All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Da' mai poate face față ca înainte de căzătură? Poate că de aia nu-i reînnoiesc contractul ...
  3. Ok , hai ca simt nevoia sa pun un update dupa inca 10 ani. Bicicleta e inca ok , am tot schimbat angrenajul de la cel de 52 pus de Veloteca (ca nu aveau altul pe stoc acum 3-4 ani) la cel de dimensiunile originale de 38. Am pus si Schwalbe Marathon Plus ca in ultimul timp doar Schwalbe Marathon pun pe orice bicicleta in afara de fixie. Roata spate e usor descentrata dar nu ma deranjeaza(oricum nici naiba nu are piese/spite pentru 20'' si Shimano Nexus) Fac mai nou un fel de multi-mode commute sa o duc pe sotie. Dimineata plecam cu masina , o las la serviciu si masina la fel. Ma intorc cu Dahon-ul pana acasa. Lucrez de acasa (inca ) pentru ca .. COVID-19. La terminarea programului , tura inversa. Cam asa am reusit sa imi fac cei 10km/zi si sa economisesc putina motorina (si mai ales nervi in trafic). Nu prea am plangeri majore, bicicleta are 12 ani dar de rulat am rulat doar 2-300km/an (de multe ori in vacante simt nevoia sa explorez - de exemplu in Bulgaria) . Sunt foarte tentat sa o transform in fixie/single-speed dar oricum cu butuc intern Shimano Nexus e destul de aproape. Care butuc Shimano Nexus e singurul care pare ca nu mai functioneaza (free-wheel-ul de exemplu la mers pe langa bicicleta) dar inca merge schimbatul treptelor ,inclusiv pe loc. Nu i-am facut nici un fel de mentenanta (uns lantul la 100km si cam atat) .. asa ca ce pretentii sa am ? Nu pot sa ma tin dupa cei cu cursiere dar pot cu usurinta sa merg cam cu viteza celor cu MTB in oras (si chiar sa ii depasesc). Desi sunt iesit din forma , inca rulez cu 20-25km/h pe distante mici si medii. Mecanismul de pliere/depliere a ramas ok .. ma pot baza pe el (si fac asta de 2 ori pe zi). Ca nota prefer fixie-ul pentru plimbarile mele mai lungi dar la multi-mode nimic nu bate Dahon D7HG :).
  4. bobalex18

    Referitor la sh, cam asta e ideea. Cine știe ce petarde iau numai bune de aruncat. De asta am evitat sa iau și bine sh. Primul pas e sa cântăresc ce am acum pe fata ca sa am o baza de raportare. Am greutate pe anvelope, pun 150g pe cameră, caut greutate disc și pun sa fac niste aproximări. Am observat pe topicurile dedicate că se recomanda rczbike chiar fata de soluții custom. Oricum nu mă grăbesc, pot aștepta. La nivelul meu, sa caut carbon ar fi ca și cum aș vrea acum să mă fac cosmonaut. Voi continua documentarea și voi urmări ofertele de acolo. Sa incep de la roti, zic că e calea corectă. Când voi avea întrebări voi mai deranja.
  5. Traveller

    Acum ai pe ce să te dai? Dacă da, mai poți aștepta pînă reapar pe stoc biciclete de la Cross. Scott, în bugetul ăsta, îți oferă doar numele, echiparea o să fie slăbuță. Acuum cîțiva ani bicicletele RAM (tot bulgărești, cum sunt și Cross) erau un etalon de echipare bună la preț scăzut. Dacă mă uit la modelele actuale, par a fi în continuare o alegere bună: http://sportgadget.ro/home/54-bicicleta-ram-ht-one2-275.html
  6. nerazzurr

