All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Lasă-l la înmuiat vreo câteva ore in apă cu puțin detergent pudră. 40 de grade nu il vor deteriora.
  3. Today
  4. Invitat special

    Offtopic, baiatu' si-a pus roti de ultra performance Enve a, probabil, 1000E bucata si are cei mai ordinari si grei suporti de bidon si o gentuta odios de urata, pare si ieftina, pe top tube. Ideal, ghidolina ar trebui asortata la culoarea seii, a facut un exces de zel acolo sa asorteze ciorapi albi la camasa alba.
  5. gibonu

    @Perfidus Scuze, nu am mentionat ca era vorba despre un tren RE (Regio Express). Daca nu ma insel, in Bucuresti Obor nu ajunge trenul IR. In rest, treaba este clara: daca trenul (indiferent de tipul acestuia) are vagon cu locuri pentru bicicleta, tariful este 15 Lei. Daca nu are (majoritatea cazurilor) tarifarea bicicletei se face in baza tabelului postat mai sus. Asadar, inca o perfomanta a managementului romanesc. La tarifele astea, CFR Calatori nu ia niciun ban pentru ca, de cele mai multe ori, calatorii se inteleg cu nasii. Daca ar fi existat un pret corect pentru transportul bicicletei si cu posibilitate de plata online / la ghiseu, atunci ar lua CFR-ul banii in locul nasilor. Pentru ca tot am vorbit despre management. La Regio Calatori (operator privat) tarifele pentru bicicleta sunt: "1-100 KM 2,90 Lei >100 KM 4,80 Lei" (doar de aproape 10 ori mai putin comparativ cu CFR Calatori) Sursa: https://regiocalatori.ro/wp-content/uploads/2018/09/Tarife-bagaje-biciclete-01-februarie-2018.pdf La Softrans, adica TGV-ul oltenesc: "Transportul bicicletelor se taxeaza cu reducere 50% din pretul integral. Se accepta maxim 4 biciclete, fiind indicat a se transporta in vagonul 3, unde se afla suporturile speciale." Sursa: https://www.softrans.ro/tarife.html Bucuresti Nord - Medgidia cu tren IR, tarfiul pentru bicicleta este 22 Lei. La TFC Calatori: "tariful unic pentru transportul unei biciclete se va majora, iar acesta va fi în valoare de 7,00 lei, indiferent de distanța parcursă de un singur tren." Sursa: https://transferoviarcalatori.ro/tarife/biciclete.html La Interregional Calatori nu m-am uitat, ei nu ajung la Bucuresti. L.E. Oarecum similar cu managementul genial de la Tarom, unde transportul bicicletei cu avionul costa 100 Euro / segment de zbor, cumparativ cu Blue Air un acelasi serviciu costa doar 25 de Euro.
  6. Invitat special

    @robert89 vezi ca se organizeaza tura asta cam in aceeasi zona: https://www.facebook.com/events/530474751098115/ . Iar Onadventure organizeaza o tura la Urlati. Eu acolo merg sambata asta.
  7. La capitolul feminin, ciclismul de șosea din România a șchiopătat mereu, dar cert este că am avut o prezență constantă în competițiile internaționale în ultimii ani. Acea sportivă este Ana Maria Covrig, deținătoare a tricoului de campioană națională, la proba de șosea și contratimp în ultimii cinci ani și despre care vom vorbi astăzi. S-a […] Citește întreg articolul
  8. Zice ca este din "100% polyester". Mi-e sa nu intre la apa sau sa se pateze cu restul hainelor, nu stiu, nu am incercat Cat despre Jr...cred ca se va ajunge la Napisan v3.
  9. La 40 de grade apa abia e calda. Tricoul nu e sintetic? De ce te temi ca se va decolora? Asteapta sa apara Mooky junior
  10. Mookyama

