All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. gibonu

    Vineri, 19.04.2019 - Partea a II-a Caracal - Deveselu - Traian - Babiciu - Rusanesti - Izbiceni - Corabia 72 km Dreapta, spre Corabia. Urmeaza noua centura a Caracalului. In giratoriul de pe centura a trecut pe langa mine microbuzul care efectua cursa Caracal - Corabia. Pasagerii erau inghesuiti precum sardinele in conserva iar o domnisoara era aproape lipita pe un geam lateral. Cealalta optiune pentru a ajunge la Corabia ar fi fost una dintre cele 3 curse zilnice pe care le efectueaza automotorul Malaxa fabricat in anii '40. Asadar, dezvoltare si mobilitate. Drumul care merge pana in poarta bazei militare de la Deveselu, acolo unde este amplasat scutul antiracheta. Dupa cum ma asteptam, accesul este interzis. Apare si rapita. Probabil fostul cartier in care locuiau cei care lucrau la fosta baza aeriana. Una dintre cele mai cunoscute comune din RO. Stanga spre Traianu. Deszapezirea. Calea ferata Caracal - Corabia. DJ 642A se prezinta bine. Stropitoare. Am admirat maestria tractoristului care aproape ca mi-a dat pe la nas cu stropitoarea atunci cand a intors-o la 180 de grade la marginea lanului.
  3. DAMIAN

    https://www.litelok.com/blogs/bike-lock-blog/105507399-cycling-vs-the-gym-what-s-best-for-weight-loss?fbclid=IwAR2whsbyvLSwdTaT9YSX-kmYeNcsw8FERXXlFwZ7PE79nno6WOojiiUEGjc
  4. IonutA

    Salut, Cunoașteți această inițiativă? Vă interesează să vă implicați? Detalii: http://10000depasi.ro/index.php/intrebarifrecvente/ https://www.facebook.com/10000depasiBucuresti/ https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=13_dMrqZBFbbwv3vwdSHP1gsJUl4T_3ho&ll=44.46799755330422%2C26.130316985549484&z=11 Numai bine! Adrian
  5. gibonu

