut un pic mai mult timp decât credeam noi. [/url] Asta pentru că, adată trecuți de străvechile ziduri, ne-a luat de mână responsabila muzeului și ne-a prezentat un scurt istoric, ne-a plimbat prinlăuntru, pînă în pivnița boltită și răcoroasă. Mânăstirea este atestată documentar la 14 septembrie 1532, după cum se poate citi în facsiimilul de mai jos. Este monument istoric de importanță națională, restaurat cu fonduri europene. http://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=74275&d=manastirea-varbila-varbila-ph--ploiesti Ne-am luat la revedere de la ghidă, nu înainte de a lua cu noi și imaginea bustului ce-i aparține lui Mihai Viteazu. De aici drumul coboară în lunca râului Cricovul Sărat. Cei 2 ploieșteni au continuat să ne însoțească, iar compania lor a fost deosebit de placută. În imagine, unul care prin fel de a fi, statură și figură, ne amintea de @iacobdoc Înainte de a traversa Cricovul am oprit cîteva clipe la Schitul Jercălăi, unde se află o bisericuță de lemn călatoare, de la 1731. Construită în satul Luieriu de lângă Reghin, a fost dăruită de obște Reginei Maria și a ajuns la Bran, apoi a fost strămutată aici definitiv în 1956. http://adevarul.ro/locale/ploiesti/povestea-bisericii-calatoare-jercalai-construita-mures-fost-mutata-castelul-bran-apoi-stramutata-prahova-devenise-bodega-1_55b2350cf5eaafab2ce59142/index.html În următorul sfert de oră am ajuns la Urlați, unde, fiind 2 ceasuri și jumătate trecute după nămiază, am poftit a prânzi la restaurantul Dealu Mare din centru, și bine ne-a părut. Un platou de 20 de mici la 40 de lei, pentru 5 inși, plus cartofi prăjiți și-o bere, a fost o ofertă fără concurență! La trei ceasuri și jumătate am ridicat ancora, că aveam tren la 18.05 din Ploiești Sud. Rapița de la ieșirea din Urlați (asta e de la @BodoC citire): În Valea Călugărească ne-am luat la revedere de la ploieșteni, că noi aveam traseu pe drumuri județene secundare, fără trafic, cum ne place nouă (prin Albești-Muru, Pantazi). Am intrat în Ploiești pe la Petrotel. Între timp ne-a cam bătut un pic vântul din față iar Soarele ne-a prăjit cu vreo 28 de centigrade. Dar a fost bine: https://ridewithgps.com/trips/22350899 Ce nu a fost bine, a fost drumul cu TFC din gara Ploiești Sud. 15 lei biletul, dar cuptor, plus că au căzut bicicletele că se tot învîrteau niște studenți pe lîngă ele. Eu mi-am zgîriat furca, iar Bogdan a căpătat o înfundătură pe cadru. Astfel am încheiat primul nostru Seciu, o tură frumoasă într-un decor deosebit, într-o zonă cu multă natură verde și istorie străveche. O să ne întoarcem, dar cu regio sau CFR, că de TFC ne-a cam ajuns...
  16. Unde ii place cel mai mult unui MTB?
  17. Au avut ceva de munca...eu am gasit o factura noua din 2017 si nu vedeam nici o diferenta...au reemis absolut toate facturile si cele bune si cele gresite mai vechi, cand era TVA 24%...bravo lor...acum le am si eu pe toate
  18. Trei concluzii: 1. Vizitați rezervația, merită! 2. Neatenția se plătește. 3 Casca e sfântă, de-acum înainte nu mă mai duc nici la duș fără
  19. @TAZ Corect, multumesc pentru completare. Mai multe detalii despre Gepard: https://ro.wikipedia.org/wiki/Gepard
  20. Daca dai jos lantul, ii masori lungimea.
  21. 5% se simte. Am primit și eu notificarea. Carry on.
  22. Yesterday
  23. "Tancurile" respective nu sunt tancuri. Sunt sisteme antiaeriene autopropulsate Gepard. Gepard este un sistem antiaerian autopropulsat blindat, autonom, care poate acționa în orice condiții meteorologice, construit pe șasiul tancului Leopard 1.
