All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. A 12-a etapă a Turului Franței a debutat la prânz, cu startul festiv din Toulouse. Cei 169 de rutieri rămași în competiție au avut de parcurs un traseu sinuos, de 209.5 kilometri, până la finalul programat la Bagnères-de-Bigorre. Imediat după startul festiv, o evadare mamut s-a format. Nume grele precum Peter Sagan, Simon Yates, Matteo […] Citește întreg articolul
  3. Invitat special

    Nu sunt nici pe departe fan Sky/Ineos dar cum au ajuns azi la finish, toata echipa cu liderul in spate e impresionant. Militarie direct. Darth Vader style. Ca omoara spectacolul, posibil, dar asta nu e patinaj artistic sa iei note pentru stil. In contradictie, tricoul galben, Alaphilippe ducea "trena" echipei lui pe ultimii kilometri.
  4. Invitat special

    Si noi vindem diverse accesorii de Gopro 3rd party. Pot sa iti spun ca pretul originalelor nu prea se justifica decat pentru anumite produse, bateriile fiind unul din produsele unde cel original s-ar justifica. Luate la bani marunti, accesoriile originale sunt clar mai calitative, acum ca isi merita pretul triplu sau chiar cvadruplu, cam discutabil. Hamul ala 3rd party e 50 lei, original vreo 200 lei...Meh, in cazul asta concret, nu se justifica in niciun caz diferenta. Evident, ideal ar fi sa fie toate originale, dar la unele accesorii pur si simplu platesti mult mai mult pentru nimic in plus.
  5. paulrad

    Frumoasă. Ai timp să te gândești de ce n-ai înlocuit foaia de 26T cu una de 24T cum ai plănuit, dar acolo unde apare 24% pe grafic a fost pe zona de pushbike probabil.
  6. gibonu

    @Invitat special In cei aproape doi ani de mers cu bicicleta pe sina de tramvai de pe Stefan cel Mare am intalnit situatii in care am fost mai mult de 2-3 biciclisti, in ambele sensuri. Si nu a fost niciodata vreo problema. Tot timpul salvarea avea sirelene in functiune, asa ca o auzeam de la distanta si ma opream sa nu o incurc, fie intr-o statie de tramvai fie pe scuarul trecerii de pietoni de la circ. Daca are vreo relevanta, in cei aproape 2 ani n-am primit nici macar un claxon de la tramvai sau masini. Nu ma supar, insa exemplul cu parcarea nu are legatura cu subiectul discutiei.
  7. Invitat special

    Eh pisici, pana la urma ce poate fi asa catastrofic la ea mai ales ca te mai pricepi si tu la una alta. Cadrul e cel mai important sa nu fie bulit, sa zicem si furca. Restul componentelor nu sunt cheltuieli care sa te darame ca nu o sa iti iei una cu vreun Eagle. La mtb nu am schimbat nimic, decat upgrade-uri de fite gen lant KMC ultra mega light. Dar la cursiera, tot second, am schimbat caseta, lant, cauciucuri, 5-600 lei, asa si, big deal. Am cursiera care noua e 10.000 lei, un pret atomic de altfel pentru ceva cu 105, la un cost total de 3500 aprox.
  8. Invitat special

    Cum e viata la 24%?
  9. Invitat special

    Stai ca aici iau apararea modestului Iti zic si de ce. Cand ai postat initial m-am gandit la fondul problemei. De ce e ilegal sa circule biciclistii pe acolo. Cum ai zis si tu, m-am gandit si eu, e o zona separata, practic o "pista" de biciclete extrem de sigura. Dar daca adaugam inca 2-3 biciclisti si vreo 2 trotinisti, si o ambulanta si un tramvai incepe sa devina cam volatila situatia, gardurile devenind brusc un pericol limitand evitarea/deplasarea. Mai mult de atat, tramvaiul neputand face manevre stanga dreapta, pot aparea situatii si din faptul asta. Sa nu te superi ca nu e cu rautate dar ai spus cum ai spune: parchez si eu putin aici, chiar daca e ilegal, nu incurc pe nimeni. Si cand te intorci sunt inca 17 masini parcate dupa tine si se circula pe o singura banda
  10. paulrad