    Da am văzut.. Sunt convins ca e altceva Devron dar îmi doresc Scott sau Cross... Faza e ca nu găsesc...nu știu ce sa fac ori iau ce găsesc acum gen Devron ori mai aștept pana în septembrie.... Trimis de pe al meu BLA-L29 folosind Tapatalk
  7. N-a dat nimeni cu pietre, ca nu noi ne dam pe bicla, bucura-te de ea. Poti sa te abonezi ( daca nu ai facut-o deja ), la rcz-bike si sa urmaresti ofertele lor la roti. Daca te pricepi cat de cat la componente, poti sa-ti alegi necesarele pentru roti si sa ti le adune cineva ( sunt informatii pe internetul mare cat sa-ti dai seama ce e bun sau nu pentru tine ). SH personal nu m-as baga, or fi deja obosite, numai daca prinzi de la cineva care si-a demontat rotile de pe o bicla noua ( putin probabil, daca-s bune rotile, nu le schimba nimeni ).
  8. puterfixer

    Ideal ar fi să iei o casetă de pinioane care se potrivește ritmului tău de pedalat, și al efortului pe care trebuie să-l faci. Dacă ieși la o tură pe drum forestier și ai impresia că parcă ai fi mereu între viteze, adică pe un raport foaie-pinion parcă pedalezi prea ușor dar dacă schimbi pe următorul pinion parcă e prea greu, atunci poți schimba caseta cu una care să aibă pinioanele diferite ca număr de dinți pe „vitezele” respective. Altfel, 11-34 îți permite să abordezi un pic mai ușor cățărările mai dificile pe pinionul cel mai mare, însă între unele pinioane „saltul” este destul de mare. 11-30 are „salturile” de la un pinion la altul ceva mai uniforme dar la urcări va trebui să te bazezi pe mușchi. Apoi, dacă lanțul actual a fost dimensionat corect (lungimea lanțului întins pe direct peste foaia mare și pinionul mare + 2 zale) pe pinioanele 11-32 și îl folosești pentru 11-34, va fi prea scurt pentru a putea fi folosit în combinația extremă foaie mare + pinion mare. Dacă îl folosești pe 11-30, s-ar putea să nu mai fie tensionat de întinzătorul de lanț al deraiorului când folosești cealaltă combinație extremă foaie mică + pinion mic. Dar aceste combinații sunt complet anormale și nerecomandate, fiindcă forțează lanțul foarte mult în lateral. În mod normal, ar trebui să folosești foaia mică cu jumătatea de pinioane mai mari, foaia mare cu jumătatea de pinioane mai mici, și foaia mijlocie cu pinioanele mediane. Adică pentru o casetă cu 8 pinioane: foaia mică + pinioanele 1 (cel mai mare) până la 4, foaia medie cu pinioanele 3-6, foaia mare cu pinioanele 5-8 (cel mai mic). De-aia e incorect să spui că ai o biclă cu 3 foi și 8 pinioane = 24 de viteze, fiindcă nu ar trebui să folosești orice combinație de foaie cu pinion. Mai mult decât atât, rapoartele dintre mai multe combinații foaie-pinion sunt destul de apropiate cât să consideri că de fapt sunt aceeași „viteză” și, astfel, bicicleta ta are de fapt mult mai puține rapoarte de transmisie decât cele 24 de combinații teoretice, dar mno - sună bine la marketing „24 de viteze, oaaaaau”. Chestia asta e cu atât mai importantă odată ce treci de la lanț „lat” pentru 7-8 pinioane la lanț îngust pentru 9-12 pinioane; ăla e mult mai puțin flexibil și iertător cu asemenea abuzuri. Însă cum tu vei schimba și lanțul, vei putea să tai noul lanț pe dimensiunea corectă
  9. bobalex18

    Am avut oferta pe bicicleta asta, dacă aveam și pe următoarea (CUBE REACTION C:62 PRO nu era XL) făceam un efort. așa am buget de unele upgrade-uri și baza cred că e bună. nu dați cu pietre pentru că eu sunt entuziasmat de ea. am analizat și reanalizat și cred că trebuie să încep cu roțile care și în review-uri se spune că sunt piatra de moară. ideea este că experiența mea e zero și am o serie de întrebări: - să apelez la o soluție custom: jante+spițe+butuci? toate noi - să apelez la o soluție deja contruită (noi)? - să merg pe o variantă sh? am văzut că sunt prețuri bune sau cel puțin așa mi se par dar e greu să îmi dau seama de starea lor. Cred că roțile mele au toate minusurile posibile: cauciucuri și camere entry entry, spite grele și butuci din gamele inferioare. dacă janta ar fi bună aș schimba anvelopele, spitele și butucii dar cred că și janta necesită înlocuire. Voi da roata din față jos și o voi cântări pentru a avea un reper de greutate (nu am găsit nicio informație certă) nu vreau să plătesc pe ele cât am dat pe bicicletă, de asta mă gândeam la o variantă sh (am văzut chiar și dt swiss care înțeleg că sunt pomul lăudat) am 1,88 și 95 de kg.
  10. Traveller

