All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Claudiu Moga

    Curtea manastirii este inundata de flori. Aici se afla si o veche bisericuta bizantina. In interior gasesc picturi murale de mare valoare dar deteriorate de nemilosul timp.
  3. IonutA

    Frumosă, de coleție. Acesta este de plimbat duminica până în centru.
  4. Aflat în plin antrenament pentru Campionatul Mondial de Paraciclism care se va desfășura în curând în Canada, Eduard Novak, președintele Federației Române de Ciclism, a răspuns la câteva întrebări legate de așteptările sale și despre starea ciclismului în țara noastră. Pe lângă poziția de conducere, dânsul este și un sportiv serios, care dedică timp valoros […] Citește întreg articolul
  5. gibonu

    @dan tm Am adaugat pozele cu catadioptri in postarea ta de mai sus, cea in care ai incercat inital sa pe postezi. Cred ca le-am nimerit.
  6. Claudiu Moga

    Voi dormi la 13 km distanta intr-un loc drag mie aproape de baza britanica de la Dhekelia. Day 47) Dhekelia - Achna - Famagusta - Iskele - Bogaz Azi vizitez manastirea Sfanta Marina de la Achna. Aici gasesc o adevarata gradina botanica.
  7. MLADEN

    ihi
  8. MLADEN

    Fiind vorba de Bafang sunt convins ca merge, daca era vorba de Shimano eram convins ca nu merge.
  9. Last week
  10. gibonu

    @dan tm Multumesc pentru precizare. Cat despre pozele vintage, voi incerca sa postez eu cateva. @Fane Deraior Foarte tare. Multumesc frumos.
  11. Sambata, 18.01.2020 Azuga - saua Grecului - cabana Diham - saua Baiului - Gura Diham - Busteni Impreuna cu prietenul maistru' foto, Bucuresti Nord [07:00] - Azuga [08:45] cu IR 1631, fara niciun minut de intarziere. In tren, am stat de vorba cu un domn care din doua vorbe m-a linistit. Doar mi-a spus "anul asta se implinesc 62 [saizeci si doi] de ani de cand am urcat prima data la Omu". Mi-a fost rusine sa-l intreb ce varsta are, doar am banuit ca a urcat prima data la Omu in jurul varstei de 10 ani. In rest, domnul respectiv mergea in fiecare sfarsit de saptamana la munte, chiar mi-a aratat abonamentul lunar de week-end pe ruta Bucuresti - Predeal. Raul Prahova, langa gara Azuga. Am ales varianta de traseu care urca pe firul vaii Grecului. O pojghita subtire de gheata. Saua Grecului. Si vazuta mai de la distanta, cu muntii Baiului pe fundal. Zapada a fost bine batatorita, aproape inghetata, insa fara a pune probleme de deplasare. Si varianta lui maistru' foto. Intre saua Grecului si Dihamul Militar. Langa Dihamul Militar a fost pauza de masa, adica cate un sandwich d-ala bun facut de prietena mea, calitativ multe peste ce se poate cumpara de la magazin. In apropierea cabanei Diham aglomeratie era cam la cote maxime. Plus un ogar in salopeta. Coltii Morarului [daca nu ma insel]. Un panou informativ de langa cabana Diham. Inapoi in saua Baiului, apoi Gura Diham si Busteni fara nimic deosebit. Intoarcerea a fost cu trenul IR 12746, Busteni [17:53] - Bucuresti Nord [19:42]. Fara niciun minut de intarzire, desi trenul venea tocmai de la Baia Mare.
  12. cafe6am

    De la tura de zilele trecute... nu e din carbon, dar merge bine - nu bate, nu troncane.
  13. E destul de firesc ca Romania sa fi avut experienta in petrol inainte de perioada socialista, deoarece a avut industrie extractiva inainte de Al II -lea Razboi Mondial. Nu erau atunci in voga Cremin si Osin Distributia?Nu a furnizat petrol Wermachtului? pe alt forum(feroviar de data asta) tocmai asta s-a discutat multa vreme: OSIN Distributia.
  14. Fane Deraior

    Arhiva digitala a Revistei Cinema
  15. dan tm

    CPADM era Cooperativa de Productie Achizitie si Desfacere a Marfurilor. Nu prea stiu exact cu ce se ocupa. Observ ca in loc de ocazii forumul modifica in scris indian, deci nu se pot vedea ,,ochii de pisica" pe care i-am gasit pe internet cu titlul de exemplu.
  16. gibonu

