All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Drysna

    https://www.veloteca.ro/bicicleta-full-suspension-merida-one-forty-400-2020 https://www.veloteca.ro/bicicleta-full-suspension-merida-one-forty-600-2020 https://www.rosebikes.ro/rose-root-miller-1-2686105 https://bellabike.ro/produs/bicicleta-kellys-swag-10-2019-negru/ https://bellabike.ro/produs/bicicleta-kellys-thorx-10-29-2019-negru-gri/
  3. Drysna

    Daca nu te grabesti nicaieri, plimbarea cu un FS prin oras e o placere. Desi am de toate, e preferata mea pt mers la munca. Daca te virusezi asa tare incat sa vrei sa pedalezi si pe ploaie sau in moluzul de iarna, o sa iei tu un harb de oras ca sa nu uzezi mtbul. Sau daca o sa vrei sa cari ceva cu ea
  4. Yesterday
  5. HotDawwg

    Va multumesc pentru raspunsuri. @greaper inteleg si sincer planul era intr-adevar sa abordez chestiile astea gradual, nu am pretentii sa fac fata de la inceput pe enduro, mai ales ca experienta mea veche pe bicicleta nu a avut tangente cu asta. Motivul pentru care m-am orientat la ceva FS era ca nu as fi vrut sa devina o cheltuiala recurenta la 2-3 ani, schimbatul bicicletei. @Studio54 stai linistit, nu ma deranjeaza absolut deloc; sunt constient de treaba asta si planul meu ideal ar fi fost sa ma folosesc de bicicleta si pentru scapat de multele kg in plus. @Traveller okay, multumesc! Ma poti ajuta si cu ceva exemple, te rog mult? Avand in vedere cele de mai sus si nefiind cunoscator mai departe de ce am citit in diverse articole revin cu intrebarea legata de stance-ul de mai sus - desi din cate imi dau seama, cadrul pare sa aiba geometrie de AM/Enduro, cursa suspensiilor e de 120/130. Nu pare un compromis bun sau credeti ca nu as folosi-o potrivit? Totodata, pe site-ul distribuitorului apare la categoria XC/Trail.
  6. majikstone

    Candva aveam un mountain bike DHS cu pedalier 52/39 de sosea. Intre timp am ajuns sa am o singura foaie de 42 pe bicicleta de sosea. People grow. People change. Sa admitem totusi ca o foaie de 40 care s-o inlocuiasca pe cea de 38, respectiv niste cauciucuri ceva mai putin cramponate ar rezolva mult mai ieftin si rapid problema. Desi din postul initial putem deduce ca bicicleta nu e folosita doar prin oras, pentru ca: Ceea ce face alegerea unor cauciucuri potrivite si pentru oras, si pentru afara lui (presupunand ca e vorba de offroad), destul de dificila. Chiar si asa, ma tem ca senzatia de pedalat prea repede la viteza maxima e extrem de subiectiva, @keenox fiind probabil obisnuit cu cadente de pedalat mici si forte mari.
  7. Traveller

    Răspuns corect: DA! Nu faci drumuri prin oraș cu AM-ul. Fie și numai pentru că atrage privirea și ... hoții. Poate dacă îți iei un XC/trail, cursa de 120 fata-spate, aceea e mai versatilă și poate fi folosita la ture variate (plat, urcat și coborât).
  8. Studio54

    Fara niciun ton condescendent @HotDawwg parerea mea e ca greutatea pe care o ai poate deveni rapid foarte periculoasa in enduro, nu mai zic downhill. Inertia pe care o vei genera e foarte mare si o sa fie greu pentru bicicleta sa raspunda iar daca o sa cazi, o sa cazi rau. Ca alternativa, trasee de XC cu coborari mult mai accesibile iar pe catarari o iei la pas, nicio problema in asta. Vizavi de bicicleta, concret eu nu ma pricep la enduro dar te pot pune in legatura cu Paul de la Veloteca, baiat de nota 10 implicat in acest tip de riding.
  9. Traveller

    Truvativ a devenit SRAM de ceva vreme, e același lucru. Monoblocul propus de mine era de bună calitate, pe bike24 l-am găsit la preț aproximativ egal. Oricum, nu e compatibil cu angrenaje SRAM. Poți să iei cele 3. Desigur, arunci banii pe fereastră. Am zis mai sus, o pereche de cauciucuri netede, cu balon 1.5, costă mult mai puțin decât balamucul propus de tine și are eficiență similară (dacă nu cumva chiar mai mare). Să pui foaie de 44 la MTB e deja un gest de... mileniul trecut.
  10. greaper