    Evident că am fost și anul acesta la cel mai frumos MTB camp din țară. Iată povestea: Datorită iernii grele de care am avut parte, cel mai fain camp MTB din țară a sosit cu 2 săptămâni întârziere. Ca norocul că am avut inspirația să particip la Village Warrior MTB camp și astfel am mai îndulcit așteptarea. Spre deosebire de anii trecuți, acum au fost organizate două sesiuni în weekenduri consecutive: Purple Lines Warrior și Purple Lines Gravity, cel din urmă fiind axat pe downhill, în consecință nu o să mai fie menționat de aici încolo. Tot spre deosebire de anii trecuți, de data aceasta am ales dormitul la cort, dacă tot am luat echipament pentru tura din Franța și nu l-am mai folosit de atunci. S-au anunțat mai mulți aventurieri cu cortul, dar până la urmă am fost singurul. După multe săptămâni în care prognoza meteo arăta în fiecare zi ploaie, a sosit și joia cea mare în care pornim spre orașul de la poalele munților Rodnei și Maramureșului. La ediția asta s-au înghesuit băimărenii mai tare ca niciodată: Ramona (cu eBike!!), Florin, Cătălin, Istvan, Peter, Cătană, subsemnatul și Călin care ni s-a alăturat în cea de-a doua zi. Tot din același oraș magnific (haha!) fac parte și organizatorii, Iulia și Robert, cât și bucătarul, domnul Attila (tata lui Robert) care ne-a încărcat bateriile în fiecare zi cu o mâncare excepțională. Wouter Cleppe încă n-are buletin de Baia Mare, dar la cât se dă pe aici, nu se știe niciodată ce o să fie. În jur de ora 18:30 ajung împreună cu Cătană și Peter la o pensiune nouă care ne servește ca tabără de bază și încep să montez cortul. Apare și Ștefan între timp, obișnuit de-al casei deja, și Vlad pe care l-am cunoscut la Breb anul acesta. Apoi fac cunoștință cu oamenii noi pe măsură ce apar. N-au fost foarte mulți căci jumătate din locuri le-au ocupat băimărenii. În jur de ora 21 servim cina, ne ține Robert o scurtă prezentare cu traseele zilelor următoare, iar apoi ne întindem la povești, unii dintre noi până pe la ora 1 dimineața. În fiecare camp The North Quest am dormit foarte prost în prima noapte, așa că eram curios cum o să meargă treaba la cort. Ziua I – Vineri, 21 Iunie: Valea Repedea – Puzdrele – Șaua Galațiului – Șaua Gârgălău – Știol – Cascada Cailor – Complex Borșa, 36.76km cu 1529m dif. de nivel N-am prea dormit, ca de obicei. În principal am murit de cald din cauză că m-am băgat în sacul de dormit și abia pe la 4:30, când eram ud leoarcă, am ieșit din sac și m-am învelit cu el. După o oră și ceva de somn mai bun, scot dopurile din urechi să aud mai bine ciripitul păsărelelor, dar îl aud pe Cătălin și ies afară pe la 6am. Beau cafeaua cu Cătălin și Ștefan, noi fiind cei 3 matinali ai camp-ului, iar în jur de ora 8:30 – 9:00 servim micul dejun după care ne echipăm de muncă. În mare, traseul este cel consacrat, pe care l-am parcurs și anul trecut tot în prima zi. Pornim direct în urcare pe forestierul ce ne duce la fosta cabană Puzdrele. Aici anul trecut am făcut mai mult pushbike că mi-a fost rău după concursul de hillclimb, iar acum mi-am propus să urc cât mai mult pe bicicletă. În față a plecat Robert cu ebikerii (că nu e doar Ramona cu motor) și cei mai antrenați, iar în spatele grupului a rămas Wouter. Borșa, o