All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. EyesOnly

    Si ce raspuns ti-ai da la intrebarea de mai "devreme"? :-D
  3. Yesterday
  4. majikstone

    In Ardeal cel putin, termenul de papuc e folosit generic pentru orice soi de incaltaminte, chit ca prima definitie din dexonline e: De aici cred ca se nasc foarte multe confuzii pe aceasta tema
  5. gibonu

    Reims - iunie 2019 Tramvai Alstom Citadis 302. Cel mai tare mi s-a parut faptul ca in zona centrala a orasului tramvaiul nu mai este alimentat prin fir aerian ci printr-o a 3-a linie amplasata la sol, dupa cum se vede in poza de mai jos. Acest sistem de alimentare se numeste APS [Alimentation Par le Sol]. "Unlike the track-side third rail used by most metro trains and some main-line railways, APS does not pose a danger to people or animals and so can be used in pedestrian areas and city streets. APS uses a third rail placed between the running rails, divided electrically into ten-metre rail segments with three-metre neutral sections between. Each tram has two power collection shoes, next to which are antennas that send radio signals to energise the power rail segments as the tram passes over them. At any one time, two consecutive segments under the tram will be live." Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Ground-level_power_supply Daca as fi stiut de sistemul asta nu m-as mai fi ferit sa calc pe a treia sina de tramvai de frica sa nu ma curentez. Si n-as mai fi cautat cisme de cauciuc prin tot orasul.
  6. gibonu

    Iunie 2019 Zbor Bucuresti - Paris si retur, operat de Blue Air. Comparativ cu turele din anii trecuti, anul asta am optat pentru varianta transportului bicicletelor in cutii de carton [cele originale, in care vin bicicletele la magazin]. Motivul renuntarii la husa de la Vaude a fost logistica mult mai simpla, deoarece: - acum Blue Air zboara pe Charles de Gaulle [aeroportul principal al Parisului, terminalul nr. 3]; - un bun prieten sta la Paris de 5 ani, asa ca omu' ne-a luat / dus la aeroport cu masina [Sandero Stepway] si ne-a tinut cutiile [doua bucati] cat timp noi am fost in tura. Cutiile le-am legat pe plafonul masinii cu chingile pe care le folosesc la legarea caiacului pe masina. Revenind la cutii, prim data am asteptat finalizarea inspectiei facute de Pice, pisica luata din Bulgaria in 2014. La bicicleta doar am scos roata fata, pedalele si ghidonul. Portbagajul, roata spate, saua si schimbatorul de pinioane au ramas la locul lor. Bratul pedalier legat de cadru. Axul, pus in partea interioara a rotii. In furca fata am pus un distantier din plastic dur [tot din kit-ul cu care vine bicicleta la magazin] plus niste burete pentru o izolare mai buna si etrierul demontat si legat in interiorul furcii. Odata scos ghidonul este utila legarea furcii de cadru. Asigurarea antifurtului ca sa nu se plimbe prin cutie. La legarea ghidonului de cadru trebuie sa mai lucrez putin. Rezultatul final [lateralele pe interior au mai fost intarite cu cateva straturi de carton subtire dintr-o cutie de sifonier de la Ikea]. In cutie mai ramane ceva loc pe care l-am folosit pentru a pune saltelele autogonflabile [stranse]. La Otopeni am mers cu cutiile legate doar cu sfoara pentru a putea fi deschise usor in cazul unui eventual control. Nu a fost cazul, asa ca le-am legat pe aeroport cu banda adeviza [Power Tape, 20 Lei rola de 25 de metri de la Mathaus]. La Paris cutiile au ajuns foarte bine, doar un maner de prindere deteriorat. Le-am luat de pe banda de bagaje voluminoase, lipita de banda pe care au venit restul bagajelor [clasicii saci de rafie]. La intoarcere, cutia cu biciceta mea a ajuns putin deteriorata in zona manerelor de prindere. Habar n-am daca deteriorarea s-a facut la Paris sau la Bucuresti. Inca n-am montat bicicletele. Pentru data viitoare voi fi generos cu intarirea cu power-tape in zona manerelor de prindere, asa cum se vede in poza de mai jos [sageata rosie]. Una peste alta, folosirea cutiilor a fost o experienta interesanta. Nu mai trebuie sa mentionez faptul ca montarea bicicletei este mult mai rapida comparativ cu cazul transportului in husa de la Vaude. In concluzie, asa cum spunea si @Lucianpimmai sus, la turelor viitoare voi folosi cutia de carton la dus si husa Vaude [incape in cutie] la intoarcere.
  7. Warlock_sk