    @HotDawwg pentru inaltimea ta si eu as merge pe 27,5 pentru dat la vale (Am, enduro), totusi daca vrei sa o folosesti in regim mixt...sfatul meu e sa stai departe de bicle enduro, adica cursa fata/spate de peste 130. Biclele cu furci/amortizoare 130/140/150/160 au o geometrie gandita de cele mai multe ori spre coborare, vor fi foarte foarte ineficiente pentru “padure” si nu vei folosi nimic din potentialul lor, doar vei cara dupa tine o fieratanie si va fi frustrant. Nu uita ca de cele mai multe ori tre sa urci (pe bicla) dealul ca apoi sa il cobori. Poate sunt eu mai “gaina”, dar ideea de rider care a facut pauza de x ani si acum vrea sa se intoarca la AM...pare sf. Eu as gandi intoarcerea la MTB trecand gradual prin trasee de gravel, apoi XC si trail si,daca te tin oasele si antrenamentul e “acolo”, apoi incepi sa te dai mai agresiv si schimbi bicla (cand intelegi mai clar care iti sunt limitele si dorintele). Pentru ce povestesc eu mai sus, un HT 29” este suficient pana la light trail si iti vei face treaba cu brio si in oras/parc. @akebono e din Brasov, acolo fs-ul e un must cred eu pentru cineva cu experienta pentru ca ai multe trasee care se preteaza pt asa ceva, pentru intoarcerea la MTB prin jurul Buc cu iesiri ocazionale la munte la nivel incepator...HT 29” de calitate cred ca e suficient. Cauta un HT 29” cu furca de la Reba in sus si clearance pentru anvelope de 2.3-2.4.
  11. Alin99

    Mersi (Vreau maine sa fac o tura cu ea si o sa pun o poza cu ea) Am vazut ca e mare si ovala o incerc maine
  12. EyesOnly

    """ Nu în ultimul rând, legea ar trebui să cuprindă un capitol privind aspecte fiscale, și anume modificări de Cod Fiscal în sensul acordării unor facilități fiscale, cum ar fi nivel redus TVA la comerț și servicii biciclistice, facilități fiscale pentru angajatorii care vor să încurajeze angajații să vină cu bicicleta la serviciu sau să utilizeze biciclete ca vehicul de serviciu, și alte asemenea facilități, existente în multe state dezvoltate. """" @alexadi Thx.
  13. HotDawwg

    @akebono Multumesc pentru raspuns. Ca sa clarific mai bine fiindca imi dau seama ca nu am explicat cum trebuie -partea cu naveta ar fi de fapt pe planul doi, as prefera ceva pentru padure pe care sa-l pot folosi din cand in cand si daca se poate pentru ceva drumuri prin oras. Crezi ca ar fi incomoda o bicicleta AM pentru ceva drumuri prin oras? Daca ne rezumam doar la partea de padure, m-ai putea ajuta cu niste recomandari de modele similare cu cele de mai sus, te rog? Thanks!
  14. akebono

    Adica tot dintr-o singura bicicleta, ai avea nevoie de doua a acoperi toate "nevoile". Ca sa te initiezi in Enduro, un 29" cu 130mm este suficient. Merge bine si pe asfalt daca nu ai cauciucuri de Enduro. Altfel doua biciclete: - un single speed pentru naveta; - un allmountain/enduro pentru padure.
  15. Alegz30

    Ati mai avut probleme cu gume care sa nu se mai aseze pe tubeless la a doua montare. Le-am deschis sa le schimb zeama, deja tare. La prima montare totul a mers minunat anul trecut, fara mizerie. Acum Conti Mountain King minunat. Dar Conti Race King mi-a facut viata si masina mizerabile. compresorul auto nu il aseza, zeama pe bara, in tavita, pe mine, pe roata... Am fugit la benzinarie si la 4atm cum baga la ei tot nu se aseza. Bucuresti rush hour, am ajuns cu greu la o vulcanizare deschisa si m-au ajutat baietii, dar nici la ei nu s-a asezat instantaneu. Ce am observat e ca RK a intrat mult mai usor pe janta decat MK. Credeti ca s-a intins cauciucul. Stiu ca la prima montare le-a pus cu pompa de mana si a mers.
  16. IonutA

    Da Jonnie007. Frumoasă. Sper să ai picioare pentru foaia aia mare! În rest numai de bine!
  17. IonutA

    Poate toate lucrurile acestea o să descurajeze petardele de biciclete/trotinete făcute homemade cu motoare electrice de mii de wați ce gonesc cu 70-80km/h și care pun foarte serios în pericol atât posesorul cât și participanții la trafic. Deasemenea sper să îi descurajeze și pe aceia care și-au adaptat un motor cu combustie internă pentru bicicletă, bombe pe roți care intoxică atât posesorul cât și pe cei din apropierea lui. Cu siguranță adaptările facute de oameni în casă nu sunt legale nici acum dar poate o să se i-a măsuri cu ajutorul acestei legi.
  18. IonutA