    Intre timp si intamplator, l-am gasit rackul pe dirtbike, insa nu era de vanzare. Era doar bicla pe care era montat Problema este ca bicla din poza de mai sus este un Diverge, si dupa cum stiam, are prindere/gauri pe furca. Problema este ca eu nu am asa ceva, deci cade suportul respectiv. Pare complicat sa gasesti bicle ieftine si nitel usoare pentru o distractie de genul asta. Surly ar fi o varianta mai ieftina. Orisicum, daca bicla nu o scot sub 10kg, cu pedale , mai bine mestesugaresc ceva la bicla de otel, care are 11Kg si am facut ture lungi prin Dobrogea si o particica din Ardeal, insa 53/39 si cu pinionul cel mai mare de 21 este cam greu la deal. Ar mai fi asa ceva cu prindere in frana si butuc. Si cam piperat la pret. Mai caut...
  11. Am impresia ca capsulele astea de la noi sunt degeaba, am observat la haine in general. Si la blugi de asemenea. Legat de program nu pot alege decat fie 30, fie 40 grade. Nu folosesc balsam, doar petardele acelea de la Ariel. Nici nu e indicat intr-adevar. La Vanish ma gandeam si eu, dar mi-e sa nu il deschida la culoare, fiind rosu inchise. O sa incerc astazi, momentan alta solutie nu am. Nu stiu ce era pe strada, dar e muci tricoul Il bag inca o tura la spalat, insa la 40 grade, sper sa nu se faca praf, apoi trec la Vanish. De Napisan nu am auzit.
  12. Mookyama

    Fiind prea complicat, am renuntat. Ramane open order daca ne adunam, eu vreau un rack. (sau daca are careva de vanzare sa dea un pm).
  13. gibonu

    Daca ajuta pe cineva, topicurile deschise de colegul de forum @Claudiu Moga se pot gasi aici: https://www.ciclism.ro/forums/profile/850-claudiu-moga/content/?type=forums_topic
  14. vincentiu

    Claudiu Moga unde esti sa ne incanti cu povestile tale??
  15. Salutare , Cine vrea la o tura MTB simbata 19 oct , munte, padure , subcarpatii Prahovei Din Sinaia pe culmea Gurguiatu , satul Talea , coborire in Breaza sau Poiana Cimpina . Diferenta de nivel vreo 1500 - 1600m , mers repejor cu ceva pauze , dar nu foarte repede Vreme va fi buna . Sintem doi , poate trei . Plecare tren gara de nord la 7:00 ( mai sint bilete si pt bici ) intorcere seara pe la 5 , 6 sau 7 . Robert 0728886973
  16. mtb passion

    Bike Odyssey’s new promotional video for 2020 is ON THE AIR! Enjoy the moments… https://www.youtube.com/watch?v=rLRqT__txbA
  17. EusuntCristian

    Trosnește. O să meargă la verificare curând.
  18. Mircea PF

    Tură scurtă de seară: Parcul etnografic Romulus Vuia - pădurea Hoia - Poiana Rotundă - Cheile Baciului - Tetarom 15 km în 1h şi 30 min 2 urcări mai accentuate dar scurte : după releul de pe str. Alexandru Donici şi pe drumul tehnologic de la capătul parcului etnografic (se poate merge şi pe jos prin Tetarom) nu am întâlnit turme de oi în cheile Baciului există şi un drum forestier mai aproape de abruptul cheilor, paralel cu drumul asfaltat poze: https://photos.google.com/share/AF1QipMvi7Pyj_tv9htaCk2C74VaOm-Pk78tYQORe8lO0h2vJAbt5ccFUykmqflCWylQoQ?key=b3l1VzB3OG85XzBlN0ZOemNTbWdHMFpxT0RjTTNR traseu : https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/poiana-rotunda-si-cheile-baciului-42527992
  19. Folosesc detergent pudra sau lichid la program de sinyetice 40°. Unele capsule au si balsam si le evit. @Mookyama incearca Vanish stain removal. Recent am descoperit Napisan si vreau sa-l folosesc atunci cand spal pantalonii cu bazon sa vad care-i treaba.
  20. Yesterday
  21. Cu capsulele Ariel mi-am stricat vreo doua perechi de blugi. S-au pătat cu ceva foarte asemănător petelor de rugină. Eu le spăl cu Ariel pudră pe un program rapid pe la 30-40 grade fără balsam. Ies excelent.
  22. Folositi ceva detergent special pentru echipament? Folosesc Ariel capsule, spalare la 30 grade, insa nu prea sunt multumit de el, in general. Am un tricou care a luat niste picaturi de pe sosea in timpul unei ploi, tocmai l-am spalat, insa a ramas patat de sus pana jos. Ceva idei? @puterfixer, poate stii intamplator ceva de pe la voi si care s-ar putea gasi si pe aici.
  23. csuporj

