All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. GeorgeEnache

    puteti inchide topicul. Substanta mentionata ce se afla pe filet sub forma de crusta e threadlock. adica solutie anti desfacere
  3. PVN10

    Am pe țeavă un bike locker: https://m.alibaba.com/product/60681486940/Outdoor-furniture-steel-bike-locker-secure.html Voi cauta victime...
  4. Stuparul

    Daca e un loc special amenajat, inseamna ca e acoperit? Atunci poate poti suda asa ceva de un par metalic care sustine acoperisul. Altfel, doar varianta asta imi da incredere ca bicicleta poate sta cat de cat in siguranta.
  5. nerazzurr

    Nu am nici o bicicleta momentan.. Între timp sfătuin du-mă și cu alti prieteni care au biciclete am ajuns la concluzia ca mie îmi trebuie o bicicleta de sosea.. touring parca se numește categoria. Drumurile la mine în oraș unde o voi folosi sunt toate noi deci nu voi merge pe drumuri proaste sau de munte. Nu vreau cursiera și pentru faptul ca nu-mi place ghidonul întors as prefera drept cum e la Mtb. De luni o sa sun la magazine. Bella bike.. Maros Bike poate sunt mai ușor de găsit pe stoc cele din categoria asta. Trimis de pe al meu BLA-L29 folosind Tapatalk
  6. David6B

    Ok, mersi frumos. Nu e necesar ca cineva sa aibă acea bicicleta, ci doar dacă știe ceva mai mult despre ea..
  7. Traveller

    Nu știu pe nimeni care să aibă pe aici, pe forum. Astfel că, deocamdată, singurele sfaturi sunt astea de aici:
  8. As vrea sa mi achiziționez o bicicleta Trek Roscoe 7 si as vrea sa aflu impresii si sfaturi despre aceasta. Mulțumesc anticipat!
  9. freetools

    pe la urma am luat un tot un set de lithion 2 ca altceva in 120 lei pliabile la 220gr nu aveam ce sa iau
  10. Se duce în Israel să-și ispășească cele șapte păcate mortale.
  11. freetools

    lithion 2 prin germania vad ca costa cam 100 lei bucata Acum la noi le-am gasit la oferta cred la 120 setul Eu am facut 2 pene cu ele, o sarma tot asa la primele ture si acum 1 saptamana un ciob de sticla
  12. paulrad

    Într-adevăr, e cam puțin, dar la prețul la care se încadrează modelul ăla nu cred că poți să ai așteptări mult mai mari, fiind printre cele mai slabe de la Michelin. Eu cu Michelin Pro4 endurance am făcut 8000km și o singură pană (un cui la prima tură), dar ca preț costă dublu și sunt și mai grele (aspect care nu m-a interesat deloc).
  13. freetools

    3000-4000km cam asa, mi se pare putin, numai o iesire pe weekend fac, rar de tot se intampla sa ies sambata+duminica Am mai intalnit pe cineva care m-a intrebat cum de nu mi-a bubuit banda rosie ca lui cauciuc nou i s-a rupt pe drum Suprafata de rulare este ok https://postimg.cc/yktTV9Vn
  14. paulrad

    După ce se vede în poza asta https://postimg.cc/WD53CnGH tu mai întrebi dacă să le schimbi? Dacă îți zic aici vreo 2 oameni că mai merg, bagi 8-10 bar în ele și-i dai liniștit cu +50km/h? Sunt curios câți km te-au ținut astea de te declari nemulțumit.
  15. freetools