    În principiu la sfîrșitul sezonului de vînzări rămîn pe stoc modelele de mărimi extreme. Dacă nu ai găsit, ar trebui să iei o decizie, altfel te prinde iarna. Devron fac biciclete cu un raport calitate/preț decent. Nu mai pune semnul egal între vechile modele DHS și actualele Devron. Poți să arunci o privire la clipurile de evaluare făcute de cei de la FreeRider pe YT, ca să-ți faci o idee: https://www.youtube.com/results?search_query=freerider+devron
  11. valiflo

    Dacă te împaci cu forma cadrului uite un Devron mai bine echipat: https://www.afisport.ro/biciclete-biciclete-mtb/devron-mtb-devron-riddle-m5-9-xl-540mm-verde-29-28639-28640-28641-28642-28643-28644-28645-28646-28647-28648-28649-28650-28652-28654-28655.html
  12. mchereja

    Caută ceva ce e in stoc, Cross-urile nu se mai găsesc de mult. De Pegas nu știu ce să zic, nu îmi inspiră încredere componentele alea, cred că e o bicicletă grea. Vezi ce găsești în funcție de înălțimea ta, să știi ce mărime de cadru ai nevoie.
  13. Black

    Salut, sunt in cautarea unui 29er hardtail. Bugetul ar fi pana la maxim 2700lei. Ce mi-a atras atentia: https://click4sport.ro/bicicleta-cross-fusion-man-29-negru-albastru-verde-500mm-crs17151-50 Am vazut ca are review-uri foarte bune si pe YT si pe net si dotari destul de bune, dar nu stiu ce sa zic despre furca Suntour SF15 XCM. https://bicicletapegas.ro/suprem-fx-19-negru-stelar-3 dar mi-e teama sa nu fie mai lenesa la viteza pe plat. https://click4sport.ro/bicicleta-cross-traction-sl9-27-5-mtb-510mm-crs19162-51 As alege-o pentru furca Rock Shox XC30. Totusi, intre primele doua biciclete si ultima este o diferenta de 400 lei si ma intreb daca ar merita sa aleg varianta mai scumpa in conditiile in care va fi folosita pe strada , prin parc, pe drumuri cu pietris si prin padure, dar nu va ajunge la munte. Si da, mi-ar placea sa pot sa fac o saritura-doua cu ea fara sa se rupa in doua. Voi pe care ati alege-o, sau daca aveti alte recomandari in acest segment de pret le primesc cu drag. Multumesc!
  14. Sudsemnatu

    multumesc
  15. Salutare, am și eu o întrebare. Am la biciclete pinioane cs-hg31-8, trebuie sa schimb lanțul și pinioanele. Ale mele sunt 11-32, trebuie sa pun tot așa, sau pot sa pun 11-34 sau 11-30, în funcție de ce găsesc? Lungimea lanțului este aceași pentru 11-30, 11-32, 11-34 sau diferă? Mulțumesc
  16. Yesterday
  17. Alin99

    Foarte fain, traseu nu prea aglomerat si vad ca v-a insotit si o fata, si nu conteaza bitigla atat timp cat poti pedala si faci miscare .
  18. Nu chiar. Landa dupa ce a plecat de la Sky a ajuns omul nr. 3 la Movistar iar acum e liderul Bahrain McLaren pentru Tur 2020. Ontopic, la semi anonima Israel Cycling Academy, Froome va fi un mic Dumnezeu si absolut toata echipa o sa isi dea "viata" pentru el, ca pe vremurile lui bune de pana acum vreo 3 ani cand era lider incontestabil la Sky.
  19. nerazzurr