    @dan tm Foarte tare faza cu ''agrafele" pentru pantaloni, mai ales vanzarea acestora la pachet cu setul de "ochi de pisica". Din pacate, nu erau singurele produse care se vindeau, obligatoriu, la pachet. Ce insemna CPADM?
  17. @dan tm Stai prima data sa terminam subiectul legat de petrol. Personal, pana acum am aflat foarte multe informatii interesante, prin bunavointa tuturor participantilor la prezenta discutie, fara exceptei.
  18. Aha, scuze, credeam ca despre Ceausesc si Tirgoviste. Cind terminam petrolul la ce trecem?
  19. dan tm

    Normal sa apara doară biciclistii nu sînt rupți de lume. Plus că înainte bicicleta era cel mai răspîndit mijloc de deplasare. Cam cum ar fi acuma in Coreea de Nord.(Republica Populară Democrată Coreeană) Oamenii muncii mergeau cu bicicletele la gară de unde luau trenul. Gările au fost și sînt departe de localități. Nu erau autobuze dacă localitatea avea gară. Asa s-a elucidat si chestiunea topicului cu trenuri. Apoi discutăm despre sonde că bicicliștii nu sînt limitați în cunoștințe, poate unii sondori au mers cu bicicleta la lucru. Discutam în sfîrșitul ăsta de săptămînă despre cum mergeam la practică, despre multe și am ajuns la biciclete. La un moment dat militia s-a luat de cei cu biclete prin sat. Toata lumea trebuia sa se duca in curte la cooperativa (magazinul satesc apartinînd de Cooperația de Consum) unde pe aripa din spate se sufla o soluție reflectorizantă albă. Păcat că peste ani nu am făcut o poză. Apoi în anii din urmă, erau la cooperativă niște seturi de catadiopri (alb, roșu si doua portocalii pentru spite). Cum nu se vindeau dintr-o dată militia a făcut o actiune prin sate și toata lumea s-a dus la cooperativă sa își cumpere setul respectiv. Acolo a apărut o problemă: CPADM Timișoara produsese un set de ,,agrafe de pantaloni" care stateau prin magazin. Erau un fel de cleme de haine sa iti prinzi pantalonii sa nu-i agate lantul. Brusc fiecare set de catadioptri se vindeau la pachet cu setul de ,,agrafe" Cam asa aratau acei catadioptri: Sursa fotografiilor: un site care vinde azi ace, brice si carice.
  20. Drysna

    Avea 2 3 tone pe putin oricum. Si nu exagerez. Cursierele entry level de la decathlon primesc pana si anvelope de 35. Poti sa le consideri aproape gravel.
  21. haarp

    Super tare! Pe forumul de ciclism au mai aparut 2 topice foarte interesante si la obiect: asta si ala cu sondele lui Ceausescu. Parca ala cu trenurile nu ma mai irita asa tare...
  22. BGD46

    Mersi mult de sfaturi. Atunci mai stau cuminte si eventual mai strang bani ptr o bicla care sa merite
  23. Claudiu Moga

    Day 44) Girde - Nicosia Azi traversez Muntii Besparmak si ajung in Nicosia unde petrec bine. Ulterior dorm la sac in capitala langa o biserica. Day 45) Nicosia - Tseri O noua zi in care ma simt bine si voi dormi la cort langa Tseri. Day 46) Tseri - Agia Varvara - Larnaka - Dhekelia Mai o pizza cu fructe de mare, mai o bere Keo, viata e frumoasa! Dupa ce traversez insula pe drumuri secundare ajung la Larnaka. Vizitez biserica Sfantul Lazar, printre cele mai sfinte lacasuri de cult ale crestinatatii.
  24. Trevizes

    Ce ai văzut tu la purecycles e Out of Stock și nu merita banii. planetx London road vroiam sa recomand și eu, este și versatilă și apropiată pentru ce-ti trebuie tie. cele mai “ieftine” gravel sunt probabil gama aluminiu de Merida Silex (poate mai prinzi reduse modelele de anul trecut)
  25. Nu, despre industria RSR discutam aici. Topicul ,,Si eu am trait in comunism" se axeaza, in principal, pe experiente personale din vremea respectiva. Multumesc.
  26. @feribotu Felicitari pentru tura, si cand va fi posibil, asteptam povestea.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up