    daca mai zice careva "papuci spd" il trimit sa poarte astea
  8. kidmanis

    Salut, tot ce am comandat la CRC a venit cu Urgent Cargus. In Timisoara fiind livrarea. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  9. Invitat special

    In Bucuresti are. Vad ca esti din Sibiu, acolo probabil subcontracteaza catre o firma de curierat romana, cele mai mari sanse avandu-le Fan.
  10. Danyutz

    Da, se schimba intr-unul mai lung, care nu exista la ei. Are si econt curieri?
  11. Lucianpim

    Salut, noi suntem mai naivi. La cât de mic e aeroportul ala. Eu nici nu nu m-am gândit dar acum ca zici, mare dreptate ai desi nu cred ca am vazut militari. Probabil ca de aia nici nu ne-am gândit, ca nu i-am văzut activi. Nici la întoarcere cand am stat cam 14 ore in aeroport nu i-am văzut, fata de aeroportul din Beauvais in 2017 unde erau peste tot.
  12. Pana la urma dupa tot alergat probat, m-am trezit ca intr-o duminica seara a dat comanda pe dechatlon la ULTRA RCR AF 105 NEGRU VAN RYSEL la 4600 lei ,tocmai ce am ridicat-o luni cu 2 zile intrziere fusese pierduta prin depozit in baneasa. Prima impresie e mai placuta seria asta de 105 fata de cea veche, mai bun gripul de la schimbatoare si mai lina la schimbari. Ce mi se pare ciudat e ca se pare ca si cei de la Mavic au trecut la reducerei de costuri, spun asta pentru ca e echipata cu noile roti Mavic in care au crescut greutatea la roti (70-100 grame) punand spite rotunde la roata din fata si la rotata din spate pe partea pe care nu este caseta de pinioane!!! (am pe triban 540 tot aceleasi roti mavic dar si pe fata si pe spate e cu spite plate.) asa sunt toate din noua generatie Culoarea neagra e chiar mai frumoasa ca in poze, ce o strica e combiantia aceea total neinspirata de argintiu pe partea din spate. O culoare frumoasa e acel ultegra de 6500 lei care vine pe un albastru metalizat, insa nu se merita diferenta de pret mai ales pentru o prima bicicleta. PS: fiind o idee mai usoara ca tribanul meu plus diferenta de marimite intre M si XL se simte cand o car pe scari ca e mai usoara.
  13. IonutA

    Salut, Donez o pereche de pantofi SHIMANO SH-MT 44G, mărimea 47, cu tot cu plăcuțele spd și plăcuțele de mers (neutilizate). I-am folosit aprox. 4 ani de zile. După ce mi s-a stricat sistemul de strângere șiret tip speed lacing, am trecut la șiret tip normal (a fost mult mai bine). Renunț la pantofi pentru că mi s-a rupt gaica de sus la pantoful stâng și nu pot să îl mai strâng bine. Poze mai jos: https://photos.app.goo.gl/CRVjNEQpPdGgn1RX7 https://photos.app.goo.gl/ibNWQFcw7zrGccVx5 https://photos.app.goo.gl/tapvrrreoiyW6hwB8 https://photos.app.goo.gl/kKDSWhb2mSz5NB3E9 Numai bine! Adrian
  14. gibonu

    @Lucianpim Felicitari pentru tura si multumesc pentru disponibilitate. Asteptam continuarea povestii. Cat despre lasat cutiile in zona aeroportului, bine ca nu s-au sesizat cei de la antitero. In lumea in care traim, mai ales in Europa, aeroporturile sunt zone de siguranta maxima. Gandeste-te doar ca la Henri Coanda auzi tot timpul anuntul "nu va lasati bagajele nesupravegheate sau in grija altei persoane".
  15. Invitat special

