All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. HotDawwg

    @greaper ca sa vin si cu un mic update - am mers in Decathlon si am probat XC500-le si desi parea o bicicleta destul de robusta nu m-am simtit extrem de comod pe ea (marimea M). Xc050 nu l-am gasit. Am mers ulterior intr-un magazin sa probez si Cannondale-ul Trail 1 si m-am simtit mult mai okay pe ea. Partea cea mai buna a fost ca mai aveau una bucata din versiunea 2019, si studiind-o comparativ cu v. 2020 am observat ca majoritatea componentelor sunt la fel. Mi-a placut si geometria cadrului, m-am simti foarte bine echilibrat pe ea. Asadar am achizitionat-o pe aceea cu discount si pretul final a fost ~5500 de lei. Mi-a parut ca e un deal bun. Asadar o sa revin eventual cu mai multe impresii peste cateva zile, avand in vedere ca week-end-ul am plecat din oras fara bicicleta. Ca si follow-up question - ce trasee/ trail-uri usoare mi-ati recomanda pentru incepatori cat sa-mi pot antrena "aptitudinile". O sa incerc padurea Baneasa ca imi e in apropiere insa am inteles ca nu e extrem de ampla si te poti plictisi repede.
  3. Yesterday
  4. DAMIAN

    Ca tot a fost ziua mondiala a bicicletei si nu stiam ce cadou sa-i ofer.....prilej de galceava prin familie din cauza asta.... Am facut ce face un barbat responsabil si ferm - i-am pus un OPI SPIDERING SL + Hollogram SI arms varianta 2019, upgrade care a mai scazut din greuatate cu inca 250 gr. A ajuns asadar sa cantareasca acum, cu absolut tot ce se vede in poza, (doar borseta aia are spre 400gr) cu cateva grame mai putin decat cantarea noua, scoasa din cutie, fara pedale , fara nimic p.s.: pt. cei interesati de "statistica", cu angrenajul stoc am dus 36 000 km, plus 2 ierni de hometrainer, si inca se tinea bine . Adica gradul de uzura nu m-ar fi impiedicat sa termin anul in curs cu el. Asta pentru ca tot ne recomanda producatorii sa le inlocuim la XX nr de km ( am auzit valori de la 15 mii, la maxim 25 mii in cazuri exceptionale)
  5. megabicicleta

    4 baterii ori 1,2 egal 4,8 deci...
  6. IonutA

    3 nebuni și-o țeavă fac senzație, cu cameramanul 4
  7. MaC®

    Nuș unde să-l pun. Crecă merge acilea. E tare di tăt. Jazz curat.
  8. IonutA

    Dacă este nouă bicicleta ar trebui să funcționeze bine, fără probleme de genul acesta, încearcă să mergi la un service pentru aerisire și completare cu lichid. cine știe poate scapă lichid pe undeva. Dacă este veche, verifică plăcuțele de frână să nu fie uzat aproape complet, în cazul acest doar schimbi plăcuțele și cureți discurile și etrierii Baftă!
  9. Am înțeles. Legat de proiecte pentru construit reclinată AXE știu că are experiență dacă are și disponibilitate te poate ajuta. Ai încercat să vorbești cu el? Pentru mine, mi s-a părut interesant proiectul de cargo bike, acesta: Cargobike - Shillex Truck. De la https://www.shillex.ro/product/cargobike-shillex-truck/. Seamănă cu cel nemțesc de Bullitt Ai idee pe la ce preț o fi? Ție cât iți ceruse pentru reclinată? Acele cruzbike mi se pare cam scumpe, indiferent de variantă.
  10. feribotu

    Din pacate tandemul de pe dirtbike nu mai este la vanzare, am contactat vanzatorul imediat insa bicicleta nu mai era disponibila . Tandemurile Orbit sau Dioxin sunt cam scumpute, cu tot cu transport (cca 250-300 EUR) ajung lejer in intervalul 2500-3000 EUR, mult peste bugetul pe care l-as aloca pentru asa ceva. Ridgeback Panorama nu mai este in stock, am luat legatura cu magazinul din UK...transportul ar fi adaugat inca 250 GPB, deci si asta ar fi costat cca 1750 EUR. Recunosc ca nici eu nu prea m-am grabit...avand in vedere criza asta cu Covid-ul, daca eram foarte decis cred ca prindeam inca oferta la Panorama. Intrebarea este: ce alte optiuni ar fi pentru un tandem decent, care sa nu te lase in drum, intr-un buget de pana la 1000-1200 EUR. Nu as zice nu la un second hand...insa piata la noi pt asa ceva este foarte saraca...
  11. Dacă are mai multe consoarte, devine scumpă distracția!
  12. Alin99