    Hai noroc la toata lumea. Precizare: acest topic se refera strict la ideea de camping si se adreseaza celor care au disponibilitatea necesara pentru a dormi in cort. In niciun caz acest topic nu este o discutie in contradictoriu camping vs cazare la pensiune / hotel. De asemnea, despre echipamentul de camping exista topicuri dedicate, astfel incat nu vom discuta aici acest apect. Ideea acestui topic vine de la niste reactii pe care le-am primit [real, nu aici pe forum] de genul "mergi ca tiganu' cu cortul" sau "daca stau in camping, la doua-trei zile trebuie sa stau la hotel ca sa pot face un dus". Camping = spatiu special amenajat unde se poate pune cortul, contra unei taxe. Camparea in afara campingului, uneori numita wild-camping, nu face obiectul acesteui topic. De asemenea, precizez ca nu sunt expert in camping si ca experienta mea in domeniu este oarecum limitata la doua ture in care am ales campingul in Europa civilizata, respectiv in Franta [Normandia] si Germania [Bavaria si Sttutgart]. Asadar, pe langa locul de cort campingurile [din Europa civilizata] sunt dotate cu cel putin un grup sanitar [unele au mai multe] dotat cu toalete, dusuri, chiuvete separate pentru spalat haine si vase, masini de spalat rufe sau uscatoare de par. Inutil sa spun ca totul este curat / dezinfectat / ingrijit. Avantajele pe care le ofera campingul [luna iunie, in full sezon nu stiu]. 1. Flexibilitate. In Europa civilizata exista foarte multe campinguri, chiar si in zone considerate ca fiind ne-turistice. Campingurile sunt marcate pe Google Maps si pe diverse aplicatii mobile [n-am folosit aplicatii mobile, Google Maps de pe telefon a fost suficient]. Astfel, pe de o parte, la planificare turei se poate elimina stresul legat de rezervarea cazarii inainte de plecare. De multe ori m-am lovit de problema asta si de probleme de genul prea aproape / departe fata de traseul propus pentru ziua respectiva, prea ieftin / scump, prea urat / frumos, etc. Pe de alta parte, scapand de cazarea rezervata [si uneori platita] in prealabil, in caz de vreme rea, oboseala, defectiune la bicicleta, pierdut timpul pe drum, etc pur si simplu se poate identifica cel mai apropiat camping si cazare este rezolvata. 2. Pretul Din scurta experienta pe care am avut-o pana acum, pretul unei nopti de cazare [un om + un cort] este undeva intre 10 si 15 Euro / noapte. La banii astia, comparatia cu pretul cazarii la pensiunea / hotelul nu mai are rost. Cu 15 Euro / noapte nu cred ca mai exista locuri nici la hosteluri in dormitor de 20 de persoane. Uneori, pentru inca o persoana se mai adauga cativa euro, tariful fiind compus din pretul per cort si per persoana. Tot legat de pret, odata facuta optiunea pentru camping aproape sigur va exista o butelie, un arzator si o oala, astfel incat cina din seara respectiva se rezolva cu cativa euro. La fel, compratia cu pretul de la carciuma nu are rost. Pana acum n-am folosit niciodata restaurantele care exista in unele campinguri [nu in toate]. De asemenea, trebuie precizat faptul ca un echipament de camping decent [cort, saltea, sac de dormit, arzator, oala] costa cateva sute de euro. Insa se amortizeaza relativ repede comparativ cu pretul platit la pensiune / hotel / carciuma. 3. Interactiunea umana Pana acum am observat ca cei care aleg campingul sunt oameni deschisi si comunicativi, bucurosi sa stea de vorba cu necunoscuti. Asadar, pe langa o conversatie placuta, exista posibilitatea de a afla unele amanunte interesante despre zona respectiva, amanunte care nu apar tot timpul in ghidurile turistice. Nu spun ca la hotel / pensiune nu exista oameni deschisi si comunicativi, insa uneori este cam greu sa stai de vorba cu cel din camera alaturata. Referitor la siguranta, pana acum nu s-a pus problema de furat ceva. Am avut cazuri in care am lasat cortul si echipamentul toata ziua in camping si nu mi-a disparut nimic. Nu in ultimul rand, ii rog pe colegii de forum amatori de camping sa completeze acest topic, bineinteles in masura in care exista disponibilitatea necesara pentru asta. In final, reiterez precizare de la inceput, repectiv ca acest topic topic nu este o discutie in contradictoriu camping vs cazare la pensiune / hotel. Multumesc.
  6. purix

    La spital: -Pijama ați adus? -Da! -Mâncare ați adus? -Da! -Medicamente ați adus? -Da! -Domnul de lângă dumneavoastră cine e? -Medic... în cazul în care nu aveți! Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  7. Fata de modelul anterior probabil s-au zgarcit mult ca ala avea ureche detasabila, de problema nu e, numai sa nu cazi, sau sa cada bicicleta sa se indoaie rau Legat de patina schimbatorului mie mi se pare ca sta cam indoita inspre dreapta
  8. Multumesc pt. raspunsuri, lamurit. Ca sa fiu mai bine informat, puteti sa-mi dati un exemplu de schimbator cu ureche integrata? Sa vad si eu la ce ar trebui sa ma uit si cum e diferit de unul fara ureche integrata (imi pot imagina, dar vreau sa vad clar).
  9. gibonu

    @buha Pe langa ce ti-a recomandat @Traveller mai sus, poate te tenteaza si o plimbare pe digurile Constantei: Bafta.
  10. Last week
  11. IonutA

    Mi-am dat seama că am și pipă. Deci Stem - No Name (avem)
  12. buha

    Iti multumesc pentru sugestii!
  13. IonutA

    Salut, interesantă ideea. Eu pot să donez șaua Deci saddle - urs de gel Numai bine! Adrian
  14. Tolstoievski

