All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Invitat special

    Am eu o idee: treci la 2x. Transmisii 3x mai sunt doar pe biciclete de supermarket sau mega entry leveluri de brand. De ce? Grele, dificile in folosire, multe rapoarte de viteze cu totul inutile, urate.
  3. akim

    Mai sunt și excepții https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/accident-masina-cerb-autostrada-a10-alba-Soferul-nu-mai-putut-evita-animalul-s-a-ales-autoturismul-distrus-1_5d0f5e9b892c0bb0c6b36c3c/index.html
  4. csuporj

    Manastur - parcul Central (340 m) - Cetatuia - Hoia - dealul Traistei (560 m) - lacul Floresti - lacul Gilau. 48 km in 3 ore si 30 minute. Poze: https://photos.app.goo.gl/Fcoq3T8uF7A2yLEe9 Traseu: https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/hoia-si-gilau-38899025 Intreg traseul e practicabil pe bicicleta, 80% e pe asfalt. Turma de oi nu a fost pe traseu, dar in general sunt sanse sa intalniti la stalpii de inalta tensiune la vest de Poiana Rotunda.
  5. Salutare, Revin aici, cu o prima impresie din off-road, cu hybridul Cube Hyde. Am plecat cu un bun prieten (el cu MTB) spre Snagov: Pipera - Dimieni - Caciulati si apoi padurea spre Ghermanesti, ca sa iesim in strada principala. Biciclisti, nu va bazati pe un hybrid pentru drumuri de tara si mai ales pentru un drum forestier (namol, apa, mlastina). Cel putin de genul celui pe care il am eu. A fost destul de solicitant pe drum agricol (pur si simplu Cubeul Hyde tremura din orice incheietura, bratele se fac praf), iar pe drum forestier aluneca din orice pozitie si cadrul inalt face greoaie sustinerea cu picioarele. Pe strada, Cubeul e superb, merge din orice pozitie si asteptam frecvent dupa colegul de tura care era cu MTB-ul si tragea greu. In schimb, pe drum agricol, ramaneam mult in urma fata de el, desi pedalam activ. Probabil foarte multi de aici stiu deja cele scrise de mai sus, dar cred ca vor fi de ajutor pentru cei care vor cauta ca mine. P.S. Segmentul de aici https://goo.gl/maps/kTXNEYf7Y6ACK6A17 (apa, namol, milioane de tantari) a aparut fara ca noi sa stim ce ne asteapta. Credeam ca e doar un drum forestier circulabil, de aceea si ideea de hybrid. Spor!
  6. IonutA

    Ce bine că nu trăim într-o astfel de țară, unde mașinile sunt atacate de animale. :))))
  7. paulrad

    E greu să găsești oameni pe care să nu-i intereseze segmentul de strava. Altfel la o întâlnire rară, cu oameni din mai multe părți ale țării, ar putea cei mai antrenați să o lase mai moale
  8. Invitat special

    Exact de problema asta ma lovesc si eu. Am 2 grupulete de rideri din care fac parte si sunt cel mai slab dintre ei. E o adevarata corvoada sa merg cu ei la ture. Ma rog, macar ma consolez ca mare parte din ei sunt oameni de podium/top 10 la categoriile lor de varsta. Reversul medaliei, am iesit si in ture cu rideri mult mai slabi decat mine si iar nu era bine, ca se tot facea regrupare la fiecare 3km si pauze de 10min la fiecare 10km.
  9. Invitat special

    https://www.freerider.ro/noutati/retragere-voluntara-pentru-bicicletele-rockrider-520-si-540-133115.html Cine are o astfel de bicicleta poate verifica aici daca e din lotul respectiv.
  10. majikstone

    Probabil pentru ca nu te plimbi cu ele destul pe asfalt
  11. krazyeone

    la mtb eu cred ca am aceleasi pereche de placute de acum 4 ani :) Ma rog am mai multe, dar nu prea se tocesc
  12. aStripe

    asa-i. trebuia sa fac zoom. multumesc pentru lamuriri
  13. Danyutz

    Are ureche, se si vede din poza.
  14. majikstone

    La SPD schimbam cam o pereche de placute pe sezon, mai ales din momentul in care talpa pantofilor se uza suficient incat sa ajunga placuta in contact cu solul. Chiar si asa, 10€ / sezon pentru placute suna considerabil mai bine decat 30€ sau 45€ pe sezon (pretul a 2-3 perechi de SPD-SL). Nici macar pe saboti de frana Swiss Stop nu ajung sa cheltui atat intr-un sezon, astia de sosea au o durata de viata incredibila.
  15. paulrad