    Manastur (380 m) - padurea Manastur - Feleac - platoul Pena (810 m) - Salicea - Sinitau. 27 km in 2 h 30 min. Pushbike: 5 metri, in zona cu bolovani de la Sinitau. Oi nu au fost pe sau langa traseu. Izvorul amonte de Casele Micesti e secat, daca vreti sa luati apa, trebuie sa va abateti din traseu pana la izvorul Bilascu. Drumul de la primele case pana la bifurcatia din centrul Caselor Micesti e plictisitor, e mai fain ocolit la nord prin padure, apoi intrat in drumul principal dupa Casele Micesti. Poze: https://photos.app.goo.gl/4wFDFAQh5VRdSVqX6 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/platoul-peana-42521100
  24. Perfidus

    Salut @gibonu e neplăcută știrea ta si da, intr-adevar, sunt foarte puține trenuri cu vagoane pentru biciclete, deci e naspa. Nu e clar la cu ce tren ai fost dar consider ca la tine a fost un caz de tren regio sau trenul respectiv nu avea locuri pentru biciclete. Trebuie sa ne luam biciclete pliabile special pentru CFR sau sa-i bombardam cu petitii la relatii clienti. Pe site-ul CFR Calatori scrie asa: 1. Călătoria cu tren Interregio .... La trenurile IR la care se oferă serviciu de transport biciclete (la care există pictograma corespunzătoare în Mersul Trenurilor de pe site-ul www.cfrcalatori.ro) se pot lua la transport biciclete nepliabile, pentru care se va achita la casele de bilete un tarif de 15 lei. 2. La trenurile Regio nu se mai oferă serviciu de transport bicicletă. 3. Pe toate trenurile se pot transporta GRATUIT biciclete pliabile la clasa 1 şi a 2-a sau schiuri la vagoanele de clasa a 2-a, ca bagaj de mână, în limita spaţiului disponibil bagajelor de mână, cu condiția să nu incomodeze pe ceilalți călători (o bicicletă pliabilă sau o pereche de schiuri de peroană). 4. Dacă la verificarea legalității călătoriei personalul de tren constată călători care sunt însoțiți de o bicicletă și nu prezintă biletul de transport bicicletă, se va aplica tariful pentru bagaje voluminoase, pentru zona kilometrică corespunzătoare legitimației de călătorie a călătorului (o bicicletă se consider că are 15 kg).
  25. Fiecare dintre noi are un motiv, mai mult sau mai puțin interesant, pentru care a început să urmărească un sport. Pentru mine, Marcel Kittel a fost unul dintre temeiurile pentru care am început să mă uit la ciclism și să-mi dau seama că are multe puncte aparte față de alte sporturi. Acea construcţie tipică unui […] Citește întreg articolul
  26. gibonu