poză făcută din mers De acolo venim. Înainte de curbă s-a terminat șmecheria Până înainte de curba de mai sus, a mers totul strună, dar când panta bolovănoasă a trecut de 20% și pe Garmin am văzut puls 200, m-am oprit. De aici încolo, n-a mai mers treaba. Pe bucata care a urmat ba dădeam la pedale, ba descălecam înjurând rapoartele și reproșându-mi că n-am schimbat foaia mică cu una de 24T cum plănuisem. Îl ajung pe Cătălin care pornise tare în față cu Robert & CO și care acuma părea că se chinuie și el, dar mai cu talent. Se vede cât de mare era panta după cât de drept înaintează Cătălin. Drumul face un viraj la stânga și se mai domolește nebunia de pantă așa că încalec din nou. Știu că urmează în curând locul de regrupare, dar pare că nu se mai termină bucata asta și panta încă trece uneori de 14%. Sub vârful din zare trebuie să ajungem! Mănânc și fac o poză (ultima de mai sus) cu vârful Puzdrele sub care trebuie să ajungem. După o coborâre scurtă, câteva urcări abrupte și iar o coborâre scurtă, ajungem la Stâna/Cabana Salvamont unde umplem bidoanele cu apă și mai mănânc un baton căci de aici urmează greul. De la fosta cabană Puzdrele se împute treaba. Imediat după ruină încep și bag pushbike pe zone unde anul trecut am urcat călare, așa că moralul se prăbușește câteva etaje. Mi s-a părut mult mai bolovănos drumul, ori au umblat cu 4×4 pe acolo ori e de la ciurdele de vaci. Ruina fostei cabane O pauză de pushbike și o privire înapoi La un momentdat 200m făcuți pe bicicletă au ajuns să fie o adevărată binecuvântare. Știu că urmează zona de regrupare chiar sub vârful Puzdrele și mă ambiționez să urc o bucățică mai tehnică, iar apoi surpriză: nu se oprise nimeni acolo, erau doar niște văcuțe la păscut. S-a mai dus moralul câteva etaje în jos. Fosta zonă de regrupare Pushbike spre Șaua Galațiului Cam atât de în față erau restul. 10x zoom față de poza anterioară Abia de aici începe zona adevărată de push/carry bike. Nu știu exact ce mi-a trebuit, dar am dat un zoom pe telefon și am văzut că ceilalți sunt aproape în vârf, iar eu abia începeam împinsul. Moral lvl -9999 + nervi. Robert strigă ceva la mine din vârf fără să-l înțeleg, dar nu prea mă interesează decât dacă zice că vine să-mi ia bicicleta. Mai rămâne doar Peter în spatele meu și încep să mă gândesc ce sărăcie caut aici să mă chinui al 3-lea an la rând. Am gândit și lucruri necurate care nu ar trebui spuse pe post, gen că nu mă mai duc altă dată (mi-a trecut între timp). Cu chiu cu vai ajung în vârf și intru pe Șaua Galațiului, locul unde ne așteaptă Wouter în fiecare an pentru poză. Anul ăsta e mai slăbuță partea cu purple, rododendronul nefiind atât de înflorit ca anul trecut. Din ce am auzit a fost afectat de grindină. Foto: Wouter Cleppe / The North Quest Dacă anul trecut am lăsat de-o parte frica de înălțime și am făcut toată șaua pe bicicletă, oprind doar pentru poze, anul ăsta am fost atât de demoralizat că 70% am împins de bicicletă. Aș fi făcut toata șaua pe lângă bicicletă, dar văzând capătul mi-a fost lene să împing atâta. Priveliștea din Șaua Galațiului Îl văd pe Robert că pleacă cu ceilalți, rămânând doar Wouter, Istvan care aproape ieșea din șa și în spate Peter care abia începuse traversarea. Vremea