    Apoi eu schimb plăcuțele când se destramă pantofii
  16. Yesterday
  17. krazyeone

    Este greu sa gasesti oameni de acelasi nivel
  18. majikstone

    Am schimbat placutele dupa ~4 luni. Au inceput sa clipseze mai greu si sa se declipseze mai usor, asa ca am decis ca au atins un nivel de uzura destul de avansat. Acum au ajuns sa arate asa: Cu putin noroc, poate reusesc sa folosesc doar 2 perechi de placute pe sezon, ceea ce as zice ca e acceptabil. Chiar si cu gradul asta de uzura, nu scot nici un sunet, asa ca la capitolul asta ma declar pe deplin satisfacut.
  19. jerme

    Trek Emonda SL6
  20. Alegz30

    Cadrele alea non brand sau entry cred ca au foarte clar domeniul de utilizare, gen drumuri forestiere si light cross, nu sunt pentru trail, dar in acelasi timp nu se rup daca iei o bordura cu 5 la ora. Dus la extrem orice cedeaza, d-aia nu incearca nimeni DH cu un cadru Scott Scale de 900gr, doar ca extremul unui cadru inferior este ma jos si fiecare stie cat de tare se da. Oricum Taiwan, unde majoritatea brandurilor au fabrici, acum e parte oficiala a Chinei, asa ca toate sunt chinezesti. Si apropo, de cand mi-a crapat un cadru Scott Scale 40 nu mai cred in branduri. Cred ca la decathlon erau pliabile, balamaua aia oricum e un punct slab.
  21. aStripe

    din descrierea MTB Devron Riddle M3.9, 2019, albastru https://bellabike.ro/produs/bicicleta-mtb-devron-riddle-m3-9-2019-albastru/ "Schimbator spate: Shimano Deore RD-M592, SGS, Shadow, atasare directa" nu stiu ce inseamna atasare directa, asta e ce am presupus eu. nu m-ar deranja sa ma insel. inca o optiune in plus.
  22. EyesOnly

    Prefer sa nu. Il prefer de o mie de ori in clasicele de primavara. Sunt altii de general. Lasa-l sa ne incante in cursele de o zi
  23. Invitat special

    Incepe sa se contureze ideea pe care o aveam la inceputul turului. Anul asta nu, dar anul viitor/2 ani, Alaphilippe ar avea material de castigator de mare tur. Putin surprinzator, ce e drept, sa castige o etapa de contratimp.
  24. Invitat special

    Nu alearga nimeni dupa nicio super oferta second. Este doar o alta optiune cu avantaje si dezavantaje si "lumea" decide pentru ea cum vrea sa isi investeasca banii munciti. Evident ca cine nu stie care sunt pinioanele si care foile nu are ce sa caute sa isi ia bicicleta second hand. Un cadru non brand sau brand entry level, e in principiu un cadru chinezesc pe care se pun stickere cu brandul respectiv. Adica, lipsa de research, aluminiu de calitate inferioara, grele. Primele 2 neajunsuri duc la riscul crescut al fisurarii/ ruperii cadrului, vezi exemplul Decathlon de anul trecut. Pe o fundatie de casa batraneasca nu poti sa construiesti vreun Taj Mahal.
  25. Alegz30

    Cred ca discutia a divagat si omul care a intrebat nu a fost lamurit deloc @Warlock_sk devronul ala de sus este cu thru axle si posibil ca furca sa aiba chiar gat conic. @aStripe cred ca doar cele mai ieftine chinezarii nu au ureche de schimbator detasabila in ziua de astazi. In rest vad ca lumea alearga dupa super oferte la mana a doua, dar daca nu stii la ce sa te uiti te poti arde foarte usor asa. In rest pentru mine diferentele date de o echipare buna, mai ales roti, sunt mult mai mari comparativ cu diferentele date de un cadru de brand, cu aceeasi geometrie evident (asta este cu totul si cu totul alta discutie).
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up