    Econt ar trebui sa livreze. Dar vezi ca e posibil cand trece de la Wn la Econt sa se schimbe tracking numberul. Nu mai tin minte exact.
  16. Danyutz

    Cine livreaza in tara colete de la CRC? Am tracking de la wndirect, cu redirectionare catre econt, unde nu exista nicio informatie despre numarul de tracking
  17. Lucianpim

    Salutare, Deja a trecut o luna de cand am fost prin Bavaria si inca nu am uitat chiar tot asa ca am sa incerc sa scriu o scurta istorie a turei. Excursie pentru relaxare si pentru a scapa de rutina de zi cu zi pentru a vedea locuri noi si obiective turistice atat cate om gasi. Obiectivul principal a fost de a ajunge la Neuschwanstein si de a ne plimba pe malul lacurilor din zona. Deci biletele la Wizz cumparate prin Ianuarie, decolarea acum o luna. Despre ambalarea bicicletelor: pana la urma le-am pus in husa cumparata de la Decathlon si apoi in cutii de pe la magazinele de biciclete (dubla protectie). Dupa parerea mea cel mai ok mod de a le transporta cu avionul este cutia de carton asta chiar daca si cu folie de plastic sunt "beton". ideea este ca in carton sunt mult mai usor de controlat in aeroport si mi se pare ca sunt la fel de "antishock" Husa cred ca nu lasa nimic sa se miste aiurea prin cutie. Noi am luat si huse pentru eventualitatea ca nu gasim cutii la intoarcere. La Otopeni le-au pus etichetele si apoi am mers cu ele la lift. Am asteptat pana sa intors omul de la Wizz sa vad daca sunt ok si asata a fost. Gentile de bicicleta le-am avut intr-o geanta mai mare tot de pe la Decathlon. Zborul ok si deja ne minunam de cat de verde este totul. Am avut avionul dimineata asa ca dupa asamblarea bicicletelor care a durat cam o ora si ceva am plecat la drum. Inainte de a parasi aeroportul am cautat un loc unde sa punem cutiile si le-am pus pana la urma oarecum ferite de ploaie in locul unde se strang carucioarele dar mai in spate cumva si am scris pe ele in germana si engleza ca o sa ne intoarcem sa le luam intro saptamana, din pacate nu a functionat Si am plecat spre Landsberg am Lech mai exact un sat langa el Pürgen. Destul de plat dar mirositor, am descoperit ca mirosea peste tot a balegar sau compost sau ingrasamant pe care il puneau pe terenuri. Pe semnul din spate scrie ca era apa pentru cicloturisti dar din pacate nu am reusit sa gasim tasnitoarea sau furtunul dar nici nu am mai ciocanit la usile oamenilor. Rapita peste tot. Bineinteles piste separate peste tot. Transhumanta la ei. Prima cazatura. Noroc ca nu a fost mai grav desi se resimte si azi. Bineinteles ca s-a intamplat pe o bucatica de sosea si nu pe pista. De remarcat ca o masina care venea din spate si ne-a vazut sa oprit sa ne intrebe de sanatate. Lech. Dupa cazatura. Prima zi s-a incheiat dupa ce am mers la un market si am ajuns la gazda noastra airb&b din Purgen. In acesta calatorie nu am mai luat cortul pentru ca se anunta o saptamana ploioasa asa ca am ales alte metode de cazare dar se pare ca am fost inspirati. Gazdele super ok, un cuplu de francezi care traia de mult in Germania ne-au pus bicicletele intr-o magazie desi ale lor erau pe afara. La mansarda. Asta a fost prima zi.
  18. http://www.rczbikeshop.de/de/lombardo-complete-bike-imola-carbon-veloce-size-52-black-grey-blue-clc28i-ve.html code: RCZBBA
  19. Invitat special

    Nu ti se potrivesc? La adidasi normali cat porti? Parca m-ar interesa pe mine dar nu sunt hotarat.
  20. MLADEN