nu arată bine deloc, motiv pentru care au luat-o ceilalți din loc și nici noi nu stăm decât până ajunge Peter, iar apoi îi dăm bice mai departe. Bucata asta pe curba de nivel îmi place și fac puțin de recovery moral. Mai facem un scurt push bike până în Șaua Gârgălău (dacă nu încurc locurile) și o regrupare. Wouter, optimist convins, ne-a tot zis de la începutul zilei că nu ne plouă, dar începe să pună pe el echipamentul de ploaie. Plouă în toate direcțiile Subsemnatul cu Wouter Cleppe Plouă și în direcția asta Se poate vedea că plouă bine în toate direcțiile. Pe lângă asta, suflă vântul de îți zboară salamul de pe sandwitch și ne aduce câțiva picuri de ploaie așa că o luăm la vale de îndată ce ajunge și ultimul om pe vârf. Coborârea mi-a plăcut tare și am coborât mai bine ca anul trecut, deși de câteva ori am descălecat. Facem câteva regrupări pe coborâre, Istvan face o tumbă peste cap fără să fie ceva grav și într-un final ajungem în Șaua Știol de unde începem coborârea pe la Cascada Cailor. Pe la cascadă am trecut fără să oprim la poze. Pe panta finală, foarte abruptă, înainte de forestier am avut emoții mari. N-am controlat bine viteza la intrarea pe pantă, iar apoi cel mai probabil am pișcat un pic frâna spate. Cert e că n-am mai avut nici un control și am luat-o pe o trasă plină cu bolovani mari. La fiecare bolovan mă așteptam să zbor de pe bicicletă, dar cumva am ajuns jos și am jurat că duminică cobor pe lângă bicicletă. Colegul Ștefan a făcut un filmuleț mișto pe bucata Șaua Galațiului – Cascada Cailor – forestier. La anul poate apar și eu în filmuleț… În Complex Borșa am oprit la un magazin cu gândul să luăm apă că nu mai aveam nici unul, dar ne-au expediat ”domnii” de acolo: ”mereți mai departe, nu vedeți că se lucrează?”. Ar mai fi trebuit să facem o urcare ca să nu mergem așa mult pe asfalt până la pensiune, dar Wouter zice că n-are rost să o mai facem că nu e nimic de văzut acolo, e doar abruptă și atât. Mi s-a părut mie că încurcă urcarea în cauză cu alta, dar am zis că dacă mergem direct la pensiune nu ne mai trebuie apă. Ei, ce să vezi? Pornește Wouter GPS-ul și zice “oh, mai este o cățărare!” Pentru o clipă am sperat că nu o facem, cum am stabilit, căci nu mai aveam apă deloc, dar semnalizează Wouter stânga și iată-ne pe o urcare de 1.5km cu pantă medie 11.4%. Ne regrupăm iar unde credeam noi că e gata urcare tocmai când Robert cu ceilalți plecau mai departe. În loc să facem dreapta și să coborâm spre pensiune pe forestierul pe care urcasem dimineață, traseul zice că trebuie să facem stânga și să mai băgăm o cățărare, dar stabilim cu Wouter să mergem direct la pensiune. Când am văzut ce coborâre a făcut Robert cu restul trupei la final de zi, m-am bucurat și mai tare că noi am coborât direct la pensiune pe forestier. Spălăm bicicletele, luăm cina în jur de ora 20, iar apoi Robert ne prezintă traseul de mâine și câteva informații despre antrenament și alimentație după care stăm la povești. În seara asta mai mulți oameni sau culcat devreme, dar pe câțiva tot ne-a prins miezul nopții pe terasă. Va urma. <iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/2468131097/embed/6a3a59d50ac34deee6fdb276b5c896abca35db44'></iframe>
  11. superpippo