    Salut, In weekend am demontat piesele de pe o bicicleta entry level, in ideea de a monta unele noi, pentru o prietena. In timpul operatiunii am realizat ca ramane aproape o bicicleta intreaga demontata si e pacat de ea, asa ca mi-a venit o idee. Poate exista cineva pe forum care poate dona un cadru de 29er si sa construim impreuna o bicicleta pentru cineva care are nevoie. Pun mai jos componentele pe care le am deja, iar daca sunt doritori sa completeze la NONE, ii astept cu drag. Frame NONE Fork SR Suntour XCM-RL, 100mm travel with lockout Crankset Shimano M371, 44/32/22 Bottom BracketTange LN 3912, square taper Shifters Shimano Altus Front Derailleur Shimano Altus Rear Derailleur Shimano Acera Rear Cogs SunRace, 11-34, 9-speed Number of Gears 27 BrakesHayes Dyno Sport hydraulic disc Brake Levers Hayes Dyno Sport Rims Alex DC 4.0 Front Hub Cannondale C4, 32h Rear Hub Cannondale C4, 32h Wheel Size M (29 IN): 29 inches Tires M (29 IN): Kenda, 29 x 2.0 Handlebar NONE Stem NONE Seat Post NONE Saddle NONE Pedals platform Headset Tange Zstep Chain Shimano G53, 9-speed Cu multumiri, Bogdan
  15. Traveller

    Poți să mergi prin Cheile Dobrogei: Sau pe la Hagieni: Sau pe la Adamclisi: Alte variante sunt cetățile Histria și Enisala, spre nord. PS: un alt loc interesant, unde aș vrea și eu să ajung, este dealul Allah Bair, cel mai înalt punct din județul Constanța, unde se află o rezervație naturală care pare deosebită: https://sites.google.com/site/romanianatura59/home/dobrogea/allah-bair-atoli-si-canioane-pe-cel-mai-inalt-deal-din-judetul-constanta
  16. Rotița de de jos a schimbătorului trebuie să fie în același plan cu pinionul pe care se află lanțul în momentul respectiv, dar e permisă o mică abatere stânga-dreapta - atâta vreme cât lanțul nu freacă sau scoate zgomot excesiv. Cum zice Diesel mai sus, sunt cadre cu ureche nedemontabilă sau fără ureche, al tău nu-i unicat Dacă chiar ai ghinion și reușești să îndoi grav cadrul, mare lucru nu prea mai ai ce-i face, aluminiul nu poate fi îndreptat fără riscul apariției unor fisuri sau chiar ruperea materialului. Totuși șăzi blând, așa ceva se întâmplă foarte rar.
  17. te framanti prea mult.sunt pe tel si nu vad exact ce ureche si oricum exista si ureche din cadru exista di schimbatir direct cu ureche din fabrica sau exista ureche ce se prinde de cadru si pe ea se monteaza schimbatorul. daca scimbatorul nu e aliniat haraie lantul nu trebuie sa fie chiar perfect ci sa mearga ok. nu se rupe schimbatorul la xaxaturi ci de regula se agata in crengi sai in spite.stai linistit si ai grija sa nu caxi in rest tptul pare ik.
  18. freetools

    -15% EN PLUS pour une commande d'un montant minimum de 280€ net (sans TVA) Code remise: RCZN15 *** -12% EN PLUS pour une commande d'un montant minimum de 80€ net à 280€ (sans TVA) Code remise: RCZN12 *** -10% EN PLUS pour une commande d'un montant en dessous de 80€ net (sans TVA) Code remise: RCZN5
  19. Salut, Am o bicicleta Triban 500 de la Decathlon (https://www.decathlon.ro/bicicleta-sosea-triban-500--id_8377759.html). In timp ce faceam reglajul schimbatorului din spate am observat doua lucruri majore: 1. Bratul schimbatorului este indreptat putin spre exteriorul bicicletei, nu e paralel cu ea. 2. Nu exista o ureche de schimbator. Acesta fiind prins direct pe cadru, intre el si cadru este o saiba. M-am uitat in magazin si asa parea sa fie si cea de acolo, deci ma indoiesc ca e o greseala de montaj, ci este "by design". Un design prost? Niste poze aici: https://imgur.com/a/kpXqcdx Reglajul l-am putut face perfect, deci nu ma influenteaza practic cu nimic faptul ca bratul ala nu e paralel cu bicicleta sau ca nu am ureche la schimbator. Ma ingrijoreaza totusi faptul ca la un moment dat, in urma unei cazaturi, schimbatorul imi va indoi cadrul. Neexistand o ureche nu stiu cat de bine se va putea indrepta acea bucata de cadru unde sta prins schimbatorul acum. Dupa cum se vede in poze am montat o aparatoare peste schimbator, in ideea in care primeste ea socul cazaturii si salvez cadrul si eventual schimbatorul. Schimbatorul este MICROSHIFT 12x25 8V. (12/13/15/17/19/21/23/25). Intrebarile sunt daca ar trebui sa fiu ingrijorat de lipsa urechii de schimbator si daca ati mai intalnit cadru/schimbator configurat la modul asta si ce se intampla la o eventuala cazatura si nevoie de reparare?
  20. gibonu