  24. Fetesti, 12.04.2018 Si tancurile se plimba cu trenul. 14.04.2018, Constanta Semnul "fin de tren" pe ultimul vagon al trenului IR 1582 Constanta [13:00] - Bucuresti Nord [15:02]. Despre acest semn: "... semnul de „fin de tren”, adică discul roșu cu margini albe care este obligatoriu agățat de ultimul vagon al oricărui tren în circulație. Dacă ultimul vagon nu are discul roșu, înseamnă că trenul s-a rupt și ultimile vagoane sunt rămase pe parcurs. Imediat impiegatul de mișcare comunică oprirea de urgență a trenului și mecanicul este obligat să se conformeze. Tocmai de asta inclusiv locomotivele care circulă fără tren – izolate – au discul de fin de tren pe cupla din spate, pentru a semnala că de la bun început au plecat în parcurs fără vagoane. Altfel ar fi oprite în urma defilării prin fața IDM-ului din prima gară pe care o traversează." Sursa: https://www.construim-romania.ro/2017/07/19/vagoanele-pe-care-nu-le-a-uitat-nimeni/ In gara de Nord nasul a venit si a luat semnul ''fin de tren". Daca inteleg bine, denumirea de "fin" nu are legatura cu finetea ci cu cuvantul frantuzesc fin [sfarsit]
  25. A venit (de ceva vreme) și am apucat să o testez de vreo 3 ori, cam pe același cărări. Având in vedere că aceleași drumuri le făcusem de multe ori pe full-susp, e clar că a existat o mare diferență de confort - nimic surprinzător însă. In rest, distracție și voie bună. Probabil că atunci când se va schimba situația geografică (de la platul de acum, la zone deluroase) mă voi gândi la alta casetă, și poate la pipă & tijă șa de carbon pt. un confort puțin îmbunătățit. Nu o să ridic statuie bicicletei, dar pentru mine este ce trebuie (1.600 RON, nouă din magazin e mai mult decât OK).
  26. 07.04.2018 Vagon cu loc special pentru biciclete in trenul Regio 3003 care pleaca din Bucuresti Basarab la ora 07:44 si merge pana la Brasov [11:30]. Am vazut ca acelasi tip de vagon exista si in compunerea trenului Region 3008 care pleaca din Brasov la ora 14:25 si merge pana la Bucuresti Nord [18:12]. In trenurile [Regio] cu vagoane etajate, una sau chiar doua biciclete se pot pune in partea stanga a celei de-a doua scari. Astfel puse asa, bicicletele nu incurca pe nimeni in tren. 12.04.2018 Regio 8011, Bucuresti Obor [07:45] - Fetesti [10:07]. Doua biciclete pot sta foarte bine in capatul dinspre locomotiva al primului vagon [nasul ne-a spus sa le punem acolo]. Ca fapt divers, in ultimii doi ani mi s-a dat tot timpul, in diverse gari, bilet pentru bicicleta la trenurile Regio. Sau altfel spus, n-am mai primit replica standard "trenul nu are vagoane cu locuri speciale pentru bicicleta". In plus, in trenuriel Regio chiar nu este o problema sa te intelegi cu nasul pentru bicicleta. 14.04.2018 Trenul IR 1582, Constanta [13:00] - Bucuresti Nord [15:02]. Bicicleta, cu ghidonul aliniat paralel cu cadrul, sta foarte bine la ultima usa a ultimului vagon al trenului. Ultimul vagon este de clasa I, trenul merge fara oprire intre Bucuresti si Constanta. Nasul apare pana sa ajunga trenul la Medgidia si apoi nu mai trece pentru ca nu mai are niciun motiv. Astfel, cu un bilet la clasa a II-a se poate sta la clasa I.
  27. Păi cel mai bun masaj pentru genunchi e coborârea asta.
  28. @fizikant cum așa? Arată cam rău. Sănătate!
  1. Load more activity