    Suprafata de rulare e ok dar lateralele cam incep atele sa iasa https://postimg.cc/SXSRg5M9 https://postimg.cc/8sjJ8qnB https://postimg.cc/HVMrnbmr https://postimg.cc/BLwjLgtK https://postimg.cc/WD53CnGH https://postimg.cc/DJzWwDfh Nu prea sunt multumit de michelin lithion 2 Daca ar fi sa le schimb sa merg pe https://www.mosionroata.ro/anvelopa-rigida-continental-ultrasport2-negru-rosu.html pe cele pe sarma Sau sa merg tot pe lithion 2 dar varianta neagra, cu toate ca nu sunt prea multumit de ele cu uzura aia prea rapida ultrasport 2 (25c) 350gr pe sarma dar vad ca sunt laudate la rezistenta unii sppun ca au mers peste 10mii km cu ele 110lei lithion 2 23c pliabile 120 lei setul 220gr
  16. Last week
  17. Nu era cineva pe aici care voia sa fie saua bicicletei?
  18. @puterfixer Poti să faci sticky răspunsul ăsta?
  19. Da' mai poate face față ca înainte de căzătură? Poate că de aia nu-i reînnoiesc contractul ...
  20. Ok , hai ca simt nevoia sa pun un update dupa inca 10 ani. Bicicleta e inca ok , am tot schimbat angrenajul de la cel de 52 pus de Veloteca (ca nu aveau altul pe stoc acum 3-4 ani) la cel de dimensiunile originale de 38. Am pus si Schwalbe Marathon Plus ca in ultimul timp doar Schwalbe Marathon pun pe orice bicicleta in afara de fixie. Roata spate e usor descentrata dar nu ma deranjeaza(oricum nici naiba nu are piese/spite pentru 20'' si Shimano Nexus) Fac mai nou un fel de multi-mode commute sa o duc pe sotie. Dimineata plecam cu masina , o las la serviciu si masina la fel. Ma intorc cu Dahon-ul pana acasa. Lucrez de acasa (inca ) pentru ca .. COVID-19. La terminarea programului , tura inversa. Cam asa am reusit sa imi fac cei 10km/zi si sa economisesc putina motorina (si mai ales nervi in trafic). Nu prea am plangeri majore, bicicleta are 12 ani dar de rulat am rulat doar 2-300km/an (de multe ori in vacante simt nevoia sa explorez - de exemplu in Bulgaria) . Sunt foarte tentat sa o transform in fixie/single-speed dar oricum cu butuc intern Shimano Nexus e destul de aproape. Care butuc Shimano Nexus e singurul care pare ca nu mai functioneaza (free-wheel-ul de exemplu la mers pe langa bicicleta) dar inca merge schimbatul treptelor ,inclusiv pe loc. Nu i-am facut nici un fel de mentenanta (uns lantul la 100km si cam atat) .. asa ca ce pretentii sa am ? Nu pot sa ma tin dupa cei cu cursiere dar pot cu usurinta sa merg cam cu viteza celor cu MTB in oras (si chiar sa ii depasesc). Desi sunt iesit din forma , inca rulez cu 20-25km/h pe distante mici si medii. Mecanismul de pliere/depliere a ramas ok .. ma pot baza pe el (si fac asta de 2 ori pe zi). Ca nota prefer fixie-ul pentru plimbarile mele mai lungi dar la multi-mode nimic nu bate Dahon D7HG :).
  21. bobalex18

    Referitor la sh, cam asta e ideea. Cine știe ce petarde iau numai bune de aruncat. De asta am evitat sa iau și bine sh. Primul pas e sa cântăresc ce am acum pe fata ca sa am o baza de raportare. Am greutate pe anvelope, pun 150g pe cameră, caut greutate disc și pun sa fac niste aproximări. Am observat pe topicurile dedicate că se recomanda rczbike chiar fata de soluții custom. Oricum nu mă grăbesc, pot aștepta. La nivelul meu, sa caut carbon ar fi ca și cum aș vrea acum să mă fac cosmonaut. Voi continua documentarea și voi urmări ofertele de acolo. Sa incep de la roti, zic că e calea corectă. Când voi avea întrebări voi mai deranja.
  22. Traveller

    Acum ai pe ce să te dai? Dacă da, mai poți aștepta pînă reapar pe stoc biciclete de la Cross. Scott, în bugetul ăsta, îți oferă doar numele, echiparea o să fie slăbuță. Acuum cîțiva ani bicicletele RAM (tot bulgărești, cum sunt și Cross) erau un etalon de echipare bună la preț scăzut. Dacă mă uit la modelele actuale, par a fi în continuare o alegere bună: http://sportgadget.ro/home/54-bicicleta-ram-ht-one2-275.html
  23. nerazzurr

    Da am văzut.. Sunt convins ca e altceva Devron dar îmi doresc Scott sau Cross... Faza e ca nu găsesc...nu știu ce sa fac ori iau ce găsesc acum gen Devron ori mai aștept pana în septembrie.... Trimis de pe al meu BLA-L29 folosind Tapatalk
  24. N-a dat nimeni cu pietre, ca nu noi ne dam pe bicla, bucura-te de ea. Poti sa te abonezi ( daca nu ai facut-o deja ), la rcz-bike si sa urmaresti ofertele lor la roti. Daca te pricepi cat de cat la componente, poti sa-ti alegi necesarele pentru roti si sa ti le adune cineva ( sunt informatii pe internetul mare cat sa-ti dai seama ce e bun sau nu pentru tine ). SH personal nu m-as baga, or fi deja obosite, numai daca prinzi de la cineva care si-a demontat rotile de pe o bicla noua ( putin probabil, daca-s bune rotile, nu le schimba nimeni ).
  25. puterfixer