    "S-a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor la licitaţia pentru rame electrice, până pe 1 iulie, după ce inițial fusese stabilit la 3 iunie." Sursa si mai multe detalii: https://clubferoviar.ro/s-a-prelungit-licitatia-pentru-rame-electrice-doua-contestatii-admise-partial-de-cnsc/ WOW, cine ar fi crezut? Si astea sunt contestatii preliminare, licitatia propriu-zisa inca nu a avut loc.
  21. Mircea PF

    ...adaug la postul anterior în rubrica drumuri neasfaltate: pasajul dintre Bonţida şi podul peste Gădălin (înainte de Jucu de Sus)- macadam pe care l-am omis din neatenţie.
  22. Traveller

    Ziua 3: Sub un cer plumburiu, am luat metroul până la Termini, de unde am ajuns la picior pînă la bazilica Santa Maria Maggiore. Cunoscută și sub numele Santa Maria della Neve („Sf. Maria a Zăpezii”), ea este una din cele patru bazilici papale din Roma, monument istoric din secolul al cincilea (432-440), edificiu înscris pe lista UNESCO a patrimoniului mondial. Am stat la coadă vreun sfert de oră ca să trecem de filtrul de tip aeroport. Altar lateral, în care avea loc slujba de dimineață. Statuia Papei Pius al IX-lea, într-o firidă centrală coborâtă față de podea. Pe partea opusă, în altarul contralateral: Spre ieșirea din navă. -va urma-
  23. gibonu

    19.05.2019, Delta Dunarii, canalul Sulimanca.
  24. buha

    Va salut! In perioada 29 mai - 3 iunie sunt in Vama Veche. Un prieten foarte bun participa la concursul de triathlon - Fara asfalt la mare pe 1 iunie, iar eu merg in calitate de spectator + mini vacanta!. Merg cu masina din Iasi si imi iau bicicleta cu mine. Link Intr-o zi mi-am propus sa fac urmatorul traseu: ~ 120 km Vama Veche - Cap Kaliakra - Tyulenovo - Shabla - Vama Veche Am vizitat vara trecuta litoralul bulgar si mi-a placut foarte mult. Imi statea gandul doar la bicicleta. Intr-o alta zi as vrea sa fac un traseu, tot de circa 100 km, dar pe plaiurile romanesti. Ce obiective imi recomandati? Ma pot deplasa usor cu masina din Vama Veche pana in locul X, dau jos bicicleta si pedalez. Dar incotro? As prefera un traseu linistit, pe asfalt, cu cat mai multa verdeaza sau nisip. Ce ma sfatuiti sa fac?
  25. majikstone

    Judecand dupa simptomele astea si dupa faptul ca am avut si eu candva o problema similara, dar la o scara mult mai mica, parerea mea e ca cele doua dropouturi (urechile din cadru in care intra roata spate) nu mai sunt paralele intre ele, cel putin una din ele fiind indoita. Sunt ateliere care ar trebui sa aiba uneltele necesare pentru indreptarea lor, desi daca e vorba de un cadru de aluminiu, operatiunea asta e riscanta, pentru ca e posibil sa se fisureze dropouturile in urma tentativei de indreptare a lor.
  26. tzunoi

    Ihmm..E ceva dubios. Presupun ca axul si cadrul sunt amândouă pt quick release. Ce cadru e? Ce butuc e? Cate kg ai? Poze cu el strambat ar ajuta
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up