    Si eu am probat o pipa de 90mm si da e alta viata, sunt mult mai relaxat.
  13. Nu am cumparat-o, dar m-a tentat, pt.ca nu are lant de curatat ... Problema e ca e cam grea, nu are destule viteze, nu e f.aerodinamica, are roata mica in fata si nu se mai fabrica, adica dupa ce se strica transmisia sunt slabe sanse sa o mai poti repara ... Legat de eficienta transmisiei, da, nu e la fel de eficienta ca una cu lant (curat), dar tot m-ar tenta pt.ca urasc sa curat lanturi, cu atat mai mult lanturi lungi. In privinta asta o cruzbike (cu tractiune pe fata) ar fi si mai eficienta si cu lant scurt care nici nu se prea murdareste (daca nu mergi la plasa). Acu cativa ani am comandat una lui John de la Falticeni (https://www.shillex.ro/proiecte/) dar dupa un an mi-a dat avansul inapoi, desi incepuse ceva, dar f.tarziu si nu chiar ok. Se pare ca e f.sensibil la critici, chiar si argumentate. Si lbordi m-a refuzat pt.ca am indraznit sa-i cer si altceva (care avea unele asemanari - "boom" telescopic - cu produsul final, care de fapt era recumbent cu pedalare liniara). Apoi era cat pe ce sa cumpar o cruzbike, dar cele cu roti subtiri (S si V) nu ar prea rezista la drumurile noastre si scaunele nu sunt f.confortabile si nici reglabile. Modelul Q nu-mi prea place pt.ca implica prea multa forta pe tija aia subtire care sprijina spatarul ... si portbagajul mai adauga solicitare/stres in zona ... Deocamdata am revenit (timid) la MTB, iar recumbent probabil ca-mi voi face candva, cand ma mobilizez. Am bani, as avea cu cine, dar nu prea am timp si nevoie. Cred ca va fi modelul meu cu pedalare liniara, cu care m-am laudat inclusiv aici de prin 2007.
  14. jonnie007

    Eu am schimbat la Speedster pipa de 110 cu una de 80 si e alta viata.
  15. Pt tine 175, pt consoarte 170.
  16. Eu cu inseam 89 prefer de departe un pedalier cu lungime de 170 decat unul cu lungime de 175. Food for thought.
  17. Săptămâna trecută am început să vorbim despre un element foarte important pe care îl luăm în considerare când avem grijă de performanțele noastre în sport – alimentația corespunzătoare (articolul aici). Astăzi vom merge mai departe cu noi întrebări, iar de data aceasta am contactat-o pe Roxana Sandu-Radu, nutriționist sportiv, dar și ciclistă amatoare în același […] Citește întreg articolul
  18. aZu

    Canyon Endurace cf 7 e un pic mai titrata, vine cu roti Fulcrum racing, greutate sub 8 kg. Pot sa mai astept , am un Triban 5 ce nu e chiar nashpa, furci carbon fata/spate, roti ok, as fi vrut un upgrade la ceva mai fain, regret ca nu am comandat in aprilie cand erau pe stoc. Corratec ramane o optiune , ma mai gandesc, eventual o cursiera highend de doi trei ani cumparata secondhand .
  19. rovid

    Posibil sa fie nevoie de aerisire si completare cu lichid.
  20. Inseamul are prea putina legatura cu lungimea bratelor pedalier. Fibula si femurul nu sint 50/50 din lungimea piciorului, variaza raportul. Daca ai fibula lunga si folosesti brate lungi, accentuezi miscarea genunchiului, invers daca ai brate scurte. Daca ai In plus conteaza si mobilitatea soldului. Asa ca cel mai bine mergi pe clasici, 175mm pt tine si 170mm pt ea cum a recomandat si Traveller. La MTB-uri (discipline agresive) poti sa mergi pe brate mai scurte. Eu la un FS de AM de acum citiva ani aveam pedal strikeuri si pe asfalt cind ma dadeam agresiv. La XC poti insa folosi aceeasi lungime ca la sosea fara griji.
  21. p@un@s

    Salutare tuturor si bine v-am gasit Sunt nou pe aces topic si in acelasi timp proaspat posesor al unei biciclete MTB ST 530 27,5" ROCKRIDER : https://www.decathlon.ro/bicicleta-mtb-st-530-275-id_8555876.html Am o intrebare : Cum pot regla maneta de frana la aceasta bicicleta ? Precizez ca are o cursa mare , cand franez maneta aproape ca se apropie de ghidon. Sigur trebuie strans/ desfacut vreun surub; parca nu m-*as mai duce pana la Decathlon sa ii rog pe baieti pentru atata lucru Precizez ca frana este hidraulica Va multumesc
  22. MLADEN

    Astea de litiu (indiferent daca is, sau nu, reincarcabile) au 3.6-4.2v. AA ii de 1.2-1.5v.
  23. Se zgarie destul de usor. ( daca nu te deranjeaza estetica, si daca n-au joc, poti sa risti sa iei si SH)
  24. Pe MTB am 170mm, pe DH 165, pe bicicleta de oras 175, pe bicicleta de sosea 172.5, pe dirt 170... (cele actuale, plus multe alte biciclete) Pe baza asta pot trage 2 concluzii: 1. Am (am avut) cam multe bitigle... 2. Nu am observat vreun impact notabil al lungimii bratelor pedalierului asupra pedalatului
  25. Last week
  26. MaC®

    oooooooooofffff Duare. Rău. Că pe la începutu' molimei/pandemiei am vorbit mult pă mesageria feisbuc (nu mai era prezent p-acilea de mult) Voia să ia o mașinoacă Opel și m-am oferit io cu sfaturi - ca membru dinozaur pe forumu' opeliștilor... Rămăsese să ne auzim/vedem...
  27. MaC®

    Decât una??? pfff, suptțâre. Cum e cu ciclu' cela? că nu prea pare sinusoidal... e cam imprevizibilos.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up