    Salut, Cu un sfat poți să fii ajutat dar cum zicea și colegul de mai sus trebuie să probezi pe termen lung, plus că mai apare și adaptarea corpului la șaua pe care o ai și a șeii la corpul tau. Eu de ex folosesc la bicicleta de zi cu zi șaua acesta: - https://www.bike24.com/p2186162.html?menu=1000,2,109 - este o șa simplă, moale, destul de scurtă după gustul meu Am și eu un cube acid 2016 care a venit cu șaua acesta(nu am schimbat-o): - - este mai dură și mai lungă (îmi plac șeile mai lungi pe care îți poți găsi diferite poziții, mai ales la turele lungi) Pe alte biciclete am mai avut și alte șei. Ideea este că eu am încercat să mă adaptez la șa în primă fază și dacă nu a mers de nici un fel deabia atunci am schimbat. Numai bine! Adrian
  19. Și eu am văzut cursieriști cu plăcuțe spd, exact din aceleași motive: mai ieftine, mai confortabile, mai durabile (asta că tot suntem în luna MAI)
  20. Incercam sa subliniez printr-o ironie faptul ca multi soselisti fac alegeri atat cu privire la componente si echipament, cat si la lifestyle, din spirit de turma. O sa fii surprins cati oameni folosesc [introduceti un obiect aici aici] "de sosea" cu bicicleta "de sosea" doar pentru ca scrie "de sosea" pe ambalaj. Echipament, casti, incaltaminte, pedale, ochelari de soare, you name it. O sa pun intrebarea altfel, mai constructiv: cati dintre cei 20 de soselisti au mers suficient de mult atat cu standardul SPD (sau echivalent) cat si cu SPD-SL (sau echivalent) incat sa ia o decizie pe baza unei comparatii directe a avantajelor/dezavantajelor fiecarui sistem? Nu de alta, dar daca discutam de sondaje, nu m-as baza prea mult pe parerea celor care au mers doar cu SPD-SL (sau echivalente) toata viata si stiu ei sigur ca sunt mai bune decat SPD. Altfel, stiu si lume care prefera fara discutii pedalele si pantofii de sosea pentru motive greu de contestat, ca de exemplu floatul prea mare (si pe prea multe axe) ale pedalelor de MTB. Ba chiar folosesc doar placutele alea cu zero float. Dar au ajuns la concluzia asta dupa ce au testat multiple sisteme.
  21. Samyaza

    Nu te poate ajuta nimeni cu un sfat pentru ca fiecare om are anatomia sa. Ideal ar fi sa testezi mai multe. Gen sa comanzi pe net 20 si 19 sa le trimiti inapoi. Exista preconceptia ca seile alea cu arcuri si groase cu mult gel (gen cum avea tataia) sunt comfortabile. Pentru mine nu sunt. Recent mi-am luat de la Selle Italia o sa, cu decupaj subtire rau de tot si este muuult peste cea groasa de care vorbeam inainte. Eu cam stiam insa se design ma avantajeaza, tu daca nu sti, cel mai cinstit e sa probezi o perioada si sa-ti iei una asemnatoare cu cea cu care te simti cel mai bine.
  22. Studio54

    Strade bianche

    Prima competie de clasa World Tour de dupa virusache.
  23. alexadi

    Apare acest proiect pe siteul camerei deputatilor de el sa fie vorba: http://www.cdep.ro/presa/Anexa Legea bicicletei.pdf
  24. ciomby

    eu „ziceam” mai sus tocmai de noi taxe impuse bicicliștilor pe asigurări, impozite, examinări medicale, revizii mecanice, teste pentru autorizație de circulație... și altele !
  25. DavidBiciclistul

    Salut! Recent am achizitionat un Cube acid 2018 si șaua este destul de incomoda și m-am gandit sa o schimb. V-aș ruga sa imi recomanda-ti o sa comoda care sa arate bine ,de preferabil de culoarea neagra si sa incadreza in 150 de lei. Multumesc!
  26. freetools

    Potrivit viitoarei legi, promovarea utilizării bicicletei va fi declarată obiectiv de interes public și se vor aduce modificări legislației rutiere, urbanistice, fiscale și din alte câteva domenii. Adică impozit, taxe asigurări etc Aia înseamnă fiscale și alte câteva domenii
  27. megabicicleta

    Nu poti sa cumperi alta foaie mai mare si gata?
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up