    Și eu caut tot cam aceeași bicicleta de o săptămână..am sunat peste tot sa iau noua ma uit zilnic pe Olx..doar ca îmi trebuie mărimea XL pentru ca am 1.90 înălțime și 85 Kg iar bugetul meu e de cam 2500 lei. Intradevar nu e perioada potrivita toate stocurile sunt 0. Eu mi- am dorit dar n am găsit : Cross Grx 9 Cross Fusion Scott Aspect 970 Scott Aspect 960 M ar tenta și Devron (sunt disponibile) dar parca nu ma încântă DHS Ar mai fi Sprint Maverick și modele de la Kross... alea se fac prin Polonia dar nu stiu nimic de ele. A fost la Hervis Focus Wristler3. 5 la 2000lei am ezitat și după s-a vândut iar acum e peste tot 2400lei. Am mai avut ocazia sa iau Cannondale Trail 8 2020 de pe Olx ca și noua la 1700 lei.. o luase tipul în aprilie.. Mi a promis ca o pune la curier apoi mi- a dat mesaj ca a vândut-o... [emoji23][emoji23][emoji2357] Cel mai mult mi a plăcut magazinul Bella Bike din Cluj.. un site foarte aerisit iar tipul de la telefon a fost foarte de treaba... Ce aveau XL pe stoc era Scott Aspect 950 dar îmi depaseste bugetul e 2800lei... Nu știu cum sa procedez sa iau ce găsesc sau sa mai astept... as lua Devron.... Sprint măcar pana în toamna după as vinde-o și as lua una din cele 4 enumerate primele.... Poate ma ajutați și voi. Va salut! Trimis de pe al meu BLA-L29 folosind Tapatalk A și uitasem... Am mai probat în Craiova o bicicleta marca Silverback XL noua ..am dat cateva ture cu ea Era la 2600 de lei. E o marca nemțească foarte frumoasa bicicleta însă am fost circumspect pt ca nu auzisem de acest brand... Trimis de pe al meu BLA-L29 folosind Tapatalk
  20. gibonu

    Vineri, 21.09.2018 Ziua plecarii. Ultima cafea bauta pe tereasa butoiului. Tasnitoarea din fata garii din Potsdam pe care am remarcat-o abia in ultima zi, desi treceam zilnic prin fata ei. Iar cu o seara inainte, am dat aproape 3 euro pe o sticla de apa de 0,5 litri la un fast-food din gara deoarece la Kaufland era inchis cand am ajuns. Biscuitii identici la pret cu cei din RO. Pentru fumatorii de tigari rulate, tutunul asta de la Camel, usor umed [5 euro / 30 grame] chiar este bun. In gara centrala, un afis prin care calatorii erau indrumati spre alte locatii in care existau cutii pentru lasat bagajul. Unul dintre reperele Berlinului pe care nu am apucat sa-l vad in 2016. Vizita este gratuita. Mesajul de intampinare. O scurta biografie.
  21. krazyeone

    Saracul animal...
  22. Reavermann

    Pai nu am zis ca ar fi sau nu greu. Insa ziceam de mine: si daca as avea posibilitatea (adica o panta suficienta) sa ajung la viteza aia, mi-ar fi frica pe bicicleta la viteza aia. Daca se intampla ceva (poate iti sare un animal in fata), nici nu vreau sa ma gandesc la urmari...
  23. EyesOnly

    Cand iti cauti motive sa faci o pauza de tigara la jumatatea turei
  24. valiflo

    https://bellabike.ro/produs/bicicleta-mtb-cross-grx-9-hdb-29-negru-albastru-galben/ http://nbike.ro/29er/417-bicicleta-cross-grx-927-29-negrualbastrurosu.html
  25. Frumoasă poză la iarbă verde. Important este să te simți bine pe bicicletă și să vezi că te ajută în ce ți-ai propus, indiferent de specificații tehnice.
  26. Se zice că cine pleacă de la Sky/ineos o să ajungă un cvasinecunoscut, deoarece sportivul este ”stors” la maxim. Acum este momentul să vedem ce se întâmplă în cazul lui Chris Froome.
  27. Tolstoievski

    Nu-i asa greu sa ajungi la viteza aia. Mai greu e sa te opresti.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up