    As dori o parere despre accesoriile GoPro aftermarket: prinderi, baterii. Ma uit la un GoPro Chesty, si modelul nou mi se pare mult mai confortabil decat altele, dar si pretul e pe masura. Gasesc la noi tot felul de kituri cu husa si multe accesorii, dar nu am nevoie de toate. La fel si pt baterii, am gasit un kit cu baterii si incarcator de la iShoot si are reviewuri bune.
  12. midan

    "Echipa Lotto Soudal a fost victima unui furt, miercuri seară, cu puţin înainte de ora 21.00. Reprezentanţi ai echipei erau cazaţi într-un hotel din apropierea aeroportului, în care se mai aflau alte două echipe, care nu au avut probleme. Au fost furate bunuri care se ridică la valoarea de 45.000 de euro, constând în echipament video şi informatic" https://sport.hotnews.ro/stiri-alte_sporturi-23264778-turul-frantei-echipa-lotto-soudal-jefuita-bunuri-valoare-45-000-euro.htm
  13. PVN10

    in urma cu 12 ani am luat mtb-ul SH. merge si in ziua de astazi si imi este greu sa ma despart de el. are roti de 26" si as vrea sa trec la 29". bicicleta era a unui mecanic (de biciclete) destul de cunoscut in bucuresti (aveam cunostinte coumne), asa ca omul nu si-a batut joc. nu stiu daca a doua oara am noroc...
  14. gibonu

    @EyesOnly Corect. Din motivul asta am specificat ca politistul (motocilist) avea pana in 30 de ani. Daca era unul in pragul pensiei, poate ca as fi incercat sa-l inteleg. @Invitat special Coret, am inchis elegant discutia pentru ca scopul meu era sa scap de amenda. Linia de tramvai (asfaltata) este delimitata pe toata lungimea ei de garduri laterale (pe ambele parti), asa ca nu se pune problema de "un biciclist in mijlocul drumului" expus traficului auto. Marele avantaj consta in faptul ca eram total separat de masini, soferi care pe banda 1 inca n-au reflexul de a privi in oglinda din dreapta, usi deschise in bot, etc. Insa, asa cum ai spus si tu, un tip cu "nivel intelectual modest" nu ia in considerare aceste aspecte.
  15. Invitat special

    @PVN10 de ce nu te uiti la seconduri? Eu am dat 3500 pe un second cu vechime de un an si am primit foarte mult de banii aia, noua fiind 7500-8000 chiar si acum, la 3 ani de la aparitie.
  16. Invitat special

    Da, eh, trebuie avut in vedere ca politistii au, in mare parte, un nivel intelectual modest. Daca ar fi spus asta unui tip sarcastic ca mine, probabil ca raspunsul ar fi fost: "olandezii nu cred ca sunt de acord cu afirmatia dvs." la care el probabil ar fi raspuns " pai de ce nu te duci tu mai bine in Olanda" si tot asa pana la emiterea amenzii. Tu fiind mai cumpatat i-ai dat un raspuns care a inchis elegant discutia. Mare greseala cu mersul pe sina insa. Nu ca eu as sta la semafor dar un biciclist in mijlocul drumului cam si-o cauta.
  17. EyesOnly

    Uite de-asta suntem cu 100 de ani in urma fata de tarile civilizate la numar de biciclete folosite pentru transportul zilnic.
  18. La doar câteva săptămâni după ce Juan Jose Cobo a fost suspendat de UCI pentru neregularități în pașaportul biologic, Chris Froome a fost declarat noul învingător al Turului Spaniei din 2011. Inițial, Juan Jose Cobo câștigase acea ediție a Turului Spaniei, cu un avantaj de doar 13 secunde în fața lui Chris Froome. Spaniolul […] Citește întreg articolul
  19. PVN10

    stiu, d'aia am si renuntat la idee... si la 5000 Lei nu este chiar gama "entry"! acelea erau reduse pe la 3500 lei.
  20. Warlock_sk

    un cadru nu e 5 lei, abia gasesti ceva la jumatate din bugetul topicului. si ai problema compatibilitatii: devron nu foloseste ultimele strigate (in gama entry) la axul rotilor sau cel pedalier, iar furca nu s-ar potrivi.
  21. gibonu