    Ma numesc Ivan si am trait toata viata nu departe de Cernobil. Tocmai m-am uitat la serial si am numarat 14 inadvertente pe o singura mana...
  21. Last week
  22. Normandia, departamentul Calvados, luna iunie, 2019. Preturile sunt pentru un cort si doua persoane. Camping Des Bords de l'Aure [langa Bayeux]: http://www.camping-bayeux.fr/en/home-sp1.php Pret: 17,30 Euro / noapte. Locul pentru cort. Cabina de dus. Dusul fix si fara posibilitate de reglare a temperaturii apei. Chiuveta pentru spalat pe dinti. Afara existau unele mai mari pentru spalat haine si vase, insa am uitat sa le fotografiez. Contaniner de reciclare strict pentru sticla si comun pentru metal, plastic, hartie si carton. Camping Les 3 Rivieres [langa Tierceville]: https://www.camping-les-3-rivieres.com/en/ Pret: 16,40 Euro / noapte. Locul pentru cort. Chiuvetele pentru spalat vase sau haine. Chiuveta pentru spalat pe dinti. Cabina de dus. Dusul, fix, insa cu posibilitate de reglare a temperaturii apei. Camping Les Hautes Coutures [langa Benouville]: http://www.campinghautescoutures.com/?lang=EN Pret: 23,80 Euro / noapte. Locul pentru cort. Chiuvetele pentru spalat vase sau haine. Mi-a placut faptul ca robinetul chivetei, cu temporizare, este amplasat pe lateral, astfel incat poate fi actionat cu coapsa. Cabina de dus, cu dus fix si fara fara posibilitate de reglare a temperaturii apei. In toate cele trei campinguri locurile de cort au fost foarte bune, in sensul ca solul era aproape fara nicio piatra, astfel incat cuiele de la cort au intrat foarte usor in pamant. Concluzii: Pentru primul camping, a fost o idee foarte buna sa fac rezervare. Pe de o parte am prins acolo Rusaliile catolice cand luni era liber iar pe de alta parte festivitatile dedicate Zilei Z inca nu se finalizasera pe 08.06.2019 cand am ajuns la Bayeux. Oricum, cand am ajuns in poarta campingului am gasit afisul "Complet". Astfel, fara rezervare, situatia s-ar fi complicat inutil. Am avut surpriza neplacuta de a nu gasi loc intr-un camping asa ca o informare telefonica prealabila este foarte utila. Mai multe detalii in povestea turei.
  23. gibonu

    @TomC The train IR 1586 is not fitted with special cars for bicycle transport. Unfortunately, most of the romanian trains [state rail] are like this. So, the ticket lady was right. Yes, you can pay for the bicycles to the train conductor. Here, you have two choices: 1. a kind of bribe for the conductor, so he will turn a blind eye regarding the bicycles. This must be accepted by the conductor. If yes, the price will be 10 Lei for each bike [it is the official price if the train was fitted with special cars for bicycle transport]. 2. you will pay the baggage fee. The bike is considered 15 kg and from Constanta to Brasov it will be 2,50 Lei per kg. Bellow, you will find the prices in conection with the distance: Here you have the English version [transport of luggages]: https://www.cfrcalatori.ro/en/frequent-questions/ The receipt from the conductor will look like this: Regardind your last question, you must talk with the conductor before boarding the train. Otherwise, it is not the best idea that the conductor will find you with the bikes inside the train. L.E. It is a good idea to board the train [with bikes] on the last door of the last car. In this way, the bikes will not be an obstacle for the passangers who want to pass between the cars. Other thing: align the handlebar with the bike frame, so the bike will take less space. Like in the picture bellow: Please, feel free to ask if you have other questions.
  24. Mookyama

    I-am luat astia la 119euro marimea 45. Daca ii vrea cineva e un discount bun, daca nu, maine le fac return. Sunt pe rosu cu negru, vezi poza. Talpa de carbon, boa, etc. https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=188837 https://www.specialized.com/us/en/expert-xc-mountain-bike-shoes/p/156134
  25. deadlift111

    Ma poate ajuta cineva cu: 1-diametru tija sea in partea de prindere in sea 2-diametru tija sea in partea din cadru Mersi!
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up