    @Invitat special S-au mai schimbat lucrurile si la CFR Calatori. Insa, prea putin si prea lent. Pe bucatile Bucuresti Nord - Constanta si Bucuresti Nord - Brasov trenurile IR merg bine, chiar as putea spune aproape la nivelul Europei civilizate (ma refer la trenuri clasice nu la cele de mare viteza). Concret, vagoanele sunt curate, bine incazite / recite, scaunele confortabile, etc. Plus toaletele care de asemenea sunt foarte curate, apa curge la chiuveta si (de cele mai multe ori) gasesti sapun si servetele de hartie pentru stes mainile. La toate astea se adauga posibilitatea achizitionarii online a biletului de tren. Timpii de parcurgere ai traseului sunt si ei ok. Putin sub doua ore pana la Predeal mi se pare chiar foarte bine. Ca fapt divers, iarna asta am stat de vorba cu unii la capatul superior al partiei Auzuga iar oamenii mi-au spus ca au parcurs, cu masina, bucata Bucuresti - Azuga in 5 (cinci) ore. E drept, a fost si un accident urat pe DN 1 in dimineata respectiva. Insa, cum spuneam la inceput, mai sunt multe de facut. P.S. Mai exista si operatorii feroviari privati, in cazul in care te ajuta informatia. @IonutA Probabil s-a blocat doamna casiera din Fetesti cand a auzit de bicicleta. In cazul tau, tariful corect pentru taxarea in tren ar fi fost 30 de lei (distanta sub 100 km, conform tabelului postat mai sus). Oricum, bine ca sunt nasii de treaba.
  27. Last week
  28. Hai noroc la toata lumea. Una dintre variantele de a vizita un oras din Europa civilizata este aceea de a inchiria o bicicleta. Inutil sa precizez faptul ca in acele orase exista piste pentru biciclete, soferii sunt obisnuiti si respecta biciclistii, aproape peste tot exista locuri de parcare pentru biciclete, etc. Astfel, ideea acestui topic este de a expune diverse experiente legate de inchirierea unei biciclete, in ideea ca experienta respectiva va fi utila si altora. Plus ca m-as bucura foarte mult daca acest topic va fi completat cu experientele altor colegi de forum. Asadar, fara prea multa introducere pentru ca nu are rost. Berlin - septembrie 2019 Bicicleta am inchiriat-o de la Rent a Bike 44 in Berlin Neukölln. Vad ca n-au site, doar facebook [eu nu am cont pe facebook]. Adica un atelier de repart biciclete plus niste biciclete de inchiriat. Programul de functionare este 11:00 - 19:00, motiv pentru care am inchiriat bicicleta din seara precedenta, ca sa nu astept pana la ora 11:00 in ziua dedicata plimbarii. Oamenii de acolo sunt fluenti in engleza, iar inchirierea este foarte simpla. Mi-a dat neamtul un telefon pe care era deschisa o aplicatie in care eu trebuia sa introduc nume, prenume, adresa de e-mail si numar de telefon. Asta a fost tot, fara vreo copie a actului de identitate sau fara vreo garantie. Cel mai tare a fost pretul, 4 Euro pe zi, adica 8 Euro in cazul meu. Plata se face la returul bicicletei. Bicicleta marca Pegasus. Din curiozitate am ales una de oras, cu o pozitie de pedalat dreapta, ghidon lat, etc. Pana acum n-am mai avut ocazia sa merg cu o astfel de bicicleta iar experienta berlineza a fost foarte tare. Saua a fost putin cam jos pentru gustul meu, insa n-am avut ce face, era ridicata la maxim. 3 viteze in butuc, cu schimbator de viteze Sram. Portbagajul pare ca a vazut multe la viata lui. Aripa era prinsa de portbagaj printr-o tiganie germana, facuta dintr-un surub si multe saibe. Dinam pe bicicleta n-am mai avut de mult timp. Am sperat ca pentru o zi sa am un lant original de la Abus, insa n-am fost cazul. N-am inteles din ce motiv bratele pedaliere erau acoperite cu un fel de pasta intarita. Initial, cand am luat bicicleta, am crezut ca este capat capatul bratului pedalier. Saua a fost acceptabila. Far clasic in era LED-ului. Odata, cum mult timp in urma, pare ca bicicleta a avut si protectie pentru lant. Numarul bicicletei, stantat pe ghidon [n-am inteles de ce l-au pus nemtii de doua ori]. La un moment dat, in timpul unei pauze, desi bicicleta era pe cric, o rafala de vant a reusit sa o darame, bineinteles pe partea cu schimbatorul de viteze. Rezultatul au fost niste piese sarite din schimbator. Spre bucuria mea, schimbatorul nu a fost afectat iar piesele din poza de mai sus le-am dus inapoi in batista la centrul de inchiriere. Bicicleta in S-Bahn. Biletul pentru bicicleta [valabil doua ore] cost 1,90 Euro. Le returnare bicicletei, i-am dat neamtului piesele din batista si l-am intrebat cat ma costa defectarea bicicletei. Omul mi-a spus ca nu ma costa nimic si mi-a multumit pentru ca i-am adus piesele. La final i-am lasat 10 Euro in loc de 8 si toata lumea a fost multumita. Pentru final, bicicleta am inchitiat-o pentru a parcurge aproape toata distanta urbana a Zidului Berlinului. Detalii cand voi ajunge la povestea turei. Oricum, a fost cea mai tare dintre zilele petrecute la Berlin. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up