    Poate ajuta pe cineva. De doi ani, in cadrul navetei zilnice, merg cu bicicleta pe linia de tramvai (delimitata de garduri) cateva statii pe Stefan cel Mare. Inutil sa precizez ca tot timpul m-am asigurat sa nu existe vreun tramvai in spatele meu ca sa nu-i incurc circulatia. La fel, in cei doi ani, vatmanii de pe contrasens nici macar nu s-au uitat la mine. Insa, azi dimineata am fost oprit de de Politia Rutiera (a venit cu motocicleta dupa mine pe linia de tramvai). Dupa legitimare, politistul mi-a spus ca ma amendeaza cu 870 Lei, insa am reusit sa-l induplec si sa scap doar cu un avertisment (a scris alta contraventie pe PV). Asadar, avand in vedere cele de mai sus, plus ca am vazut ca sunt multi biciclisti care ca si mine merg pe linia de tramvai pe Stefan cel Mare, atentie mare pe viitor. Eu am avut noroc de un politist de treaba, insa daca-l prindeam pe unul mai suparat pe viata, nu cred ca scapam fara amenda. Acum, ca mi-a trecut glontul pe la ureche, nu voi mai merge cu bicicleta pe linia de tramvai. Pentru a evita eventuale discutii inutile, nu contest masura politistului. Cand i-am spus ca n-am incurcat pe nimeni pe linia de tramvai mi-a raspuns sec "daca va place asa de mult pe linia de tramvai, mergeti cu tramvaiul" Tot politistul (un tip tanar, pana in 30 de ani) mi-a spus ca bicicleta este doar pentru plimbare in parc si la padure. Cand i-am spus ca o bicicleta scoate o masina din trafic, elibereaza un loc de parcare din centrul orasului si aduce poluare zero, mi-a spus doar "Da, aveti dreptate".
  22. black rider

    Salutare As vrea sa schimb transmisia la un MTB Merida(e vorba de un 3x8). Citind pe aici am ajuns la concluzia ca ar fi probabil cel mai bine sa merg pe un pedalier 42-34-24, pinioanele sa ramana 11-32 iar lantul cel mai probabil un KMC(model1/model2). Imi puteti recomanda un pedalier bun(ma intereseaza cel mai mult rezistenta in timp)? De asemenea, tinand cont de faptul ca monoblocul a fost schimbat atunci cand a fost montat actualul pedalier, ma pot baza ca o sa fie compatibil in continuare cu cel nou? Totodata, daca aveti sugestii cu privire la pinioane/lant acestea sunt binevenite. .
  23. PVN10

    si eu incerc sa vanez ceva bun la bugetul asta, asa ca urmaresc subiectul. earu la inceputul anului niste modele de la devron bine echipate pe la 3500 lei. deoarece cadrul ma scoate din sarite, imi facusem planul sa mut toate componentele pe un alt cadru...
  24. Yesterday
  25. gibonu

    @Traveller Asa sa fie. 15 lei este un pret foarte bune [pretul minim pentru taxarea in tren, distanta pana la 100 km]. Poate apare si ceva oficial pe site-ul CFR Calatori. @LucianLS Ciudat, dar nu ma mai mira nimic din realitatea feroviara din RO.
  26. LucianLS

    Eram in vagon de biciclete cu 3 in total. Si la casa mi s-a spus ca acum se taxeaza direct in tren. (eu am mers Campina-Bucuresti)
  27. Alegz30

    Nici chiar asa, incerc sa fiu obiectiv. Nici Felt-ul pus de PVN10 nu este rau deloc. Ceva mai slabut la frane dar este mai ieftin si cred ca ai mai multe marimi.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up