    Ideal ar fi să iei o casetă de pinioane care se potrivește ritmului tău de pedalat, și al efortului pe care trebuie să-l faci. Dacă ieși la o tură pe drum forestier și ai impresia că parcă ai fi mereu între viteze, adică pe un raport foaie-pinion parcă pedalezi prea ușor dar dacă schimbi pe următorul pinion parcă e prea greu, atunci poți schimba caseta cu una care să aibă pinioanele diferite ca număr de dinți pe „vitezele” respective. Altfel, 11-34 îți permite să abordezi un pic mai ușor cățărările mai dificile pe pinionul cel mai mare, însă între unele pinioane „saltul” este destul de mare. 11-30 are „salturile” de la un pinion la altul ceva mai uniforme dar la urcări va trebui să te bazezi pe mușchi. Apoi, dacă lanțul actual a fost dimensionat corect (lungimea lanțului întins pe direct peste foaia mare și pinionul mare + 2 zale) pe pinioanele 11-32 și îl folosești pentru 11-34, va fi prea scurt pentru a putea fi folosit în combinația extremă foaie mare + pinion mare. Dacă îl folosești pe 11-30, s-ar putea să nu mai fie tensionat de întinzătorul de lanț al deraiorului când folosești cealaltă combinație extremă foaie mică + pinion mic. Dar aceste combinații sunt complet anormale și nerecomandate, fiindcă forțează lanțul foarte mult în lateral. În mod normal, ar trebui să folosești foaia mică cu jumătatea de pinioane mai mari, foaia mare cu jumătatea de pinioane mai mici, și foaia mijlocie cu pinioanele mediane. Adică pentru o casetă cu 8 pinioane: foaia mică + pinioanele 1 (cel mai mare) până la 4, foaia medie cu pinioanele 3-6, foaia mare cu pinioanele 5-8 (cel mai mic). De-aia e incorect să spui că ai o biclă cu 3 foi și 8 pinioane = 24 de viteze, fiindcă nu ar trebui să folosești orice combinație de foaie cu pinion. Mai mult decât atât, rapoartele dintre mai multe combinații foaie-pinion sunt destul de apropiate cât să consideri că de fapt sunt aceeași „viteză” și, astfel, bicicleta ta are de fapt mult mai puține rapoarte de transmisie decât cele 24 de combinații teoretice, dar mno - sună bine la marketing „24 de viteze, oaaaaau”. Chestia asta e cu atât mai importantă odată ce treci de la lanț „lat” pentru 7-8 pinioane la lanț îngust pentru 9-12 pinioane; ăla e mult mai puțin flexibil și iertător cu asemenea abuzuri. Însă cum tu vei schimba și lanțul, vei putea să tai noul lanț pe dimensiunea corectă
  26. bobalex18

    Am avut oferta pe bicicleta asta, dacă aveam și pe următoarea (CUBE REACTION C:62 PRO nu era XL) făceam un efort. așa am buget de unele upgrade-uri și baza cred că e bună. nu dați cu pietre pentru că eu sunt entuziasmat de ea. am analizat și reanalizat și cred că trebuie să încep cu roțile care și în review-uri se spune că sunt piatra de moară. ideea este că experiența mea e zero și am o serie de întrebări: - să apelez la o soluție custom: jante+spițe+butuci? toate noi - să apelez la o soluție deja contruită (noi)? - să merg pe o variantă sh? am văzut că sunt prețuri bune sau cel puțin așa mi se par dar e greu să îmi dau seama de starea lor. Cred că roțile mele au toate minusurile posibile: cauciucuri și camere entry entry, spite grele și butuci din gamele inferioare. dacă janta ar fi bună aș schimba anvelopele, spitele și butucii dar cred că și janta necesită înlocuire. Voi da roata din față jos și o voi cântări pentru a avea un reper de greutate (nu am găsit nicio informație certă) nu vreau să plătesc pe ele cât am dat pe bicicletă, de asta mă gândeam la o variantă sh (am văzut chiar și dt swiss care înțeleg că sunt pomul lăudat) am 1,88 și 95 de kg.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up